Stránka 3 z 20
					
			
				
				Napsal: 13.10.2010 18:24
				od Adam62_cz
				Vidím dobře nebo ty dvě nápravy nejsou středově souměrné? Jak je to řešený? 
Jinak fakt super!
			 
					
			
				
				Napsal: 13.10.2010 18:28
				od voriss
				Myslim že je to tak že ty hrušky jsou jen po párech..jako že se všechny sebe nedotýkaj..
			 
					
			
				
				Napsal: 13.10.2010 18:32
				od Adam62_cz
				no jasný, ale to máš jedny kola víc vzadu a druhý víc vpředu?  :roll:
			 
					
			
				
				Napsal: 13.10.2010 18:38
				od voriss
				no podle tý fotky to tak vypadá.. :?
			 
					
			
				
				Napsal: 13.10.2010 18:45
				od deekay
				Ja bych rek, ze to tak ma i original 1:1 ne?
			 
					
			
				
				Napsal: 13.10.2010 18:45
				od gino
				Adam62_cz píše:Vidím dobře nebo ty dvě nápravy nejsou středově souměrné? Jak je to řešený? 
Jinak fakt super!
Mas pravdu lava a prava strana su voci sebe posunute o 5 mm , tak isto to bolo riesene aj na aute 1:1 z dovodu rovnakej velkosti ozubenych kolies . Az teraz na novsich modeloch Tatry niesu napravy posunute , pretoze nemaju rovnake ozubene kolesa v rozvodovke .
 
					
			
				
				Napsal: 13.10.2010 18:58
				od DeadMan
				
			 
					
			
				
				Napsal: 13.10.2010 20:52
				od gorila
				gino píše:Adam62_cz píše:Vidím dobře nebo ty dvě nápravy nejsou středově souměrné? Jak je to řešený? 
Jinak fakt super!
Mas pravdu lava a prava strana su voci sebe posunute o 5 mm , tak isto to bolo riesene aj na aute 1:1 z dovodu rovnakej velkosti ozubenych kolies . Az teraz na novsich modeloch Tatry niesu napravy posunute , pretoze nemaju rovnake ozubene kolesa v rozvodovke .
 
Máš nějaký odkaz pro tuto informaci ? Dík. Já našel jen toto na webu Tatra    
http://tatra.cz/web_cz/roura2_cz.htm 
					
			
				
				Napsal: 13.10.2010 21:27
				od gino
				gorila píše:gino píše:Adam62_cz píše:Vidím dobře nebo ty dvě nápravy nejsou středově souměrné? Jak je to řešený? 
Jinak fakt super!
Mas pravdu lava a prava strana su voci sebe posunute o 5 mm , tak isto to bolo riesene aj na aute 1:1 z dovodu rovnakej velkosti ozubenych kolies . Az teraz na novsich modeloch Tatry niesu napravy posunute , pretoze nemaju rovnake ozubene kolesa v rozvodovke .
 
Máš nějaký odkaz pro tuto informaci ? Dík. Já našel jen toto na webu Tatra    
http://tatra.cz/web_cz/roura2_cz.htm 
niekde som to uz videl , ked to najdem tak ti to ukazem  :wink:
 
					
			
				
				Napsal: 13.10.2010 21:32
				od gorila
				Osobní Tatry např.11,12,30,57 to měly, ale že by to teď předělávali, když je sužují existenční potíže, nevím nevím.
			 
					
			
				
				Napsal: 14.10.2010 15:42
				od gino
				gorila píše:Osobní Tatry např.11,12,30,57 to měly, ale že by to teď předělávali, když je sužují existenční potíže, nevím nevím.
Je to mozne , ze som to videl na osobnom no niesom si isti
 
					
			
				
				Napsal: 14.10.2010 20:53
				od Peter509
				gorila píše:Osobní Tatry např.11,12,30,57 to měly, ale že by to teď předělávali, když je sužují existenční potíže, nevím nevím.
Trošku mi unikla súvislosť, ale Tatra sa spojila s americkým Navistar a vznikola firma TNT (Tatra Navistar Team, aspoň myslím, že sa tak volajú teraz). A na margo prvého videa od DeadMan-a, tak Tatra v súčasnosti ponúka 3 druhy pruženia pre svoje nákladné autá. King frame je vrchol výroby.  8)
 
					
			
				
				Napsal: 14.10.2010 21:04
				od gorila
				JO to je pravda, ale tam už bylo tolik různých američanů v managementu, že si nejsem jist, jestli je to ku prospěchu věci. To odpružení se týká jen pér, měchů a kombinací se spirálami, trubka je jen trubka od dob Ringhoffera. Důkazem cizích vlivů je LKW s žebřinovým rámem, portálovými nápravami a vodou chlazeným motorem.
			 
					
			
				
				Napsal: 14.10.2010 21:41
				od Peter509
				No ono bol pekný článok o smerovaní Tatry v minulom Truckeri, ale to už asi nie je na toto fórum. :roll:
			 
					
			
				
				Napsal: 14.10.2010 21:51
				od Filip
				A ještě si zapoměl že má celý čumák s renaultu.