Tak dem na to...
První krok jsou nápravy. Ty jsou tak trochu ve Wraith stylu, tj. obal včetně bočních trubek v jednom kuse. Přední kryt a držáky linků máme v červeném plastu. Železný cvd v základu taky potěší.

Hruška i talíř jsou opravdu malé a zaujmou především nestandardním ozubením a materiálem, tady je v základu železo a ne ta šedá slitina. Zajímavostí jsou nekrytá ložiska diferáku, prostě se počítá s tím, že dovnitř nepoteče, navíc případná vazelína může lépe pronikat skrz.

Usazení diferáku do nápravy. Vše padlo jak zadek na hrnec.

Přední kryt je přitažen ze zadu 4-mi šrouby skrz celou nápravu. Jednoduché a přitom skryté řešení.

A mám hotovo. Nápravy vypadají poměrně bytelně i když mají o dost menší střední část oproti klasické scx-10. Tady jen jednu poznámku, pro montáž kingpinů jsem raději použil palcový imbus, protože matrická 2-ka se v tom docela plácala. To ostatně platí i pro některé další šrouby.

V porovnání zadních náprav z hlediska šířky žádný pokrok, řekl bych, že to bude plus minus stejný (perspektiva mate)

Montáž náprav proběhla bez sebemenších záseků. doufám, že v tomto duchu to bude pokračovat i dál.
A na závěr taková srandička, na stromečku s kloubkama zbylo místo, tak proč tam nedat parohy.
