Stránka 175 z 574

Re: "SPiNTiRES" -offroad nakladaky a auta; TATRA 148-str. 10

Napsal: 05.05.2015 12:11
od V12
Kua, na tie menu mapy som zabudol :oops: . Poobede dodam.
Ad chybajuce textury v mapach - vyspecifikuj prosim, o ktore mapy ide a co vlastne chyba (tipujem, ze sa bude jednat o strkovu cestu v mape The Tunnel), snad sa s tym bude dat nieco urobit. Najlepsie je napisat nazov mapy a dat screenshot. Prave toto moze byt sposobene nekompatibilitou 110115 a latest stable. Textury terenu a cesty boli vyrobene pre latest stable, takze nie je mozne zarucit, ze budu fungovat aj vo verzii postavenej na Legacy, resp. 110115/160115.

Edit :
Tu su tie dds mapy : http://ulozto.sk/xza6Sypc/maps-rar

Re: "SPiNTiRES" -offroad nakladaky a auta; TATRA 148-str. 10

Napsal: 05.05.2015 17:19
od TATA007007
V12:
Máš to v oku - je to The Tunnel a je to ta cesta. Ale to je drobnost, to neřeš. Nastaly však jiné komplikace... Přestal korektně fungovat přechod noc - den. Mapa (kterákoliv- původní, Tvoje...) začne klasicky ve dne, poté proběhne noc a druhý den je totální tma. Zkouším vložit obrázky ale asi z toho nic nebude.
Já jsem po přečtení 170-ti stran fóra nabyl dojmu, že verze 110115 je v současnosti ideální východisko, než si aktuální verze "sedne", ale možná se to už stalo a já zbytečně otravuju. Je tedy čas na přechod? Jsou pro aktuální verzi upraveny i starší custom mapy?

Re: "SPiNTiRES" -offroad nakladaky a auta; TATRA 148-str. 10

Napsal: 05.05.2015 18:47
od V12
110115 je uz pristara. Fakt by som nainstaloval Latest Stable (130415) zo Steamu, chodi to uz vcelku dobre, ma to zopar problemov s bahnom, no nie su nejako katastrofalne. Fakt odporucam.
Ako nudzove riesenie sa da pouzit aj 160115, ta tiez funguje dobre. To striedanie dna a noci nechapem, nemam tusenia, co to sposobilo. S tym Ti teda pomoct neviem - jedine tak, ze to cele preinstalujes a pred prvym spustenim vymazes cache v Users\meno_uzivatela\AppData\Roaming\SpinTires
Ale bacha, prides o savegame a budes musiet ist komplet od zaciatku vo vsetkych rozohranych mapach...

Re: "SPiNTiRES" -offroad nakladaky a auta; TATRA 148-str. 10

Napsal: 05.05.2015 21:11
od TATA007007
V12:
Ano, přejdu na aktuální verzi.
Jinak hraju GES a jsem v koncích. Je možné, že přehráním původních aut lze znemožnit odemčení garáže? Mapu mám odkrytou a mám gazíka, Tatru 813 s cisternou a T 813 holou bez jakékoliv nástavby. Na jiné auto jsem nenarazil. S tímhle odemknout garáž neumím...

Re: "SPiNTiRES" -offroad nakladaky a auta; TATRA 148-str. 10

Napsal: 06.05.2015 6:35
od V12
Ked s Uazom prejdes po hradzi priehrady, hned za nou odbocis dolava, vyberies zahalovak, v jednom z hangarov by mal byt Ural s garazovym navesom. S nim potom prejdes spodnou cestou pod hradzou, nasledne cez mociar (ano, da sa to aj s navesom, ale musis byt sikovny), nasledne prebrodis jazero jeho okrajom a odomknes garaz.

EDIT :
Uz som na to dosiel, preco nemozes odomknut garaz v GES :
V mape su 3 auta :
MAZ - ja osobne ho nahradzam s T813, subory pre Tatru su sucastou mapy, pretoze toto auto tam ma dolezitu ulohu v podobe cisterny a ked treba, tak aj vyprostovaka (ta T813 ide absolutne vsade)
Uaz - ten nenahradzam, je povodny a nahraditelny
Ural - tento nesmies nahradit, pretoze ma ako prislusenstvo tocnicu (kraz_tractor) a natvrdo nastaveny garazovy naves (trailer_tent). Ked si namiesto Urala das ine auto, ktore nie je kompatibilne s tymto garazovym navesom, tak to neuhras, pretoze neodomknes garaz...
Z toho potom vyplyva, ze z adresara MEDIA\CLASSES\TRUCKS vymaz svoj subor ural.xml, kraz_tractor.xml, trailer_tent.xml, vymaz cache a zacni mapu odznova.

