Stránka 19 z 31

Napsal: 02.08.2011 19:24
od GriffonCZ
Tak to pak vyšlo na cca 350czk (pošta vychází na cca 3-4usd), clo jsem neplatil - celmníci to pustili.
Kdyžtak pišme přes SZ ať to tu nezaplácáváme.

Napsal: 04.08.2011 20:19
od minotaur
GriffonCZ píše:Objednal jsem si od YeahRacing...

Dávejte prosím rovnou i odkazy, co, kde a jak, ať se můžou ti, co je to zajímá, rovnou kouknout.

Napsal: 25.08.2011 1:06
od Kuba93
Zacatkem srpna, konkretne 8., oslavil Jeep sve druhe narozeniny.. :-) Mam pripravenejch a rozpracovanejch par novejch veci, tak se teste, snad vse stihnu.. ;-)

Napsal: 25.08.2011 9:07
od minotaur
:BYE: Gratulace! Bude nějaká oslava? Můj Wraník bude mít druhý narozky někdy okolo Vánoc. Co ti mám povídat, téměř jako nový, muhehehe...

Napsal: 26.08.2011 16:26
od Kuba93
Diky.. Oslavou bylo kompletni rozebrani a umyti.. :-D Vidis, tvuj je po dvou letech jak novej, muj se uz sype ve velkym stylu.. :CHI: Ale co, vymenime, opravime, predelame a jedem dal.. Vecer nahodim fotky novinek.. ;-)

Napsal: 07.09.2011 19:58
od Kuba93
Tak bych chtel shrnout par veci co se na Jeepu udalo pred Sokolcim.. Poslednich asi 10 dni prazdnin sem stravil zprovoznovanim meho Wranglera a Droxova Pajera.. Dalo to zabrat ale dobra vec se podarila.. :-)

Nejdriv jsem zbastlil novou vnitrni rollcage.. Puvodni mela jednu chybku.. Barva na ni odmitala zaschnout a tak po roce jezdeni byla cela spinava od vselijakyho bordelu co se na lepivou nezaschlou barvu nalepil.. Proste hnus, muselo to jit pryc..

Nova je opet z koaxu ale potazenyho smrstovackou takze uz nebude upatlana.. ;-) Puvodni plan byl pretmelit spoje a cely nabarvit na zluto jako je kasle.. ..ale nedostatek casu a lenost udelala sve a ja to uz nechal takle, mozna to ale casem dodelam, ale ani talke to nevypada spatne..

Obrázek

Obrázek

Dalsi vec co byla na seznamu byly loziska.. Do vecnych lovist jsem uz poslal dve sady lozisek a tu treti sem se rozhodl trochu zabezpecit aby vydrzely dele.. ;-) Tak jsem koupil novou sadu lozisek s gumovou vlozkou, vyndal stara loziska, vyndal prevody a vse peclive vycistil.. Pak jsem koupil v autoservisu tuhle vazelinu.. Fakt supr vec.. ;-)

Obrázek

A hezky ji nacpal do kazdeho lozsika.. Byla to makacka kazdy lozisko otevrit, naplnit a zas zavrit, snad to melo smysl..

Obrázek

Pak jsem stejnou vazelinou poctive namazal prevody, moc sem s ni nesetril.. A taky jsem nakydal vrstvu vazeliny na vsecky spoje krytu prevodu, sesrouboval a otrel co vyteklo ven..

Obrázek

Pak obdobny postup u zadni napravy.. Hezky vsechno opatlat.. Loziska sem pred ulozenim do mist jim urcenych ponoril komplet do vazeliny aby se obalily..

Obrázek

Je to opravdu chutovka.. Potrel jsem vsecko aby to pripadne ani nemohlo reznout.. Opet jsem nakydal vrstvu vazeliny na spoj napravy..

Obrázek

U vstupnich lozisek jsem udelal poradnou hroudu aby se pres ne nemohla dostat voda.. Po fotce jsem hroudu jeste umocnil.. :-D

Obrázek

Vsechno sesroubovano a utreno co vyteklo.. Vysledek ? Naprosto sametovej a jemnej chod ! Naprosty tichoucko ! Neuveritelny, sand to vydrzi a odola vode.. Proslo to vodou na Sokolci a zvukovy projev ani sametovy chod se temer nezmenil.. :-)

Jedem dal.. Udelal jsem komplet repasi predni napravy.. - novy kameny, novy Cecka, novy CVD, novy tvrzeny diff jointy co jsem ukradl z Forda - ty stary byly uz uplne vyzvejkany..

Obrázek

Trochu jsem posteloval rizeni - strhly zavit v plastovym sloupku sem vylil vterinakem, vyvrtal 2,5mm vrtakem a zariznul sem do toho samorez a drzi pekne.. ;-)

Obrázek

Vsechno jsem pekne stahl a snad to nakou dobu vydrzi.. Dal jsem vymezil vule ramen podlozkou pod M4 sroub.. Naprosto bez vule ted.. ;-)

Obrázek

A jeste pohled na ciste a smontovane sasko..

