Stránka 3 z 4
					
			
				Re: Torque twist - vyřešeno
				Napsal: 20.07.2015 10:49
				od modrejpupek
				Dal jsem tam podložky jako Ty. Ve předu mi ke kolizy dochází a to potom, co jsem si pohrál s nastavením řízení tak, aby to šlo do maximálního rejdu. Původní nastavení ze stavebnice nezatáčelo na max.
			 
					
			
				Re: Torque twist - vyřešeno
				Napsal: 20.07.2015 12:58
				od Milan3528
				modrejpupek píše:Dal jsem tam podložky jako Ty. Ve předu mi ke kolizy dochází a to potom, co jsem si pohrál s nastavením řízení tak, aby to šlo do maximálního rejdu. Původní nastavení ze stavebnice nezatáčelo na max.
Tak to potom ano.Já mám řízení bez úprav a kolize tedy nemám.Zdá se mi,že to zatáčí dost dobře,tak to asi řešit nebudu.A tak se ti ti značně zlepšilo to naklánění...Já jsem nadmíru spokojen.
 
					
			
				Re: Torque twist - vyřešeno
				Napsal: 21.07.2015 11:45
				od Taurus84
				Budem to musieť už poriešiť aj ja. Z čoho máte tie trubičky?
			 
					
			
				Re: Torque twist - vyřešeno
				Napsal: 21.07.2015 12:09
				od modrejpupek
				já použil ty prodlužovací kusy co byli na linky. Jak jsem dělal jiné na přední nápravu, tak mi zůstali. A na vymezení u linku, jsem uřízl kousek trubičky
			 
					
			
				Re: Torque twist - vyřešeno
				Napsal: 30.07.2015 20:30
				od flateric
				Dnes som do svojho maraudera zabudoval tuto vecicku co posunie zadne linky o 10mm nahor
http://www.jcautodesign.com/upper-link- ... rulr1.htmlA torque twist tym zmizol! Definitivne.. Ani naznak po kruteni..
 
					
			
				Re: Torque twist - vyřešeno
				Napsal: 30.07.2015 20:44
				od modrejpupek
				Zajímavý. Já zkusil něco podobného Homemade, ale změna uchycení linků mi vůbec nepomohla :-(
			 
					
			
				Re: Torque twist - vyřešeno
				Napsal: 30.07.2015 21:09
				od Mira
				OT
..me dycky strasne bavi, kdyz oteviram tady tuto vlakno a nez se to vodevre tak mi roztahne hubu od ucha k uchu ten nadpis - pomlcka vyreseno  :-D  :-D ale nechte to tam, ja se dycky rad pousmeju   :hura:
			 
					
			
				Re: Torque twist - vyřešeno
				Napsal: 30.07.2015 21:24
				od Milan3528
				Mira píše:OT
..me dycky strasne bavi, kdyz oteviram tady tuto vlakno a nez se to vodevre tak mi roztahne hubu od ucha k uchu ten nadpis - pomlcka vyreseno  :-D  :-D ale nechte to tam, ja se dycky rad pousmeju   :hura:
A jak jsi to vyřešil ty ??? 8o
 
					
			
				Re: Torque twist - vyřešeno
				Napsal: 31.07.2015 7:51
				od Mira
				Koupil jsem axiala.
Boooze, humor, ne?
			 
					
			
				Re: Torque twist - vyřešeno
				Napsal: 31.07.2015 8:17
				od Milan3528
				Mira píše:Koupil jsem axiala.
Boooze, humor, ne?
Já su šťastné jak Venclovský po překonání kanálu že už se mě to nekříží a ty si z toho děláš prču !!! :-D
 
					
			
				Re: Torque twist - vyřešeno
				Napsal: 28.08.2015 7:15
				od Plexix
				Tak jsem tuhle věcičku na změnu uchycení zadních linků taky namontoval a co se torque twistu týče žádná změna. Možná o malinko se to zlepšilo, ale fakt téměř neznatelně. Mám standartní tlumíče uchycené vzadu do A a vepředu do V. Co se týče jízdních vlastností tam taky žádnou změnu nepozoruju aspoň tedy na běžným povrchu. Na hladký strmý plochy jsem s tím zatim jezdit nezkoušel :-)
Navíc uvidím co to vydrží protože pod uchycením linku kde je materiál zeslabený v místě přechodu přes horní hranu rámu se to ohýbá. Takže oba ty držáky se zavírají směrem dovnitř :-(
 
					
			
				Re: Torque twist - vyřešeno
				Napsal: 03.09.2015 18:46
				od Plexix
				Hoši mam trochu dilema s tlumičema. Určitě Gmade, ale teď jaký :-)  :-) XD Piggyback , asi super, ale přijdou mi zbytečný na expe auto. Rychlost vcelku žádná takže nějaký všemožný seřizování..... no nevim  :-(  ale vyloženě se jim nebránim. Koukal sem ještě na Gmade Team Zero jsou delší, sice jen o 1mm a mají o 4mm delší chod než všechny ostatní. Pak samo ještě XD Diaphragm a XD Aeration. Tak co myslíte  :HOPS:  :HOPS:
			 
					
			
				Re: Torque twist - vyřešeno
				Napsal: 02.01.2016 1:13
				od modrejpupek
				stejně jako Plexix přemýšlím o GMADE. Pořád pokukuji po Piggyback, ale nevím zda to pro Expedičně/trialové auto není zbytečné
			 
					
			
				Re: Torque twist - vyřešeno
				Napsal: 19.02.2016 0:25
				od paja128
				Pánové... řešíte tu neřešitelné. převodový poměr v rozvodovce (pro někoho dif) je 1:2. Což je opravdu málo a proto se auto bude vždy naklánět. Např axial ma cca 1:3, což je o polovinu víc.
Uchycení tlumičů dále od středu náprav je jediná a správná cesta, ale je to opět kompromis - zhorší se křížení (síly i velikost)...
			 
					
			
				Re: Torque twist - vyřešeno
				Napsal: 24.02.2016 11:58
				od Lukas
				modrejpupek píše:stejně jako Plexix přemýšlím o GMADE. Pořád pokukuji po Piggyback, ale nevím zda to pro Expedičně/trialové auto není zbytečné
Můj názor je, že záleží na hmotnosti. Pokud bude auto těžší, Piggyback se vyplatí, protože si můžeš relativně lehce nastavit jak se to hodí.
U lehkýho modelu jsou asi i zbytečný...