Preto este upozornim, ze ked nahodou budes hrat RailRoad Buildera, nenahradzaj ziadne auta okrem Uaza. Mapa je postavena specialne pre T813, T148 a V3S. Uaz nie je podstatny, mozes pouzit cokolvek.

Re: "SPiNTiRES" -offroad nakladaky a auta; TATRA 148-str. 10

Napsal: 06.05.2015 11:36
od V12
Geocaching s H3 limuzinou :-D
www.youtube.com/watch?t=868&v=Xb06IhHve5c

Re: "SPiNTiRES" -offroad nakladaky a auta; TATRA 148-str. 10

Napsal: 06.05.2015 20:26
od bosko1984
V12 Se divím že se to nezlomilo :-D

Re: "SPiNTiRES" -offroad nakladaky a auta; TATRA 148-str. 10

Napsal: 06.05.2015 23:20
od no107064
Děkuji moc V12 za konverzi mapy ...
Ale mám tu další auto které sháním ... UAZ 452 nebo nějaké verze tohoto vozidla na poslední verzi, našel jsem jen úplně na ty starý verze a ty tam nemají v xml položky blending abych to mohl protáhnout convertorem na mody aut

Re: "SPiNTiRES" -offroad nakladaky a auta; TATRA 148-str. 10

Napsal: 07.05.2015 6:30
od pepekos
no107064 píše:Děkuji moc V12 za konverzi mapy ...
Ale mám tu další auto které sháním ... UAZ 452 nebo nějaké verze tohoto vozidla na poslední verzi, našel jsem jen úplně na ty starý verze a ty tam nemají v xml položky blending abych to mohl protáhnout convertorem na mody aut


nech sa paci: http://ulozto.sk/xtBc23ny/uaz-452-rar :mrgreen: ,ale asi bude treba upravit podvozok.

Re: "SPiNTiRES" -offroad nakladaky a auta; TATRA 148-str. 10

Napsal: 07.05.2015 9:18
od V12

Re: "SPiNTiRES" -offroad nakladaky a auta; TATRA 148-str. 10

Napsal: 07.05.2015 10:10
od zidon155
NOVINKY od Kopavla 8)
Dam to sem v anglictine - jste sikovny, urcite si to prelozite ;)
Zdroj novinek: https://vk.com/spin_tires_ru?w=wall-55979692_232016
OFIKO NOVINKY: http://www.oovee.co.uk/forum/topic/1103 ... ip-assets/
UKAZKA "MOD WORKSHOP WIP": http://www.oovee.co.uk/forum/topic/1098 ... -1st-look/

Welcome responsive!
For a long time there was no update, so ...
Programmer I'm still the only one, but a few good artists are now filled with hard / rework / enhance the game:
- Added Kirovets-700 MAZ-537 (HC Anton Smirnov continues us to provide for them sounds )
- Redesigned wheels to the Urals, MAZ, KamAZ
- Now reported separately KAMAZ-6520 and 6522 (improved suspension)
- Redesigned Ural make both versions of the model 4320. It is another option of logging crane!
- Procured a number of modules for which the game is not yet implemented component (crane bus watch, ZIL-131)
Currently fully occupied tools for creating mods (ie TZ consumers all ready - tools specifically for creators of * * mods). I tried a few options / approaches (the first was to make the super-graphics editor). As a result, we will be able to view the game and fashion editor, but editing will still be in the text editor! (As decided because personally I would not use the graphical editor - as a result he would remain forever underdeveloped and uncomfortable).
It was for him, and I am now writing plug-ins that will facilitate the creation of mods.
Just made some improvements to the graphics, physics, performance optimization and interface, some fine-tuning on the cards.
In general work in full swing, the next update should come out in a few weeks.
All successes and thank you for your attention and understanding!

A nejake obrazky ( urcite jste je uz videli ):
Obrázek
Obrázek Obrázek
Obrázek

Re: "SPiNTiRES" -offroad nakladaky a auta; NOVINKY str. 175

Napsal: 07.05.2015 15:34
od V12
S tymto by sa islo na kesky :

http://spintires.nl/quad-bike/

Ked to vidim, tak premyslam nad novou GC mapou usitou prave pre tuto stvorkolku.

Re: "SPiNTiRES" -offroad nakladaky a auta; NOVINKY str. 175

Napsal: 07.05.2015 20:46
od maztekk
Obrázek

Buď pochválen pan stvořitel, zatím se mi to tam kdesi moc líbí :FINE:

Re: "SPiNTiRES" -offroad nakladaky a auta; NOVINKY str. 175

Napsal: 08.05.2015 0:10
od Max
:-( maztekk - co jsi to objevil???
To vypadá jako o zem rozplácla kosmická lod "Star Trek" USS Enterprise. :mrgreen:

Re: "SPiNTiRES" -offroad nakladaky a auta; NOVINKY str. 175

Napsal: 08.05.2015 8:36
od V12
To co v Tunguzskom krateri strazi armada :mrgreen: