Na výstavu ModelHobby dostala Ravka novej kabát:)


Však než se do kritiky pustíte, pravdivý příběh, kterak jsem kasti odbarvoval a znova nabarvoval poslyšte:
Po G6 byla kastle vorvaná jak samice, tak sem se rozhod, že ji dám do pořádku. Na netu sem se dočet, že se dá dobře odbarvovat brzdovou kapalinou, tak sem se do toho pustil.
Doma byla flaška DOT4 brzdovky, tak sem zkoušel jak na to. Nakonec se ukázalo jako nejlepší narušit lak šmirglem, nasáknout papírový kapesníky kapalinou a nalepit je na auto. Po pár hodinách barva změkla a dala se stírat a seškrábávat, ale byl to teda celkem voser a trvalo to fakt dlouho. No a pak brzdovka došla, i vypravil jsem se do krámu, koupil novou a pokračoval, nicméně něco bylo jinak, barva mizela hned, jak sem to brzdovkou napatlal a všechno šlo hrozně rychle. Jelikož sem v krámě nekoukal na pikslu, vzal sem DOT3 a asi je v recepisu nějakej rozdíl:)
Když sem pěkně dostal dolu barvu, oplách sem kastli vodou a po uschnutí se na ní udělal takovej bílej povlak. To mě trochu vyděsilo,ale jemnym šmirglem šel krásně dolů a po dalším opláchnutí už se neudělal.
Tak sem kastli pořádně umyl a odmastil, dle návodu nastříkal základ a následně pak bledě modrou. Až doteď sem byl spokojenej a šťastnej modelář lakýrník.
No a pak se to posralo. Chtěl sem nalepit na haubnu nálepku, bohužel se přilípla jinak,než sem chtěl, no a když sem ji chtěl pomalu stáhnout a doladit, šla i s barvou/základem, totéž bohužel na dveřích. Takže na čerstvě nalakovaný boudě libový fleky až na plast:) No a vzhledem k tomu, že byl pátek večer, řek sem si fakof a nasekal na auto všechny samolepky, co sem měl po ruce, aby se tim lak pěkně zpevnil :-) Takže tak...


Teď už jenom doufám,že sem tou brzdovkou nezkurvil plast tak, že už nikdy nepude nabarvit. A dobrý je, že až budu chtít měnit barvu, pude modrá dolu rovnou s nálepkama:-)