Stránka 17 z 31

Napsal: 02.06.2011 1:50
od minotaur
V tomhle případě si možná chtěla zajezdit kočka 8) . No, dobře, že to dopadlo dobře, když si vezmu, kolik je v tom autě investováno práce...

Napsal: 09.06.2011 21:06
od Kuba93
Tak sem se postupne dostal az do zadni napravy, vselijak divne v ni hrkalo a krupalo, vzapeti sem zjistil proc..

Obrázek

Napravu sem pri poslednim cisteni spatne stahl a tak se tam dostal tenhle bordel.. :? No, tak sem to vycistil a posleze zjistil ze dalsi problem je ve vyvlozkovani, nejakym zahadnym zpusobem mi vypadla vlepena osicka z hrusky z druhyho loziska a zacla se viklat.. Zuby sou mirne poskozeny ale jen mirne, tak sem to narychlo opravil nasledovne a zda se, ze je to OK. Jedno lozisko vedle diffu, jedna podlozka za plastovym krouzkem, jedna podlozka za hruskou, zavlacka vracena.. :wink:

Obrázek

Koukal taky na kardan, ma uz celkem dost, vule jak v tech koncovkach tak v kardanu, casem pujde novej, zvazuju mezi Notyrem a tim novym od Martina.. :idea:

Obrázek

No a frcime dal.. :twisted:

Udelal sem novy drzaky tlumicu, snazil sem se je vyrobit tak, aby tam padly presne a aby se nehybaly jako se to stalo u Droxy a aby mely co "nejkompaktnejsi" tvar.. :wink:

Tady jsou, matros klasika - 2mm hlinik z Ferony..

Obrázek

Spejlovy vymerovani..

Obrázek

Predni uchyceni spodnich linku..

Obrázek

Obrázek

Uchyceni spodnich linku vzadu..

Obrázek

Detail..

Obrázek

Celkovej pohled..

Obrázek

Tlumice jsou chyceny trosku niz a jsou bliz jak kolum, tak naprave.. :wink:

Obrázek

Napravu sem priklonil jako posledne, toto reseni se v praxy velmi osvedcilo, kardan tolik neprekazi a neni tak na rane..

Obrázek

Porovnani s prvnim vlastnim 4linkem.. Pod autem je ted mnohem vic mista a vsechno je takove hladsi..

Obrázek

Prvni 4link mel po roce a pul dost, kloubky uz mely velky vule, ovsem musim smeknout kolik vydrzely, byly na rane temer permanentne..

Obrázek

Obrázek

:mrgreen:

Obrázek

Jinak vsecky novy kloubky jsou od MP-Jetu, naprosto bez vule a za dobrej peniz, doporucuju.. :wink: Dal sem je i dopredu, trochu pomohly ale vule v GPM rizeni sou uz tragicky, takze zadna slava..

Obrázek

Vsechny fotos najdete jako dycky zdehle.. :arrow: http://kubamynar.rajce.idnes.cz/Wrangler_-_Upravy/

Napsal: 09.06.2011 21:13
od stiifii
no parada koukam pekna generalka ty loziska se vsechny tocily v tom bordelu?

Napsal: 09.06.2011 21:34
od Kuba93
Hele pulka se tocila, druhou pulku sem vycistil a zas rozchodil, takze ted pohoda, vsechno sem umyl, loziska naolejoval, prevody namazal a napravu poradne stahl, takze je na naky cas vystarano.. ;-)

Napsal: 09.06.2011 21:39
od UFO
No na bordel v zadní nápravě mi pomohla vrstva vazelíny do čerpadel po okraji a zamázlá prstem, nic se tam nedostalo :wink:
Jinak hrušku jsem původně chtěl taky lepit bez podložky, ale zavrhnul jsem to, přesně tohohle jsem se bál.. Nakonec jsem to vyřešil zbroušenou podložkou, doporučuju :wink:

Napsal: 09.06.2011 21:40
od MikeP
Ty hranaty kloubky me fakt pobavily. :mrgreen:

Napsal: 09.06.2011 21:45
od Kuba93
UFO: Jo, tu vazelinu bych chtel zkusit, nekde ji musim sehnat a az ji tam budu patlat, tak rovnou udelam finalni verzi toho vypodlozkovani.. Kdes koupil tu vazelinu ty prosim ? :-)

MikeP: Taky sem se smal, kdyz sem to poprvy videl.. :-D

Napsal: 09.06.2011 21:48
od UFO
No abych řekl pravdu je bratrova, dělal s ní na motorce :lol: , kde ji koupil nevím, ale zejtra se na to kouknu už pořádně, dneska jsem už moc vykradenej na to chodit o patro níž :mrgreen:

Napsal: 10.06.2011 0:42
od minotaur
Kuba93 píše:Taky sem se smal, kdyz sem to poprvy videl.. :-D

Takže jsi vlastně prováděl totální endoprotézu :lol: Pěkně vorajbovaný.

