Stránka 3 z 11

Napsal: 22.02.2010 17:31
od zila70
asi si me nepochopil a hlavne ne kazdej si dovede privezt hiluxe treba rcmartu za 7litru!protoze ono oficialne by se z toho melo zaplatit jeste dph a uz to lita,ale jeste ze celnici nejsou tak aktivni protoze bychom se z toho nekdy potento :)))))))))

Napsal: 22.02.2010 17:34
od zila70
a co se tyce srovnavani ja bych to nedela ale je to bolest vetsiny lidi a ja tady rozjel diskuzi co se tyce cen protoze me to zajima,tot vse.

Napsal: 22.02.2010 17:35
od milan008
ale pochopil, chtěl bych vidět, kdo si koupil hiluxe v normálním obchodě za 11..., takoví zbohatlíci se asi nepohybují tady, já ti přece nic nevyčítám, říkám kdo na to má, vyprdí klidně i 30... tak to nemusíš obhajovat takovým nešikovným způsobem...

Napsal: 22.02.2010 17:36
od KnightRider
Ja to chapu ze,alu je lepsi,ne kazdy to muze financne ocenit 8) .... :lol: ,ale na druhou stranu dost lidi si to chce upravovat postupne a sami dle moznosti,a co budou delat kdyz jim to predloziy hotovy...?? :lol: :lol: ,ale jak rikas,kdo na to ma at si to koupi... :tleskam:

Napsal: 22.02.2010 17:42
od zila70
tak ja znam tolik lidi co si koupili hiluxe za 11 a i vic v klasickym obchode ze bys koukal,protoze potom u me nakupujou gumy a to ostani,ale ty lidi mezi nas ani neprijdou,nejsme tady jediny.a nezda se mi to nesikovny je to proste diskuze o vsem co a jak,proto snad fora jsou.
a na rovinu rad bych se dostal s cenou treba mexe 4 pod 10 ale to proste nejde.

Napsal: 22.02.2010 17:47
od zila70
tak neco na tom je co se tyce doladovani,ale da se ladit plno veci kolem. abych se priznal jak jsem dosel k tomu vyrabet vlastni podvozky tak me na to prived TF od RC4WD,zacalo me strasne vadit vecne vymejsleni a improvizace treba jen co se tyce blbejch uchytu kastle,predelani na 3link aby fungoval atd.uvedomte si ze plno lidi nema ty bunky a chtelo abych jim to postavil a oni jen jezdili a tak z toho vznikl prvni mex,vlastne jsem si tim usetril praci a jeste udelal reklamu po celem svete :))))))))

Napsal: 22.02.2010 17:54
od KnightRider
Ja vim ze jsou taci co chtej hotovej model,a taky obcas nevim co a jak vymyslet :lol: ,delas to dobre,a jestli te to zivi tak neni o cem :wink: ,jen tak dal...

Napsal: 22.02.2010 18:05
od zila70
tak ja uz to jednou psal,mam to jako konicka na duchod,protoze jsem si rek dost vecneho honeni a chci mit uz jen takovou pohodicku,proto jsem prodal podily ve firmach co jsem mel, abych se mohl venovat tomuhle na 100%,ale to jsem se trochu seknul protoze te prace je cim dal vic tim ze se porad vymejsli neco noveho ze bych se z toho nekdy po....,ale dela to radost videt jak si dovedou muzsky na celem svete hrat s tema hrackam co jsou made in czech :) a je taky fakt ze ty nase doplnky se nestacej vyrabet protoze v RC4WD jsou vecne sold out :),jsem rad ze mohu delat reklamu nasi modelarine........

Napsal: 22.02.2010 18:17
od zila70
a jinak vam muzu rict ze podle me cesko se radi mezi jednicky co se tyce tehle scale kategorie,protoze kdyz vidim ty fotky z nasich expedic tak je to nadhera ze si lidi dovedou tak krasne vyhrat s tema autickama,to se vidi malo kdy.myslim ze v evrope jsme urcite jednicky.

Napsal: 22.02.2010 18:19
od KnightRider
A kdyz jsme u tech doplnku,ty uz nebudes mit to naradi a hever atd.?

Napsal: 22.02.2010 18:20
od zila70
ale jo,ale musim napsat do phenixu,zapomel jsem

Napsal: 23.02.2010 16:11
od zeis
preco alu ???
Alu - aluminium - hlinik
Je to lepsie , tahsie , ale ! Ked naburas odstrediva sila sa neprenasa ako u plastu , zostava na dieli , preto sa ,moze skor zlomit.
Priklad z praxe - vlastnim driftovi podbozok , TT-01D , je celi z plastu , v maximalke -22km hod som celne narazil , pretoze som zbudol ze nemam drift pneu , casom , som celi predok spravil z alu narazil som o polovicu nizsou rycvhlostou a zlomil som komplet celu pravu stranu riadenia , pri plastoch sa energia rozniesla z plastu na plast , po celom aute , pri alu energia ostala na 1 , 2 dieli , preto sa to zlomilo , preto je lepsi plast , je aj lahsi , dodava rychlost , lacnejsi na upravu - vymenu ....
To moj nazor . . .

Napsal: 23.02.2010 16:29
od Lee93
Ano.. plast tlumí, ale..
srovnáváš tu dvě rozdílné kategorie..
1) expedice.. rychlejš než 10 km/h se tam snad ani nejede.. když nehoda, tak jde přes boudku, tudíž se šásko skoro nic nestane..
Navíc ti přibude váha, která je nízko uložena, tudíž další +, pač je těžiště nízko.

2) ostatní co lítá ať do silnici nebo někde na dráze několika násobně rychleji. Když nehoda, tak to v tý rychlosti odnese podvozek - ramena atd.. ano, tam se plast hodí víc, jelikož ti křupne třeba rameno. a energii nárazů pohltí sám. Hliník netlumí atak se to přenáší dál a dál. Proto se nedávají na truggy apod. kovová ramena. Navíc, když s lexanku někam napálí, ohne se a zase to odnese podvozek.

Napsal: 23.02.2010 16:50
od minotaur
zeis píše:preco alu ???...

Ono všechno má svoje. Pokud vezmu expediční káry, tam se moc rychle nejezdí a krutě nebourá, spíš padá :), na ráně je spíš kastle než podvozek. Pokud si vezmu dlouhodobou výdrž, tak má hliník (dural) svoje opodstatnění, protože přes veškerou úctu k ABS plastu, ze kterýho dělá Tamiya běžně auta/stavebnice, tento během pár let (3-4) dost zkřehne (plast ztratí pružnost) - a vím, o čem mluvím - i pokud třeba šroubované díly utáhnete o něco víc než zdrávo, po čase to začne praskat díky zkřehnutí - vidím to na některých starších Tamiyích, co mám doma.
Jinak Žílovi držím palce, dělá pěkné věci a ceny jsou čistě jeho věc, my s nimi můžeme jen souhlasit nebo nesouhlasit, ale vyčítat těžko.

Napsal: 23.02.2010 17:26
od reddevil
Když budu porovnávat Axiala a povozky od žily tak to je jako kdybych porovnával ARO s Landcruisem....za kvalitu se platí....