Stránka 3 z 3

Napsal: 22.02.2011 20:52
od Knedlousek
Ozy píše:Mám TLko ten dif. vypadá stejně, nacpal jsem tam pistolí silikon, nechal do druhýho dne a OK.

Do celýho toho co je na tý fotce vejš? Prostěs to po víčko vyplnil silikonem?

Napsal: 22.02.2011 21:23
od Ozy
Přesně, jenom jsem to otevřel a nacpal až to lezlo ven, pak zavřel otřel jsem přebytečnwj silikon a nechal na topeni, zkuosel jsem to pak rukama za kola utrhnout, nešlo to. :lol:

Napsal: 22.02.2011 21:42
od Knedlousek
Ok, plány na víkend bych měl, jak hodně se ti zlepšily jízdní vlasnosti? Jo a je hodně těřký se dostat k přednímu difu? Nebo který mám uzavřít?

Napsal: 22.02.2011 22:55
od -Kage-
Knedlousek : moc to hrotíš, prostě to otevři, vezmi tavnou pistoli, zakypej to až po povrch i se všema střevama samozdřejmě a zavři, sešroubuj ... tavná pistole je určitě lepší než silikon, teda, myslím že v případě potřeby jde lehčeji odstranit než ten silikon...

Když uzavřeš předek tak se ti hodně zvětší poloměr zatáčení, ale zase bude lepší průchodnost terénem. Musíš si vybrat ...

Zadní diff mívají snad všichni uzavřený napořád, v terénu bez uzavření je průchodnost dost mizerná .. :wink:

Napsal: 23.02.2011 6:24
od Knedlousek
OK, zavřu oba, asi spíš tou tavnou pistolí, myslí se tím ta pistole co jí používaj třeba květináři? Dík moc, já to hrotím kvůli tomu, že si nechci auto zničit.

Napsal: 23.02.2011 11:49
od Pedro
JJ, je to ta pistole co používají květináři.

Napsal: 23.02.2011 17:24
od -Kage-
Knedlousek: Chápu .. taky jsem si jak to bylo nové nechtěl auto zničit a nic na něm upravovat ... ale postupem času ..... torchu jsem to pořezal :lol: :lol: koukni na foto mojeho forda :wink:

Napsal: 23.02.2011 18:12
od Knedlousek
Já neříkám, že nechci upravovat, chci aby to byl expedičák jak má bejt, já mám offroad v krvi. Jenže když sem do toho nasázel co sme nasázel tak nehodlám něco zkazit, nehledě na to že na opravy by asi nebylo :D Zadek zavřu, ale o předku uvažuju, páč pokud se zvětší poloměr zatáčení tak už snad nezatočím :D

Napsal: 23.02.2011 18:30
od Pedro
1) zavři i předek jinak nic nevyjedeš. To zatáčení není tak zlý.

2) to co jsi do toho doteď nasázel, je jen slabej odvar toho, co do toho ještě nasázíš :-D

Napsal: 23.02.2011 18:36
od jobik
Pedro píše:1) zavři i předek jinak nic nevyjedeš. To zatáčení není tak zlý.

2) to co jsi do toho doteď nasázel, je jen slabej odvar toho, co do toho ještě nasázíš :-D

1.Není to složitý a uvidíš že ti to pomůže
2.Jj má pravdu i já jsem do toho přes 3litry vrazil.Na jednu stranu můžu bejt rád že jsem sehnal levný Pájo.
Chce to holt postupně v rámci možností :wink:

Napsal: 23.02.2011 18:38
od Knedlousek
Pedro píše:1) zavři i předek jinak nic nevyjedeš. To zatáčení není tak zlý.

2) to co jsi do toho doteď nasázel, je jen slabej odvar toho, co do toho ještě nasázíš :-D

Tos mě utěšil :D no to zatáčení už teď je to tak na hraně, určo by to šlo víc. Uvidím, zadek udělám asi hned o víkendu.

Napsal: 23.02.2011 19:11
od Pedro
To neměla být útěcha, spíš varování :-D

Napsal: 23.02.2011 19:28
od -Kage-
ono co se týče originálního zatáčení u ccčka tak všichni víme že stojí za hovno ... doporučuju vyměnit za kit od GPM třeba :wink:

Napsal: 23.02.2011 19:32
od HONHA
Ono to GPM není žádnej zázrak, já už v něm mám vůle jak .... Chvilku to bylo dobrý, ale pak se ten hliník vymačkal a je to hrůza!!!

Napsal: 23.02.2011 19:37
od Knedlousek
Já tam origo nemám, předchozí majitel tam něco implantoval, tuším nějakej hitech, moc se v tom nevyznám, spojovačka je v předu, a servo je jakoby nad diferákem. Spíš zavřu diferáky, udělám 4link a vyměním gumy.