Napsal: 11.06.2011 13:25
od Kuba93
Minotaur : Presne tak, hned se Jeep cejti lip, kdyz ma novy klouby.. :-D

Ufo : Diky, pak mi dej vedet az zjstis, co je to zac..

Jeste jsem si taky udelal vlastni kozy pod auto aby se uz nesisately gumy.. Delano je to z 2mm PSH, prace na tom moc nebylo, neni to nejhezci a asi ani nejpresnejsi ale svuj ucel to splnuje.. Jeste to prijde do stribrny az koupim sprej.. ;-)

Nakres..

Obrázek

A je hotovo, slo to rychle.. Predni je torchu uzsi a nizsi, zadni je celkove vetsi, lepeny je to pokusne jedna Plastructem, druha Peckalepem, zda se, ze oboje drzi hodne dobre.. ;-)

Obrázek

A pod autem..

Obrázek

Obrázek

Napsal: 11.06.2011 19:35
od honzix
Krásná práce Kubo, ale když už jsi to dělal, tak to mělo odlehčit nejenom pneu, ale i pružení. Nic méně jsi mi vnuknul myšlenku na kozy pod rám.

Napsal: 11.06.2011 21:44
od minotaur
Kubo, upad ti kardan! :mrgreen:
(viz poslední foto)

Napsal: 12.06.2011 10:44
od Kuba93
honzix: Diky, sem rad, ze se libi.. Premyslel sem jak to udelat abych ulehcil i tlumicum ale nakonec sem to nechal bejt, tyhle Ansmannacky tlumice stejne zatuhnou v krajni poloze, kdyz auto stoji, takze je to asi fuk, mozna to casem predelam, ale vic me stvaly placaty pneusky a tech sem se prave zbavil.. :wink:
Budu delat jeste druhy kozy pod Disco, tam je to akuntni, pac Tamka tlumice fungujou bombasticky a auto kdyz stoji tak je mirne propruzeny jako 1:1, takze tam to vymyslim tak, aby to ulehcilo i tlumicum.. :wink:

minotaur: Neboj, vim o tom, kdyz schlo lepidlo na kozach, tak sem laboroval s koncovkama kardanu, ktery maj nejmensi vule a ktery nemaj strzeny zavity.. :mrgreen: A pak uz sem to na foto jen nahodil na kozy a kardan nechal valet pod autem.. :wink:

Napsal: 26.07.2011 11:07
od Kuba93
Protoze motor Integy 65 jiz opet zacal dosluhovat, rozhodl sem se pro novy motor, po prozkoumani vsech moznych alternativ a doporuceni sem nakonec zvolil motor Graupner Speed 600 ECO. Dostat ho do auta nebyl zadny velky problem - stacilo jen sundat kovovy krouzek, co byl kolem motoru a udelat zarez v pricce mezi motorovym prostorem a baterkou aby se osa motoru mohla volne otacet. (Motor je velikosti 600 -> je delsi nez obycejna 540, takze osa motoru potrebovala 1mm navic a tak sem udelal jiz zmineny zarez.. nicmene prumer je ale stejny, takze jinak OK..)

Obrázek

Motor uz ma najeto dobrych 15 hodin, mozna i vic.. A vysledek testovani ? Naprosta spokojenost !!! :-) Nikdy sem nemel lepsi motor, tenhle je presne dle meho gusta.. Ma sily na rozdavani, nestalo se mi, aby auto "nemohlo" jako tomu byvalo s 65kou.. Rychlost se zvysila a odpovida cca 40z motoru, coz neni uplne na skodu treba pri nudnych prejezdech a nebo kdyz to clovek chce poradne vosolit.. :-D

Spotreba ? Mensi nez s Integym 65T - i pri pomerne ostry jizde s 4000 Lipo pres 2 hodky.. (Treba Drabsky svetnicky, ktery se jeli cca 5 hodin sem dal presne na dve 4000 lipo a to sem se vubec nejel "na spotrebu"..)

Takze mohu jen a jen doporucit.. :-)

Jdeme dal.. Po temer dvou letech uz mely prevody dost.. Pri testovani v Sarce se mi dvakrat podarilo preskocit o zub plastove prevody. Bylo to ale v opravdu extremni situaci a pri beznych vyjezdech kopcu atd bylo vse OK. Tak sem predni prevodovku rozmontoval a zjistil ze vsechny zuby jsou rovnomerne sjety, jak je videt na ne moc kvalitni fotce..

Obrázek

Nahodil sem teda novy a vse je OK, auto naproste ztichlo a behem jizdy nevydava zadne zvuky krome vrceni motoru a piskani reglu.. ;-)

Obrázek

Takle vypada diff zality tavnou po dvou letech, tavna se ani nehla a byl problem dostat ji vubec ven..

Obrázek

Prozatim je to vsechno ale uz se pracuje na dalsich vecech, stay tuned ! :-)

Napsal: 26.07.2011 15:18
od minotaur
Jsme tuned a heated up! 8)
Halt u tý 600-ky motoru je delší kotva znát na krouťáku. Taky přemýšlím, že tenhle motor vrazím do Reapera, protože to vypadá, že z něj bude velká obluda.