Stránka 3 z 20

Napsal: 13.10.2010 18:24
od Adam62_cz
Vidím dobře nebo ty dvě nápravy nejsou středově souměrné? Jak je to řešený?

Jinak fakt super!

Napsal: 13.10.2010 18:28
od voriss
Myslim že je to tak že ty hrušky jsou jen po párech..jako že se všechny sebe nedotýkaj..

Napsal: 13.10.2010 18:32
od Adam62_cz
no jasný, ale to máš jedny kola víc vzadu a druhý víc vpředu? :roll:

Napsal: 13.10.2010 18:38
od voriss
no podle tý fotky to tak vypadá.. :?

Napsal: 13.10.2010 18:45
od deekay
Ja bych rek, ze to tak ma i original 1:1 ne?

Napsal: 13.10.2010 18:45
od gino
Adam62_cz píše:Vidím dobře nebo ty dvě nápravy nejsou středově souměrné? Jak je to řešený?

Jinak fakt super!


Mas pravdu lava a prava strana su voci sebe posunute o 5 mm , tak isto to bolo riesene aj na aute 1:1 z dovodu rovnakej velkosti ozubenych kolies . Az teraz na novsich modeloch Tatry niesu napravy posunute , pretoze nemaju rovnake ozubene kolesa v rozvodovke .

Napsal: 13.10.2010 18:58
od DeadMan

Napsal: 13.10.2010 20:52
od gorila
gino píše:
Adam62_cz píše:Vidím dobře nebo ty dvě nápravy nejsou středově souměrné? Jak je to řešený?

Jinak fakt super!


Mas pravdu lava a prava strana su voci sebe posunute o 5 mm , tak isto to bolo riesene aj na aute 1:1 z dovodu rovnakej velkosti ozubenych kolies . Az teraz na novsich modeloch Tatry niesu napravy posunute , pretoze nemaju rovnake ozubene kolesa v rozvodovke .


Máš nějaký odkaz pro tuto informaci ? Dík. Já našel jen toto na webu Tatra http://tatra.cz/web_cz/roura2_cz.htm

Napsal: 13.10.2010 21:27
od gino
gorila píše:
gino píše:
Adam62_cz píše:Vidím dobře nebo ty dvě nápravy nejsou středově souměrné? Jak je to řešený?

Jinak fakt super!


Mas pravdu lava a prava strana su voci sebe posunute o 5 mm , tak isto to bolo riesene aj na aute 1:1 z dovodu rovnakej velkosti ozubenych kolies . Az teraz na novsich modeloch Tatry niesu napravy posunute , pretoze nemaju rovnake ozubene kolesa v rozvodovke .


Máš nějaký odkaz pro tuto informaci ? Dík. Já našel jen toto na webu Tatra http://tatra.cz/web_cz/roura2_cz.htm


niekde som to uz videl , ked to najdem tak ti to ukazem :wink:

Napsal: 13.10.2010 21:32
od gorila
Osobní Tatry např.11,12,30,57 to měly, ale že by to teď předělávali, když je sužují existenční potíže, nevím nevím.

Napsal: 14.10.2010 15:42
od gino
gorila píše:Osobní Tatry např.11,12,30,57 to měly, ale že by to teď předělávali, když je sužují existenční potíže, nevím nevím.


Je to mozne , ze som to videl na osobnom no niesom si isti

Napsal: 14.10.2010 20:53
od Peter509
gorila píše:Osobní Tatry např.11,12,30,57 to měly, ale že by to teď předělávali, když je sužují existenční potíže, nevím nevím.


Trošku mi unikla súvislosť, ale Tatra sa spojila s americkým Navistar a vznikola firma TNT (Tatra Navistar Team, aspoň myslím, že sa tak volajú teraz). A na margo prvého videa od DeadMan-a, tak Tatra v súčasnosti ponúka 3 druhy pruženia pre svoje nákladné autá. King frame je vrchol výroby. 8)

Napsal: 14.10.2010 21:04
od gorila
JO to je pravda, ale tam už bylo tolik různých američanů v managementu, že si nejsem jist, jestli je to ku prospěchu věci. To odpružení se týká jen pér, měchů a kombinací se spirálami, trubka je jen trubka od dob Ringhoffera. Důkazem cizích vlivů je LKW s žebřinovým rámem, portálovými nápravami a vodou chlazeným motorem.

Napsal: 14.10.2010 21:41
od Peter509
No ono bol pekný článok o smerovaní Tatry v minulom Truckeri, ale to už asi nie je na toto fórum. :roll:

Napsal: 14.10.2010 21:51
od Filip
A ještě si zapoměl že má celý čumák s renaultu.