Stránka 3 z 9

Napsal: 11.05.2010 23:10
od Droxa7
Tak vážení, abyste neřekli, že tady na fóru jenom tlachám, připravil jsem si pro vás malé videjko. :-)

Obrázek

:arrow: http://www.youtube.com/watch?v=6q3btwC5DL0

Obrázek

Napsal: 11.05.2010 23:18
od Kuba93
Pekny video, ani ses mi nepochlubil, ze budes neco tvorit.. :lol: Dobra prace.. :wink:

Napsal: 26.05.2010 19:03
od viko
Ahoj... Hele... mám slabost pro tohle auto... mám modrý... A ujíždím si na gumách... Ty co más na tom videu jsou hrubózní... Můžeš mi dát link, kde jsi je koupil? i s ráfkama? Díky... jinak pěknej triálek... co jsi projel... moc pěkný.

Napsal: 26.05.2010 19:57
od Droxa7
Díky za pochvalu...

Disky: Originální, co už k tomu byly. Za ten pátej na rezervu děkuju ausHausovi. :wink:
Gumy: Tyhle, přímo odsud: http://www.liquidrc.com/index.php?main_ ... s_id=58587
Já je kupoval ještě za 14.28$, ta cena trochu kolísá.

Napsal: 26.05.2010 20:11
od aushaus
nejsem žádnej ausgaus :lol:
jinak nemáš záč :D a video pěkný :!:

Napsal: 26.05.2010 22:37
od viko
Díky za link... :o) asi si je koupím. :o) jsou parádní...

Jinak mám v plánu takovou věc, kterou jsem na pajeru nikdy neviděl... Chtěl bych mu udělat vnější rám. V podstatě po hranách karoserie s drobným odrazem udělat s měděnokřemičitým drátem rám... občas se mi stalo, že jsem se skutálel ze stráně... autu se nic nestalo, ale rám by to udělal jistější a navíc by to vypadalo drsně expedičně a přitom pořád kulatě... na netu jsem hledal nějaký fotky, podle kterých bych to udělal (v live velikosti) ale nejsou... nikdo to nikdy nezkusil a přitom ta kastle na CC01 je tvrdá a uensla by našroubování takovýho rámu... :o)

Jinak nevím jak řešíte elektroniku (přijímač, vysílač a TLU) ale já ho přilepil tavnou pistolí ke stropu kastle jako ke střeše... Servo zaptlám vazelínou a motor nechám... (novej stojí 200,- Kč). Spínač taky tavkou přilepím ke stropu a auto teď zapínám v místě kudy mela vést anténa. Tu potom omotám kolem vitřních hran střechy... na tu vzdálenost, na kterou auto ovládám to jezdi bez nějakých chyb a ruchů, který občas hrozily u antény ledabyle hozený do kastle... projet se tak dá voda v podstatě do půli oken a eletronika je suchá dobře chladí. :o)

Napsal: 26.05.2010 22:46
od Kuba93
Myslis nejaky takovy ram ? :-)

Obrázek

Jinak motoru voda nevadi vubec.. Staci cas od casu vymontovat a proplachnout proudem cisty vody.. A s tim spinacem.. Nejlepsi je vykaslat se na nej a auto zapinat pripojenim baterky.. Mas pak i jistotu ze ji nezapomenes pripojenou moc dlouho..

Ale asi to tu uz Droxovi nebudem spamovat.. :-)

Napsal: 26.05.2010 23:02
od Droxa7
Ten rám co postnul Kuba vypadá dobře, ale neboj se, kastle toho vydrží hodně. :-)

Obrázek

Tady je dobře videt jak to chráním já...
Přijímač a regl jsou v krabičce, dobře chránění a nezvedaj tolik těžiště...TLUčko sem lípnul nahoru páč je takový neskladný...servu cáknul elektroniku elektrikářskym sprejem...na spínač jsem se vybodnul no a motoru koupačka nevadí... :-D

Napsal: 26.05.2010 23:17
od viko
Ty jo.. ten rám je hrubec jak nejvíc. :o) Chtěl bych ho ale ze silnějšího drátu a i na haupnu a světla. Ale tohle je parádička. :o)

Co se týče baterky a spínače. Když je spínač na off je baterka bez záteže... čili jak dlouho zůstane v autě na konektorech je v podstatě jedno. Je to jako by byla bokem.

Ale ta krabička s elektronikou... jsem nadšenej jdu do toho taky.. :o) jen... neplave to potom při vyšším brodění?

