Stránka 3 z 6
Re: MAN CLA 26.280
Napsal: 19.10.2017 20:39
od Mira
Jamel zlutou zmrstovacku, odreny porad. Cely se dole rozparaly. I jsem udelal variantu "prase" a pred smrstenim jsem olepil vrerinakem link. Rozedrelo se stejne a zbyly nalepene ostruvky :-D
Ale tak velky kola, vysoko, spis hlina nez kamen = to by mohlo byt
Re: MAN CLA 26.280
Napsal: 26.10.2017 16:58
od DT-swiss
Nějak se zkomplikovalo kopírování obrázku :(
https://dtswiss.rajce.idnes.cz/MAN_CLA_26.280/#zámky diferáků
https://dtswiss.rajce.idnes.cz/MAN_CLA_ ... 7.TRIM.jpgpro blatník jsem udělal maximum

moje oblíbení zavěšení - boční náklon a nosnost v první linii

kompozice


boxy:

Re: MAN CLA 26.280
Napsal: 26.10.2017 18:21
od VíťasK
Vypadá to peckově ! :CIAO: , jen dotaz odkud máš kola? Nikde je nemůžu sehnat skladem :-(
Jinak kopírování obrázků sem si též všiml, vyřešil jsem to tak že zkopíruji malý obrázek, kde jde zkopírovat adresa obrázku a v odkazu změním slovo THUMB na IMAGES a obrázek se vloží normálně :-I
Re: MAN CLA 26.280
Napsal: 26.10.2017 22:47
od DT-swiss
Dikes za tip, mam je uz rok mozna vic doma, mz racing
Re: MAN CLA 26.280
Napsal: 27.10.2017 8:18
od pera2008
Re: MAN CLA 26.280
Napsal: 27.10.2017 9:39
od DT-swiss
Pěkné, ale záležitost běžných nákladních kamionů, určitě by to bylo fajn, jen jsem zavěšení přispůsobil nápravám a tomu co potřebuji. Zároveň na těch lincích o poloviční délce to určitě nebude tak chodit jako mě ;)
A když nejsou linky zepředu nápravy tak se snáz zasekneš o nápravu
Re: MAN CLA 26.280
Napsal: 27.10.2017 10:55
od pera2008
toto by som rad videl, ze ci to funguje lepsie na Maze alebo na Mane. Je mi jasne, ze tlmice maju okamzitejsiu odozvu ako listy, asi aj vacsi rozsah tlmenia, ale mne ide hlavne o to ako v terene to podrzi truck a jeho vahu. ( ked niektore z kolies zadnej napravy je vo vzduchu a zvysok musi niest vahu celeho vozidla ). Inac zatial to vizera paradne
Re: MAN CLA 26.280
Napsal: 27.10.2017 12:27
od DT-swiss
Funguje to lepe na mazu protoze ma nezavisle zaveseni, a diky tomu i vyssi svetlost. Ale je tezky a ma velmi omezene tereni vlastnosti v clenitem terenu.
Man je jako celek urcite lepsi, prakticnost a kompaktnost, maz zustane svym panem na snehu a blate :)
Re: MAN CLA 26.280
Napsal: 27.10.2017 13:34
od Mira
To vis, na sirych ruskych stepich te polomer otaceni ci nejaka manevrovatelnost moc nezajima. To fakt staci, ze jede tak nejak rovne. Hlavne, ze vsude. Vzdyt videa na YT prozrazuji, co tam s tim ty rusaci delaji. Jezdi do pulky kol ve snehu a blate :FINE: a vezou vse, co parta robosu potrebuje na opravu ventilu ropovodu :FINE: a cestou vytahnou toho, koho potkaji. Na aute musi jit rozdelat ohen (medvedi a tygri) a musi to prejet Amur napric.
To sou uplne jiny motivace, co vedly inzenyry, co v rodnem liste meli jeste cara a zacatek letopoctu 18**, navrhnout takoveho MAZe :-D :FINE:
Takovy MAN, to je automobil co je motivovan First World Problems (kdo nezna hudebni uvahu WeirdAlYankovice, necht opet poprosi YT), tam jde o to aby to melo wifi hotspot a aby to couvlo v huste aglomeraci Tokia do ulicky.
Kazdopadne vidim, ze husta barva vyresila blatnik, tak pohoda, on az se trochu ojede tak bude akorat. Uz jsem se lek, ze bys ho nechal :-D
..hele, a vaha cele nalozene korby bude tedy na tom sroubu uprostred houpacky?
Re: MAN CLA 26.280
Napsal: 27.10.2017 17:44
od Dumaz
Re: MAN CLA 26.280
Napsal: 04.11.2017 21:33
od DT-swiss
Re: MAN CLA 26.280
Napsal: 22.02.2018 13:57
od DT-swiss
Po testování se ukázalo, že převodovka (tamyia), ikdyž je kamion lehký proti Mazovi, to nezvládne ten nápor v nízkých otáčkách.
Jinak model pocity z jizdy *****


Tak dávám novou převodovku


a dělalo se na světlech


Re: MAN CLA 26.280
Napsal: 22.02.2018 16:28
od pera2008
celkom zaujimave, ze na Mazovi ti kolecka vydrzali a na Mane nie.
Re: MAN CLA 26.280
Napsal: 22.02.2018 22:11
od DT-swiss
Na mazovi je prevodovka a za ni dve redukcky zatimco tady nic
Re: MAN CLA 26.280
Napsal: 22.02.2018 22:15
od pera2008
aha, a kovove prevody by nepomohli?