Stránka 17 z 30

Napsal: 13.03.2012 21:16
od Wendis
ale měl :-)
a tu 8.4 tu mám taky ještě v krabičce,a půjde do TFka tak uvidim :-)

Napsal: 13.03.2012 21:19
od Adam62_cz
Wenda měl 7.2, sám sem mu jí posílal :-D

Napsal: 15.03.2012 19:26
od sWiNe
Tak ho neměli skladem, týpek mi nabízel MIGa, že prý je to to samé s jinou samolepkou. Jak je na tom MIG? Ale neviděl jsem ho tu u nikoho ani v jednom autě, tak raděj nebudu riskovat, objednal jsem tam speeda.

Teď jsem jezdil s tou 35kou a zahřívá se jak prase, ruka na tom nejde udržet. A navíc docela smrdí a furt jiskří .... všecko nějaký divný ne? :lol: zkusil jsem ho dát malinko dál od spuru, tak uvidím ...

A dnes jsem dělal poprvé rozborku náprav. Přední relativně čistá, ale v zadní byl pěknej mrdník :lol: fajné bláto tam ... ložiska už mají to nejlepší taky za sebou, ale ještě fungujou všechny, tak neřeším

Napsal: 15.03.2012 19:53
od sistri
migy mají větší spotřebu :wink:

Napsal: 15.03.2012 22:42
od aviaro
Miga jsem zatím neměl, tak nemohu soudit. :wink:

Ta 7,2-ka speed se nehřeje vůbec, i po pořádný náloži na něm v klidu udržíš ruku, je vlažnej. A jiskření je způsobený přidáním plnýho plynu z "klidu" to tak prostě je. Stejně z plnýho plynu do brzdy v neutrálu. Já se tomu už snažím trochu vyvarovat, že nechám motor pozvolna rozjet a pak mu naložím. :wink:

Napsal: 15.03.2012 23:17
od sWiNe
Jojo speed taky jiskřil, ale jen v té brzdě, při rozjezdu ne. No právě ta 35 nějak divně smrdí, tak jsem byl nesvůj :lol: no ale povolil jsem ji, snad to pomůže.

Teď dělám gumové lemy z tohoto profilu

Obrázek

Vypadá to fajně na autě, jen to bude možná trochu překážet v trialech :?

Napsal: 15.03.2012 23:58
od Bezmozek
sistri píše:migy mají větší spotřebu :wink:

Tywoe to je zase post, jakou spotřebu, kdy proč, jakej převod :?:
Na stejnym převodu jasně, když MIGy točej víc, ale když to zpřevoduješ bude silnější jak speed :mrgreen:

Napsal: 16.03.2012 8:28
od sWiNe
Parametry měli stejně - oba 7,2V a 18200 rpm

Napsal: 16.03.2012 10:48
od sistri
No psalo se už i dříve že migy se se stejnýma parametrama jako graupneři mají až o 1/3 vyšší spotřebu :wink:

Napsal: 18.03.2012 19:15
od sWiNe
Tak dlooouho byl klid ... :roll:

Obrázek

Že to bylo díky těm vůlím vyšlehané jak prase jsem věděl, ale doufal jsem, že to ještě chvilu vydrží. No budu muset sehnat nové kloubky i ten druhej, protože je na nejlepší cestě ...

Obrázek

Obrázek

Jaké mám vzít? notyro nebo žíla? no od žíly jsou za poloviční cenu .... anebo rovnou celej notyro jeden kardan? přední je ještě v pohodě ... beru každou radu, musím to do apríla na závody rozchodit :lol:

Napsal: 18.03.2012 19:20
od tjjack
Já bych vzal komplet notyro ;-)

Napsal: 18.03.2012 19:34
od Frenky
A co takhle Traxxas jsou to sice plasťáky ale jsou vážně odolné ty moje jsou pod obrovským úhlem a nemají skoro žádné vůle a to s nimi rok lítal Leprosol a za ty prachy jsou zadarmo. :wink:

Napsal: 18.03.2012 20:07
od sWiNe
Sakra to je dilema teda .... no je fakt, že málem sedm stovek za jeden kardan se mi moc nechce dávat, ale zas když už tak už ....

No notyro asi tadle délka ne?
http://www.notyro.cz/notyro/eshop/3-1-K ... 30-mm-ocel

Jak je to tam s tím výsuvem? Nastavím si dle rozvoru a utáhnu to napevno, takže to nechodí nebo jak? při křížení se přece kardany trochu natahují/zkracují ...

Napsal: 18.03.2012 20:16
od manek100
notyro kardany jsou normálně vysouvací, nic se neutahuje

Napsal: 18.03.2012 20:16
od Adam62_cz
Vysunujou a zasunujou se uplně normálně jako každej jinej kardan :-D