Stránka 20 z 40

Re: Range Rover Classic

Napsal: 19.06.2014 5:35
od Mira
..machruju kastli k podvozku. pak dam foto, ale vypada to porad stejne, jen jsem x hodin posazoval malinko dopredu a malinko dozadu a zase malinko a tuhle malinko :-D



OVSEM POZOR. v ramci predkletove pripravy jsem Ypsilonkem zapojil servo volantu k velkymu servu a ... sou k sobe zady takze to ...ehm.. zataci na druhou stranu, nez to jede :-D ..

nejaky napad, nebo me cekaji dve zubaty kola a prehodit to mechanicky...?

Re: Range Rover Classic

Napsal: 19.06.2014 7:16
od Kawalski
Nevím zda by to fungovalo, ale co přehodit + a - na motůrku v servu pak by to šlo obráceně ne?

Re: Range Rover Classic

Napsal: 19.06.2014 7:29
od manek100
Kdyz mi to servo na kleti das, tak ti ho predelam, aby zatacelo na druhou stranu ;) je to uprava spocivajici v prehozeni +- na moturku a krajnich vyvodu potenciometru.

Re: Range Rover Classic

Napsal: 19.06.2014 7:40
od PitaW
Nebo prodávají servo reverse za 100. Já to tuhle debatoval s Pattem. Mě to vychází dobře,ale zas musím řešit klíňák nebo něco podobného.

Re: Range Rover Classic

Napsal: 23.06.2014 12:36
od Mira
Obrázek

Obrázek

Re: Range Rover Classic

Napsal: 23.06.2014 13:47
od maztekk
8o ten dostal na těch šutrech slušně naprdel.

Re: Range Rover Classic

Napsal: 23.06.2014 14:52
od wolff
aspoň to příště hodí do pořádnýho základu a nebude na holej nevobroušenej plast stříkat rovnou barvu :-D :-D chce to pořádnej surfejsr :-p to máš z toho že chvátáš :-D

Re: Range Rover Classic

Napsal: 23.06.2014 16:20
od PitaW
:-D :-D Pěkná premiéra. To kdybys přijel ke mě na Trial, tak ti říkám, že bys měl tak jeden škrábaneček. Pak že jsou expedice na auta méně náročné :-D Dělám si samozřejmě srandu. Doufám, že to dáš brzo do kupy :OK: Jinak musím Mírovi stavbu pochválit. Chová se mu to v terénu opravdu moc hezky a do první expedice to i moc hezky vypadalo :twisted:

Re: Range Rover Classic

Napsal: 23.06.2014 21:14
od Mira
:-D

... wolffe, je to na plnici. dyt to je jako zakladovka, ne? navic na.barve 3 vrstvy laku, je to normalka autolak takze tvrdej. preci to nebudu patlat surikem. i kdyz cervena zakladovka by asi drzela vic...

nedelejme z toho vedu. muj vuz je 'mighty range rover' jak rekl Clarkson. je par variant. bud obnovim lestenku, holt to zamotam paskou a dam si znova plnic a brousenicko.

druha varianta (k ty se priklanim vic) je ta, ze do skrabancu zatru tmavou stribrnou, plochy pretru plochym stetcem a o odstin tmavsi modrou - ofroudi se preci opravujou stetcem a hustou barvou, no ne?

dopredu vyrobim cubu na navijak, dostane to moooooo oooo oooooozna i expe zahradku tak by to snad nevadilo. kdo videl muj jizdni styl at uz s rubiconem nebo po osahani i s rangem, tak vi, ze Mira se ofoudu neboji a vazne, vazne nehrozi, ze bysme tomu rikali polickovka.

co myslite, mam to vyvrousit a spravit (to co na kleti s tim uz nikde nepojedu, leda zase tam :-D ) a neebo to zkusit udelat jak rikam...? bude mu to sluset...?

Re: Range Rover Classic

Napsal: 23.06.2014 21:51
od wolff
máš špatnej plnič hele já bejt tebou tak to udělám v tý žlutohnědý a dám tam zahradu jak na rajčata aby se tam něco vešlo leštěnky se mi nelíbí vždyť víš :-D :-p :-p :FINE: takže surfacer protože ten docela drží a na to tamiyáckou barvu ve spreji a pak umbru pálenou a máš z toho pořádnej expedičák :HOPS: :hura:

Re: Range Rover Classic

Napsal: 26.06.2014 9:47
od poschlmartin
Za me nekompromisne zamatlat stetcem, ja tak zamatlavam na svem malem aute i metalizu!

A co si pamatuju - moje prvni 1:1 ARO jen stetec a hostagrunt cernej, 2. ARO jen stetec a balakryl, 3. ARO stetec, balakryl a hostagrunt, 4. ARO jen stetec, balakryl a hostagrunt a posledni ARO jen stetec a hostagrunt...
Takze u me je to jasny!

Re: Range Rover Classic

Napsal: 26.06.2014 9:52
od maztekk
Zkompletovat jako leštěnku a pak až se odře tak štětec :-)

Re: Range Rover Classic

Napsal: 29.06.2014 8:22
od Mira
.... na revitalizaci jsem ještě nešah. Občas to proženu po zahradě sem a tam a mam radost, jak se to pěkně houpe. Taky se mi podařilo párkrát to mezi záhonkama převrátit na střechu, kupodivu všechno drží, nikde ty sloupky nepraskly ani se to nikterak neuvolnilo. Dal jsem 22z pastorek (měl jsem origo 20) a je to s motorem speed eco 600 vcelku svižný a to mě baví, protože jak je to těžký tak tlumiče (připomínám - origo plasťáky axial s olejem ceresol a ukrutně žlutejma pružinama, to dělá nejvíc) krásně kopírujou terén a když to jede třeba přes kamínky tak kola v podběhu poskakujou, ale bouda jede rovně, maximálně se pohupuje = paráda. Největší prdel jsou výjezdy po zadních, chová se to fakt dobře, na vejšku kastle si budu muset zvyknout, měnit to nebudu, takhle je to aspoň pěkně funkční. v terénu při jízdě to nevypadá zle.

nějakou dobu sem na to koukal a rozhodl jsem se, že leštěnku z toho už dělat nebudu, stejně bych to zprasil hned potom znova :-D :FINE: . takže až budu mít náladu tak to štětečkem domazlim a sere na to pes. Je to offroad, RRC jsem nestavěl jako leštěnku ale jako pořádnej stylovej off, tak, jak ve skutečnosti je.

taky sem snad udělal přední sklo :OK: eště teda chce nějak dodělat a usadit, došel vteřiňák a smršťovačka, uvidíme, jestli se k tomu večer hecnu :BYE:

Re: Range Rover Classic

Napsal: 29.06.2014 10:19
od Deff maniak
Měl sem pravdu. :CIAO: Je jenom Off a mám dojem že Rc-Vítek říkal že to bude jenom skejlofka :-D .Miro tvůj styl se mi líbí ;-) .
Ale mám dojem že si říkal že to bude jenom skejlofka .No co Mira :-D

Re: Range Rover Classic

Napsal: 29.06.2014 10:42
od poschlmartin
Však hej, i fleky a různé škrábance jsou skejlový...