Podvozek je frezovany kov, asi dural. Na šavli je asi vyrobni cislo vygravirovane rekl bych rucni bruskou.
Napravy plast, vevnitř nevim, neotviral jsem je.
Poloosy jsou kardanové
Uchyceni kol je pěkně scale, na 6 srubech v náboji s brzdovým kotoučem a třmenem. Výměna za klasiku disky s hexem neni problem, jen to chce alespoň 8mm hex s dirou 5mm. Disky s nábojem mají cca 7-8mm offset. Nasadil jsem 5mm hex a disky 5mm offset a jsou cca 3mm hloubeji v podběhu. Gumy dirt Grabber mají 98mm a do zadu by se vlezla i 105, ve předu je to akorát, na větší gumu by chtělo ubrat spodni hrany nárazníku. A asi přesunout ty nádobky od tlumičů, co jsou tak divně přitáhly el páskou k rámu
Co jsem nepochopil je rozdílné uchycení zadních tlumičů
Tak jsem jeden předělal ;-), aby byly stejně
Osadil jsem nějaké starší servo na uzávěrky. Jsou ovládaný obě zaráz, ale mista na nové plato se dvěma menšími servy, jako u trx4, se tam v pohodě vejde. Uvidim časem, jestli bude potřeba.
Ještě jsem posunul sedačku řidiče o 6mm dopředu, páč řidička měla krátké ruce