Mám ještě sliniční TT01e. Krásný auto vymazlený všehno v kovu. Investic jak prase a pak mě nas.ere, že v podstatě baterka s vyšší kapacitou je těžší a tím pádem rozhodí vyvážení... tekže levotočivě jsem přetáčivej a obráceně v rychlsoti nezatočím jak chci. Navíc výběr terénu pro silničku je omezenej jen na velký parkoviště u marketů, kde nikoho moc rádi nevidí... V tomhle na mě udělala CC01 obrovkej dojem. :o) I kdyý nejezdí 80, jako ta moje silnice, tak si to asi i proto víc užiju.

Teď mě došlo, že v silniční tamce mám brushless. :o) Vyšší krouťák nižší spotřeba a hlavně bezuhlíková technologie... Tenhle motor může točit pod vodou celý dny a nic se neděje... budu kuchat... Máte někdo s brushless v CC01 zkušenost??? nevadí ten krouťák při akceleraci šasí? Nekroutí se? Mám 15 závitů.

Napsal: 26.05.2010 23:36
od DUsoft
viko píše:Teď mě došlo, že v silniční tamce mám brushless. :o) Vyšší krouťák nižší spotřeba a hlavně bezuhlíková technologie... Tenhle motor může točit pod vodou celý dny a nic se neděje...

Stříďák bych pod vodou moc neprovozoval - tedy pokud není od výrobce vodotěsnej.

Napsal: 27.05.2010 12:39
od PetrBarty
Jestli můžu tak bych něco dodal k tomu motoru a koupání. Zrovna předevčírem jsem při ježdění narazil na takovou pěknou loužičku, najel jsem do ní a asi v půlce přestalo auto jet, takový jemný bahýnko se dostalo do komutátoru a motor se nechtěl točit, musel jsem ho vyndat a propláchnout vodou. Takže dát na ty otvory něco co by zabránilo vnikání nečistot by nebylo vůbec od věci.

Napsal: 27.05.2010 13:11
od ferdovic
Ovšem pokud uzavřeš otvory na motoru,tak zabráníš cirkulaci vzduchu a následnému možnému přehřátí mědi v motoru a jak známo tím i vyžší odpor mědi a úbytek výkonu a nárůst proudu.Tak s tím lepením pomaleji,pokud možno. :!: :wink: 8)

Napsal: 27.05.2010 14:35
od Droxa7
viko píše:Teď mě došlo, že v silniční tamce mám brushless. :o) Vyšší krouťák nižší spotřeba a hlavně bezuhlíková technologie... Tenhle motor může točit pod vodou celý dny a nic se neděje... budu kuchat... Máte někdo s brushless v CC01 zkušenost??? nevadí ten krouťák při akceleraci šasí? Nekroutí se? Mám 15 závitů.


Do CC se dává standartně 27závitová plechovka a už s tou dostává celý auto víc zabrat než by bylo třeba...já ho provozoval dva měsíce a už sem se nemoh dočkat novýho...ted mám 65T integy. Když se porozhlídneš zjistíš že drtivá většina lidí tady používá stejnosměrný uhlíkáče 55T a víc. Pro tohle ježdění je to asi ideální.

Jo a s tou krabičkou... je přišroubovaná dvěma šroubkama k šásku. Šroubky jsou utěsněný. Pokud by mi to auto nespadlo do řeky, nedokážu si představit situaci, kdy by proteklo tolik vody mezi podběhama do kastle, aby se dostala vrchem kolem víka do tý krabičky v takovym množství, aby ublížila elektronice která je přilepená na stropě. 8)

Napsal: 27.05.2010 14:44
od PetrBarty
ferdovic píše:Ovšem pokud uzavřeš otvory na motoru,tak zabráníš cirkulaci vzduchu a následnému možnému přehřátí mědi v motoru a jak známo tím i vyžší odpor mědi a úbytek výkonu a nárůst proudu.Tak s tím lepením pomaleji,pokud možno. :!: :wink: 8)


Nemyslel jsem hned to uzavřít, ale dát tam nějakou hodně jemnou síťku nebo látku. Sice by to nezabránilo těm nejměnším částečkám proti vniknutí, ale aspoň něco by to pochytalo, trávu a kusy klacíků co jsem posledně vyklepal z motoru by se tam nedostali.

Napsal: 27.05.2010 19:01
od Droxa7
PetrBarty píše:Nemyslel jsem hned to uzavřít, ale dát tam nějakou hodně jemnou síťku nebo látku.


Kuba93 si ted koupil motor Tamiya BZ, a přesně tohle k tomu je. Viz třeba tady: http://www.mz-racing.net/p841-53930-sup ... -bz-motor/