Stránka 20 z 30
Napsal: 10.04.2012 12:39
od Tommys
vcera sme se s aviarem shodli, ze ty speedy nejak zhorsily kvalitu, loni nam vydrzely brodeni treba 3 akce a ted mi zacal po jedny akci pistet, holt motor je ted jedinej blbec clanek v aute na brodeni a uz pomalu dochazej napady co zkouset :cry:
Napsal: 10.04.2012 12:48
od sWiNe
Tome a co si myslíš o tom, co jsem tu nadhodíil s tím zatěsněním motoru? blbost?
Napsal: 10.04.2012 12:57
od Tommys
taky sem uvazoval o uplnym zatesneni motoru, ale zase nevim co by rek tomu ze by nebyl chlazenej a ze ten muj je obcas celkem teplej :twisted:
Napsal: 10.04.2012 12:57
od sWiNe
No můj právě taky, to už by asi musel hodně rozdýchávat. A zatěsnit a dát na něho chladič?
Napsal: 10.04.2012 13:02
od Adam62_cz
Závodní motory se normálně zajíždějí v destilované vodě, takže v tom bych problém neviděl. Nejvíce dělá jemný píseček ve vodě, to uhlíky a kluzná ložiska odejdou během chvilky.
Napsal: 10.04.2012 13:16
od BrAtKo
Ja som na beznom motore 540 johnson zalepil paskou 3M tie otvory a v pohode a ten motor sa hreje o dost viac. Tak si myslim, ze by stacilo zalepit tie otvory, aby sa ti dnu nedostali hrube necistoty, voda sama o sebe tomu vadit nemoze (ten motor kolega zabehaval v pohari s vodou).
Napsal: 10.04.2012 13:30
od eos
Speed je a od jakživa byl levnej spotřební motor. A už dáávno není všechno zlato, co je Graupner.
Napsal: 10.04.2012 14:12
od Frenky
kdyby se zadypoval kolem hřídele pomatlal vazelínou a dal se na něj nějaký hliníkoví chladič stačí pasivní tak by mohl fungovat
Napsal: 10.04.2012 14:40
od eos
Mám celkem obavu, že (když odhlédneme od sajrajtu více, či méně tuhého charakteru) pro elektrochemicky aktivní součástky motoru možná bude smrtelnějších pár kapek, co se tam stejně dostanou a zůstanou pár dní, než litry, co jím během jízdy plynule protečou.
Napsal: 10.04.2012 16:26
od Dertus
Jak 'zatěsnit' motor? Na to má snadnou odpověď a řekl bych,že je to celkem účinný,nebo alespoň trošku. Už jsem o tom taky hodně přemýšlel. Viz tohle video (2:40)
http://www.youtube.com/watch?v=I62AIW7I ... ature=plcp
no a pak tady (2:50)
http://www.youtube.com/watch?v=BLoOQ1ji ... AAAAAAAHAA tady už se pochlubil,že to je nylon a myslím,že alespoň na to zachycení toho drobnýho harampádí to bohatě stačí. Co vy na to? ;-)
Napsal: 10.04.2012 16:47
od sWiNe
Hmmm zkusit se může, hodím ho do silonek od mamky 8)
Napsal: 10.04.2012 16:49
od Dertus
Ta bude ráda.. :-D
Napsal: 11.04.2012 12:55
od sWiNe
Tak jsem byl trochu brodit a zase story jak prase. Vyjíždím z řeky po šutrech a seknu se v díře, tak dám plný knedlík a auto hodí záda. Jenže tou ránou uletěla kastle, podvozek se skutálel do řeky pod vodu a kastle začla po proudu plavat směrem ke splavu. Takže jsem po kolena musel skočit do řeky a zachránit Blazera jak Mič Bjůkenen :mrgreen: :mrgreen: Dokonce jsem to celé natočil, ale při to skoku jsem nechtěně otevřel kryt pro baterku a celé video se smazalo :roll: Byste se zasmáli.
Ale jinak jsem pojezdil dobře, plastidip očividně funguje a dokonce ani Speed neprotestoval a jel jak drak celou dobu, a to jsem jezdil celkem v bordelu a bez silonek :lol: Gumy jsou super ....
Takhle nevinně to začínalo ... :mrgreen:
Zpachtil jsem i jakésik video:
http://youtu.be/OdxrzGT87vI
A tady ještě nějaké válení po šutrech. Ale ten sucháč na kastli už je úplně vyčuchtanej a ještě mokrý, takže to hovno drží a je tam furt tak nějak šejdrem :lol:
http://www.youtube.com/watch?v=i8nyamER ... e=youtu.be
Napsal: 11.04.2012 12:57
od BrAtKo
No pobavil si ma teda riadne :) Ked sa dari tak sa dari. Inak 3M predava aj specialne suche zipsy pre priemyselne pouzitie, su mohutne, odolne prachu a spine, tak by som sa po nich pozrel.
Napsal: 11.04.2012 12:58
od sWiNe
Jo vím o nich, teď už to začlo být otravné, tak to asi začnu řešit