Obrázek

Obrázek

Jinak Sokolci Jeep absolvoval uspesne, ostudu rozhodne nedelal.. Pouze jsem ukroutil kardan, kterej to stejne mel uz davno spocitany a taky sem urval paku na servu ale nic, co by se nedalo na miste spravit - jen sem posunul kulak na jiny rameno hvezdicky a jelo se dal.. ;-)

Takze tot zatim vse, pokracovani priste.. :-)

Napsal: 07.09.2011 20:31
od Steak
Ta vazelínka vypadá dobře :wink:
Mám doma asi stejně dobrou,aby ne,taky je to originál mercedes :lol:

Napsal: 08.09.2011 12:00
od honzix
Fešná .. "čistá" práce Kubo, ale neubíráš si tou vazelínou sílu? Mám zkušenost, že ta vazelína klade odpor převodům, dokonce jsem tím zlikvidoval vrtačku, která měla podstatně silnější motor. Ložiska to zatížilo tak, že se zahřály a udělaly si vlastní prostor v pouzdrech (rozpustily plast a posunuly se). V servisu mi potom řekli, že to chce jen lehce umastit řídkým olejem. Ty tam asi nebudeš mít takový otáčky abys vyhřál ložiska, ale může to odnést baterka a motor. Zkus si vysledovat, jestli Ti to baterku nevybije rychleji.

Jinak obdivuji Tvoji trpělivost, já se bojím rozdělat zadní nápravu na CC už třetím rokem, točí se hladce, ale občas si vrzne.

Napsal: 08.09.2011 17:11
od UFO
používám něco dost podobnýho, sílu to rozhodně neubírá zato ložiska jsou od doby co tenhle hnus používám naprosto dokonalý, převodovka utěsněná vůči vodě, nic nezrezlýho... Můžu jenom doporučit :wink:

Napsal: 09.09.2011 23:37
od Bezmozek
no co si budeme nalhávat, sílu to ubírá, to jako ne že ne. Z ozubení se stejně vymačká, takže tyhle hromady moc nechápu.
Spíš kdybys místo toho při zavírání nápravy a domků převodů do jedný poloviny naskládal tyhle mastný bebechy a druhou polovinu odmastil a na styčnou plochu použil obyč silikon na motory, myslim že by to bylo utěsněný mnohem líp :wink:

Napsal: 09.09.2011 23:44
od UFO
No v průběhu těch 5ti let co s ccčkem jezdim jsem měl oboje a musím říct.. že to vyjde nastejno.. s tou sílou - jasně, sílu to ubírá, ale u expedice se to z převodů velice rychle vymačká a je to v pohodě, ale pak se voda skutečně nedostane tam, kam nemá - udělá to takový žvance kolem ložisek a ty pak šlapu jako hodinky dost dlouho (v mým případě asi 4 roky, než odešlo všechno ostatní..)

Napsal: 10.09.2011 18:49
od Steak
Jelikož čekám nový přírustek do rodiny,pročetl jsem si toto téma celé od začátku a musim uznat ,že to co si s tim autem všechno udělal je až neuvěřitelné.Vážně se klanim. :mrgreen:
Fakt :tleskam:

Napsal: 13.09.2011 14:28
od Kuba93
Diky vsem za ohlasy a pochvalu.. :-)

Honzix: Hele zezacatku to kladlo nejakej odporo ale po prvni jizde se to podstatne zlepsilo a jede to ted skoro samo.. Na 4000 lipo ujedu se Speed ECO cca 2,5 hodky, coz je jako driv.. Takze bych rekl ze v tomhle ohledu je to OK.. Hlavne si to ted ani nevrzne a jde to uplne sametove a bez odporu.. ;-)

UFO: Doufam, ze mi to vydrzi stejne dlouho jako tobe.. :-D

Bezmozek: Asi sem to s mnozstvim trochu prehnal no, nechtel sem aby to bylo na suchu a vazeliny mam takovy mnozstvi, ze nevim, co s ni a jeji nanaseni neni uplne jednoduchy v malym mnozstvi..

Steak: Diky, snazim se no.. ;-)

Takze zatim to funguje bez problemu a snad dlouho bude.. Dalsi vylepseni jsou jiz rozpracovany.. :-)

Napsal: 15.09.2011 15:42
od minotaur
Převody si takovouhle vazelínu našlehaj, to by musela být sakra hustá, aby kladla nějaký odpor.

