Stránka 3 z 4

Re: Pájovo Ford Ranger (CC-01 landfreeder)

Napsal: 27.08.2014 19:20
od Deff maniak
To řízení máš udělaný pěkně :OK:
Nárazník bych dal decentnější :-)

Re: Pájovo Ford Ranger (CC-01 landfreeder)

Napsal: 27.08.2014 20:38
od maztekk
Co ty vruty chlape :NO:

Re: Pájovo Ford Ranger (CC-01 landfreeder)

Napsal: 27.08.2014 22:08
od mrak03
průběžně to sleduju a úmyslně nic nepíšu protože mě tu maj asi za blba, ale nedá my to

ten kdo četl moje úpravy řízení se dočetl že doporučuju co nejdelší spojovačku od serva ke kolu a to hlavně kvůli tomu, že se zmenší vliv pohybu páky serva vůči zatočení při propružení

schválně zkus dát tu spojovačku na druhou stranu a pozoruj o kolik se změní chování řízení při zatáčení a propružení a pak dej vědět co je lepší

netvrdím že všechno co říkám je nejlepší, jen to, že všechny tyhle pokusy sem vyzkoušel taky, třeba konečně někdo jinej najde lepší řešení

co píšu je jen dobře míněná rada

Re: Pájovo Ford Ranger (CC-01 landfreeder)

Napsal: 28.08.2014 7:41
od plutoone84
mrak03 píše:průběžně to sleduju a úmyslně nic nepíšu protože mě tu maj asi za blba, ale nedá my to

ten kdo četl moje úpravy řízení se dočetl že doporučuju co nejdelší spojovačku od serva ke kolu a to hlavně kvůli tomu, že se zmenší vliv pohybu páky serva vůči zatočení při propružení

schválně zkus dát tu spojovačku na druhou stranu a pozoruj o kolik se změní chování řízení při zatáčení a propružení a pak dej vědět co je lepší

netvrdím že všechno co říkám je nejlepší, jen to, že všechny tyhle pokusy sem vyzkoušel taky, třeba konečně někdo jinej najde lepší řešení

co píšu je jen dobře míněná rada

Má pravdu předsedo, ale asi budeš muset vyměnit i servo za jiné s větším tahem.

Re: Pájovo Ford Ranger (CC-01 landfreeder)

Napsal: 28.08.2014 19:38
od PavelB
Máte pravdu všichni chlapi.

Byla to opravdu jenom zkušebka.
Já jsem zvyklej si všechno ozkoušet a kdyžtak si nasrat do bot... :-D

Spojovačka je krátká ( Mrak prostě ví... ;-)... vruty jsem už vyměnil za šrouby :-) ( byly tam proto, kdyby náhodou bylo něco špatně :-) )

Servo zatím nechám.. spojovačka snad servu usnadní práci. a když shoří tak koupím aspoň 6 kg co? :-)

Jináč dnešní zkouška i s novými pneu... :-)
Obrázek

Obrázek

Obrázek

http://pajosb.rajce.idnes.cz/Ford_Ranger_CC-01/#

Re: Pájovo Ford Ranger (CC-01 landfreeder)

Napsal: 28.08.2014 20:26
od mrak03
zkus servo - http://www.rc-levneji.cz/turnigy-3/vybo ... 01mg-17kg/

sice to není žádná hitparáda ale za ty prachy nic lepšího asi nenajdeš, případně mám nové na dílně (2ks), tak bys pošetřil trochu na poště

Re: Pájovo Ford Ranger (CC-01 landfreeder)

Napsal: 28.08.2014 21:52
od PavelB
To by bylo super servo čoveče.... budu o tom přemýšlet... louny jsou docela daleko... :-D
Mohl by jsi mi prosím říct, co mám dělat s vůlema na predku? Myslím tím v náboji kol..kdybych sehnal kovové ložiska tak už vůle nebude?

Re: Pájovo Ford Ranger (CC-01 landfreeder)

Napsal: 28.08.2014 23:16
od maztekk
Si jedné krásné soboty udělej výlet do mrakáče na trial a máš všechny problémy vyřešené, zas tak daleko to není ;-)

Re: Pájovo Ford Ranger (CC-01 landfreeder)

Napsal: 30.08.2014 18:43
od mrak03
otázka je kde ty vůle jsou, jestli v zavěšení tak s tím se smiř, to soudruh u tamiye nevychytal a nemá cenu to řešit, jestli na ložiskách tak je vyměň

Re: Pájovo Ford Ranger (CC-01 landfreeder)

Napsal: 30.08.2014 23:20
od PavelB
mrak03 píše:otázka je kde ty vůle jsou, jestli v zavěšení tak s tím se smiř, to soudruh u tamiye nevychytal a nemá cenu to řešit, jestli na ložiskách tak je vyměň


Tak mi pomohlo přidat ještě o gumičku navíc do náboje... přestalo to i rachtat a vůle žádné nejsou.
Co mě po dnešku trápí, je pérování. Natáhnu pružiny ala Mrak a uvidíme.
Další co mě štve je baterie.
Mám MiMh 4200mAh NOSRAM- plně nabitá mi vydrží 3/4 hodiny (semtam plnej knedlík, semtam krokem ve stráních)
Je ta doba normální na takovou to kapacitu Mraku???

Re: Pájovo Ford Ranger (CC-01 landfreeder)

Napsal: 31.08.2014 8:29
od mrak03
jestli nemáš naše převody tak to je normální, motor je stále pod proudovou zátěží, tím se dost hřeje a auto stejně moc dobře nejede , hlavně v terénu

Re: Pájovo Ford Ranger (CC-01 landfreeder)

Napsal: 31.08.2014 9:52
od PavelB
mrak03 píše:jestli nemáš naše převody tak to je normální

Co mám pro to udelat abych je měl? Resp.motor necham původní a dokoupim jen jine převody, nebo přímo redukční převodovku?

Re: Pájovo Ford Ranger (CC-01 landfreeder)

Napsal: 31.08.2014 11:34
od Balu
Tohle je odzkoušená kombinace z Mrakovo dílny
Obrázek

Re: Pájovo Ford Ranger (CC-01 landfreeder)

Napsal: 31.08.2014 18:16
od mrak03
PavelB píše:Co mám pro to udelat abych je měl? Resp.motor necham původní a dokoupim jen jine převody, nebo přímo redukční převodovku?


jak dal fotku Balu, spur+ pastorek - 400kč, WK špajska - 460kč, motor - 300kč - nebo doporučuju něco kolem 22500 ot/min, ale ten co používám já je za ty prachy dobrej

jestli máš zájem tak my napiš SZ

Re: Pájovo Ford Ranger (CC-01 landfreeder)

Napsal: 01.09.2014 8:40
od plutoone84
Mrakovu úpravu jsem nikdy naživo neviděl, takže nemohu porovnat, Já mám v Pajeru Poison Truck a jsem nadmíru spokojenej. Jede to tak akorát rychle a síla motoru je neuvěřitelná. Převody měnit netřeba. Co se výdrže týče, kup Li-po baterii. Já jsem se tomu dlouho bránil a pak jsem opravdu čuměl, jak se s ní auto změní.