Stránka 20 z 82
Napsal: 09.12.2011 17:19
od stiifii
no pro ty 600 je i ta 56 na hrane....
Napsal: 09.12.2011 17:26
od Wendis
takže když mám chcípáka motor 55z tak 32ka půjde kouřit,to je pohoda,to jsem vždycky chtěl.....
Napsal: 10.12.2011 20:05
od Kuba93
Takze teoreticky muj regl MD28DCR by mel byt uz nakou dobu po smrti, kdyz je jeste slebsi nez ta 32ka..
Speed 600 ECO jezdim v CC pres pul roku a obcas tomu davam slusny cocky.. Hlavne co se tyce treba brzdeni a rozjezdu, protoze CC diky rychlym prevodum nedrzi v kopci.. Takze klidne se x krat rozjizdim nebo stojim klidne i deset vterin na plny brzde, nez se uvolni misto abych mohl nekam popojet.. Nikdy sem nemel problem..
Jsou treba nejake technicke rozdily mezi touhle moji pravekou radou a tou novou ? Treba jine soucastky ? Jiny material ? Jine spoje ? Celkem by me to zajimalo.. :-)
Napsal: 10.12.2011 21:34
od Ozy
Taky jsem dostal info od vyrobce, ze motor Axial 55T je nevhodny a ze muze dojit k odpaleni reg. starsi verze 36A. Jezdim pastorek 20T a jezdim s nim od brezna, nikdy jsem ho nesetril. Pred cca. 2 mesicema mi jel dopredu jen tak na 50%. Mel jsem ho jen nastaveny jumperem na 100% dopredu, ostra brzda, 100% dozadu. Nejdriv stacil restart baterkou, pak uz to nepomahalo. Nakonec jsem dal pryc jumper a reg. funguje a je nastaveny tak jak byl jumperem. Starsi verze reg. se zdaji byt odolnejsi :P
Napsal: 10.12.2011 21:41
od Borik
Rozdíly jsou v podstatě ve všem - z hlediska uživatelů je asi největší rozdíl v použití modernějších výkonových stupňů, které mají menší vnitřní odpor a tím se také míň zahřívají. I ostatní součástky jsou jiné - především výkonnější procesor, kam se vejde mnohem víc SW ( proto také je možné větší možností různých nastavení ). S tím také souvisí nové desky a další ...
Co se týká výkonu, tak i na 10A regulátor se dá připojit třeba motor Speed 900. Jenže je potřeba udělat všechno proto, aby se omezily proudové nárazy a motor neodebíral trvale víc jak povolený odběr. Už jsem to psal dřív - nejhorší jsou prudké a rychlé změny, kdy je třeba počítat nejen se setrvačností samotného rotoru, ale hlavně se setrvačností celého auta. V tomto mají třeba lodičkáři výhodu, protože klidně můžeme roztočit šroub naopak, než je směr jízdy - v tom případě je regulátor zatěžován jen setrvačností rotoru a odporem šroubu ve vodě - hmotnost celé lodě se na tom, na rozdíl od auta, nepodílí.
Nejideálnější dimenzování regulátoru je podle jeho zkratovacího proudu - někde se tyto proudy udávají ( třeba u motorů Graupner ), jinde je potřeba ten proud změřit. Stačí na to klešťový ampérmetr a pustit na krátko do motoru šťávu z čerstvě nabitých baterek ( pochopitelně bez regulátoru ) a zastavit hřídel. Opravdu na krátko ( jen co se přečte údaj na měřáku ) a hned potom pustit, protože není dobré takto zbytečně motor trápit delší dobu.
A v provozu umožnit regulátoru co nejlepší chlazení.
Pokud je regulátor na hranici použitelnosti, tak hodně pomůže naprogramovat delší časy akcelerace a decelerace.
Napsal: 15.01.2012 14:44
od Wendis
Trochu to tu oživim :-D
hele už jste někdo posílal na přeprogramování dsys? mám tu dva který by to potřebovaly,kam to mám poslat normál na jejich adresu?? díky W.
Napsal: 15.01.2012 14:51
od jobik
Wendis píše:Trochu to tu oživim :-D
hele už jste někdo posílal na přeprogramování dsys? mám tu dva který by to potřebovaly,kam to mám poslat normál na jejich adresu?? díky W.
Asi jo já to po domluvě po emailu tam taky budu posílat :wink:
Napsal: 15.01.2012 14:56
od Wendis
super díky,taky teda nejdřív napíšu mejla :-) moc dík :-)
Napsal: 15.01.2012 15:10
od salvatore
Já tam posílal celou porci z krámu. Měl jsem je za dva dny zpátky. Napiš p. Davidovi mail a domluv se s ním. Jde to rychle, pohoda....
Napsal: 15.01.2012 15:10
od Astala
Ja mam 56 Dsys a na zacatku zimi mi prestal fungovat jak kdyby ho odpalil motor. Volal jsem panu Davidovi a ten mi rekl ze to prave vypada na odpaleni motorem a ze na nase motory do expedic by jsme meli mit min. 96 Dsyse a to tam mam origo AXIAL 55T. Regl jsem poslal a za 5 dni byl zpet a prej ze ho pouze preprogramovali, jelikoz ted u tech poslednich novejch modelu meli pri vyrobe problem s programovanim, a nektere jsou proste spatne naprogramovane. Tomu mymu prej byla konkretne zima. A to sem sli na expe a bylo asi 13 stupnu :lol: kazdopadne od ty doby funguje uplne v pohode. Takze poslat na preprogramovani vrele doporucuji :wink: :lol:
Napsal: 15.01.2012 15:17
od Wendis
těm mým je taky zima,takže je musim poslat
jinak díky :-)
Kdo máte zkušenosti z DSYS
Napsal: 15.01.2012 19:33
od mara126
já mam tejden 90 a zatim mu zima nebyla takže snad už bude přeprogramovanej
Napsal: 15.01.2012 20:37
od salvatore
Když David régl přeprogramuje, tak alespoň u nových to označil na tom přebalu rukou psaným "V4.4" - což předpokládám je verze SW
Kdo máte zkušenosti z DSYS
Napsal: 15.01.2012 21:09
od mara126
jinak se to poznat nedá ?
Napsal: 15.01.2012 21:34
od Borik
Verze SW by měla být uvedena i v návodu - takže u těch kusů, co se přeprogramovávali, tak je verze SW napsána na obalu a u těch dalších, už s novým SW přímo z výroby je to uvedeno v návodu v technických údajích na straně 11.
Bude to také možné vyčíst z USB komunikátoru a z nové programovací karty.