Co furt všichni máte s tim ECO? mám jen Speed 600 a jede to rychlejc a sílu to má taky a spotřebu neřešim,jezdil jsem s tim stejně dlouho jako s axíkem 55z
a je s tim větší bžunda,třeba při výjezdech se to neskutečně kope,pokud si do dalšího auta budu kupovat novej motor,tak "speed 600" :-)
tak já chtěl něco rychlejšího co bude mít zároven sílu nebude to žrát o moc víc než klasická 55t a nebude to stát ranec a slišel sem to speed eco 600 tak sem ho vzal o verzi 600 bez nápisu eco sem neslišel že by to někdo používal, jde o to jestli to eco vubec něco znamená nebo je to jen nálepka, máš nějaký přirovnání jak rychle ten tvuj jede? co sem porovnával tak oproti 55 robitronik to jede o dost rychlejc ale oproti 35t od hpi je to pomalejší prostě to bude náká 40.
jo a ne každej z toho chce mít raketu :lol:
AXIAL Wraith JEEP pison spider AXIAL SCX10 Jeep wrangler 2012 AXIAL SCX10 II Jeep wrangler 2017 Poličkovky Jeep YJ/Jeep TJ/Jeep JK offroad/Jeep JK street/Jeep JK unlimited offroad/Jeep JK unlimited street/LEXAN Jeep wrangler 2012-2017. RAJČE = smurf87
ja to srovnani mam... Wendisovo 600 20pastorek sestreli moji 27z axial a 17pastorek jak nic ale porad ma silu i dole pro pomaly jezdeni...a tjjackovo 600eco 20z pastorek je o neco chloupek pomalejsi jak ja ,ovsem o sile dole si ja muzu nechat zdat..... no ja jdu rozhodne do 600 bez eco silu ma a rychlost se hodii jak na vyjezdy tak do blata..... pro me jasna volba
no sílu na pomalí ježdění má i 55t, já jezdim 2,2 kola a už sem několikrát v terénu zastavil i 55 motor, a 27 od axialu je uplně na prd ta žačla pěkně smrdět po pul hodině i s 1,9 kolama u nás na skále :lol:
kdyby ten speed měl stejnou sílu jako speed eco a přitom větší rychlost tak do něj jdu ale já osobně dávam přednost síle tu potřebuju častějc hodně záleží kdo kde jezdí. On ten eco taky nejede pomalu mam ho ve wraithovi kde je 20 pastorek a 80 spur a na těch velkech kolech to upaluje pěkně ale to je opravdu využitelný max na nákym většim kopci nebo když s tim člověk chce blbnout v tom bahně nabo na písku
pěkná tabulka :wink:
AXIAL Wraith JEEP pison spider AXIAL SCX10 Jeep wrangler 2012 AXIAL SCX10 II Jeep wrangler 2017 Poličkovky Jeep YJ/Jeep TJ/Jeep JK offroad/Jeep JK street/Jeep JK unlimited offroad/Jeep JK unlimited street/LEXAN Jeep wrangler 2012-2017. RAJČE = smurf87
SMURF píše:... a 27 od axialu je uplně na prd ta žačla pěkně smrdět po pul hodině i s 1,9 kolama u nás na skále... pěkná tabulka :wink:
Se nediv, pokud si tam tu 27 nalámal bez redukčky. Člověče, 27 se musí roztočit, aby pracovala v nějakém pro ni rozumném režimu a měla sílu, jinak akorát žere, topí a má drek výkon.
Přesně jak psal Stiifii,ten eco má podle mě stejnou silu dole jak Neeco a jezdí rychlejc a taky si myslim že "ECO" je jen nálepka,myslim si že to žere úplně stejně jak Neeco.a ikdyby na tom něco bylo a jezdil jsem o deset minut mín,tak je mi to fakt jedno,za tu prdel mi to stojí.
vim že pro expedičák je rychlost na nic,ale jde o výjezdy :-)
Prostě je to pila jak hovado :D
Tak ten neECO muže bejt náká 25 závitovka a sílu má kvuli tomu že je to 6tistovka takže o něco víc papat muže.
Zase rychlejší motor znamená že nepojedeš pořád na plnej plyn narozdíl od pomalího motoru takže pak se ta spotřeba vyrovná.
Já sem přešel na speed ECO z 55t takže pro mě je to příjmená změna je to svižnejší a silnější a za příjemnej peníz přijde mi to jako taková zlatá střední cesta, kdo chce pomalejší motor šáhne po 55 kdo rychlejší veme speeda 600 bez nápisu ECO popřípadě muže zbytek poladit pastorkem.
Pro mě je teda 20 pastorek a speed eco ideální kompromis, ovšem nikomu to nenutím každej at jezdí dle svého uvážení tim tohle téma pro mě končí :wink:
AXIAL Wraith JEEP pison spider AXIAL SCX10 Jeep wrangler 2012 AXIAL SCX10 II Jeep wrangler 2017 Poličkovky Jeep YJ/Jeep TJ/Jeep JK offroad/Jeep JK street/Jeep JK unlimited offroad/Jeep JK unlimited street/LEXAN Jeep wrangler 2012-2017. RAJČE = smurf87
Taky jsem koupil Graupner ECO. Oproti předcházejícímu Integy 55T je o dost rychlejší (koupil jsem verzi 9.6V 15000ot). Síly má taky dost i na pomalé rozjezdy. Jen v jedné věci je slabší a to, že neudrží auto v prudkém kopci. To stávající 55T udržela. Ale někdy to zase vypadá moc hezky, když auto jede pomalililičku z kopce :)
Mám ho ve spojení s WK převodovkou a používám 3S LiPo kdyby někdo chtěl vědět :)
Taky jsem si jednoho Spída 600 ECO pořídil a trochu jsem váhal, zda je vybaven odrušovacími koďany. V návodě je to stylem "tojsemztohojelen", takže jsem chvíli motor otáčel a mžoural dovnitř a potvrzuji, že tam koďany jsou.