Napsal: 24.11.2011 20:04
od Kuba93
Tak to tu zas po naky dobe ozivim.. :-)

GPM rizeni uz melo svoje odkrouceno.. Sileny vule vsude, vycvachtany a zrezly loziska, vyrajblovany zavity v hlinikovejch dilech, takze se srouby povolovaly i kdyz byly zakydany protipovolovacim tmelem.. Nepomohly ani casty vymeny kloubku, spojovacek, vlozek, podlozek, lozisek atd... Proste uz bylo naprosto v p*deli.. Pruser je, ze do tohohle stavu se dostalo po dost kratky dobe.. :-p

Obrázek

Obrázek

A tak sem po dlouhem vahani koupil set rizeni od Jirky Pstruziny.. Ten ho za drobnou uplatu vyladil dle individualnich potreb konkretniho podvozku.. ;-)

Tohle vsecko dostanete za 650 kc, zpracovani je uzasny, kvalita zarucena, vse sedi jak prdel na hrnec.. ;-) (Jen upozornim ze ty spojovacky byly pozdeji upraveny, tohle je starsi fotka)

Obrázek

Rozlozeny..

Obrázek

Obrázek

"Vypln" plastovy sachty...

Obrázek

Obrázek

No a takle uz to vypada na aute namontovany.. :-)

Obrázek

Obrázek

Chtelo to trosku poupravit aby to makalo jak ma..

Obrázek

Obrázek

Nova dlouha paka..

Obrázek

Rejd je fantastickej..

Obrázek

Musel sem se s upravovanim rizeni ale jeste chvili prat, pac mi celkem dost hazely predni kola, ale bylo to spatnym uhlem spojovacky a geometrii.. Este to neni dokonaly, ale to se doladi..

Resume: Rizeni sice neni uplne levny, ale tvari se dost kvalitne a funkcne, navic je to rucni prace, takze cena je odpovidajici.. Auto ted zataci skvele.. Na koberci bez problemu na miste zataci na max rejd, otocim se cca na 120cm s uzavrenejma difama a na koberci.. Udelat poradnej test v terenu sem este nemel moznost, ale jezdil sem s tim po pokoji a zvladalo to s prehledem situace kde bych si predtim ani nesrktl.. Rekl bych, ze investitce se vyplati.. Az bude otestovano i venku, podam report..

Jedeme dal.. ;-)

Nevim jak, ale podarilo se mi vymlyt tisicihran v zadnim diffu, vymena byla nastesti rychla a jednoducha.. Ale smes pilin kovu a vazeliny uvarena frezovanim po dobou 2 km co sem jel jako 3WD neskutecne smrdi.. :-D

Jinak takle vypada utesnena naprava po x koupanich..

Trosku tekutyho bordelu se dostalo kolem diffu, kde to blbe tesni ale jinak naprosto OK, ani znamka rzy nebo pisku.. ;-)

Obrázek

Dalsi vec.. Zdalo se mi ze mam v kolech naky nadory.. A taky ze jo.. Ve vlozkach se udelal nechutnej tezkej a tvrdej sediment podobnej neztvrdlymu betonu.. :-D

Obrázek

Byl jen po tretine obvodu vlozky, takze ta cast byla tvrda a kola diky tomu dost hazely.. Stacilo to poradne vymejt a vlozky sou jak novy.. Nutno dodat, ze sem vlozky nevyndal pul druhyho roku.. :-D

Taky me Jirka P. obdaroval skvele padnoucim chladicem, kterej se tam vejde i s interierem, diky Jirko.. ;-)

Obrázek

Jinak GPM u me definitivne skoncilo !!!!!!!!!!!!

Po cca 3 expe zacly vypadavat tycky v CVD..

Obrázek

Nakonec sme to s Jirkou P. opravili, povedlo se mu ji nejak rozklepnout a vtlouct do diry..

To ale bohuzel neni vsecko.. :-( Po dalsi jizde se rozpadl i kloub..

Obrázek

Obrázek

Povedlo se mi to opravit podobnym zpusobem, ale nevim, co to vydrzi..

Takze suma sumarum po 4 akcich se funglovy udajne ocelovy CVD rozsypaly.. Fakt skvely.. A taky dost zrezly.. Objednval sem je spolecne s Droxou a prisly v jednom balicku.. Obe auta s temahle CVD absolvovaly stejny expe a jemu vse drzy a na CVD neni jedina znamka rzy.. Divny ne ?!?! :-p Asi je to kus od kusu.. Neskutecny.....

No, to sem se zas nas*al s necim... Pro tento prispevek uz posledni ale celkem dulezita vec na kterou sem prisel.. Kovova tycka na niz je navlecenej plastovej prevod a vede z ni kardan, se neprijemne opotrebovava.. Lita v lozisku jak hadr na holi a diky tomu tam ten prevod slusne lita a auto pod zatezi vyluzuje neprirozeny zvuky, po case to muze preskocit.. Vic viz foto..

Obrázek

Obrázek

Tusite co s tim ? Asi nejak vyrobit ocelovou tycku o stejnych rozmerech.. Bohuzel moznost takovy vyroby nemam.. :-(

To je zatim vse.. :-)

Vsecky fotky tady.. http://kubamynar.rajce.idnes.cz/Wrangler_-_Upravy/