Stránka 3 z 11

Napsal: 13.10.2010 16:11
od NARCOS
jasně mám zavřený oba diferáky

Napsal: 13.10.2010 20:11
od Peter509
No tak zadok som uzavrel, pôjdem cez víkend na testovaciu jazdu a uvidím, ako sa to bude chovať. Dnes som inak na 100% dorobil podvozok, osadil elektroniku a porobil poriadok pod kapotou. Ak by to niekoho zaujímalo, tak servo Robbe No.8452, regulátor LRP A.I. Brushless Pro reverse, motor 45T, osvetlovacia jednotka TLU-01 a ovládanie DSM:
Obrázek

Tu je po zostavení. Obzvlášť sa mi páčia tie pneumatiky, pekný hrubý dezén a sú širšie ako tie, čo tam mali byť pôvodne. A hlavne mäkšie:
Obrázek
Obrázek

No a zajtra, ak počasie dá, tak sa chystá striekanie búdy, teda zatiaľ len origo zelenou farbou, ešte musím počkať na dodanie čiernej:
Obrázek
Obrázek

Toť môj dnešný update. :wink:

Napsal: 13.10.2010 20:15
od Stenly
A ještě by to chtělo uříznout kus tý plastový kostky kvůli nájezdovýmu úhlu :wink:

Napsal: 13.10.2010 20:33
od Peter509
Asi máš na mysli ten kus plastu, kde sa montuje predný nárazník?

Napsal: 13.10.2010 20:36
od Stenly
Jo přesně ten :YOP:

Napsal: 13.10.2010 20:36
od NARCOS
no presne ten ale ja jsem s nim taky jezdil a slo to 8)

Napsal: 13.10.2010 20:39
od Stenly
Jezdit s nim jde normálně já ho tam taky mám ,ale je lepší když je uřílej :wink: 8)

Napsal: 13.10.2010 20:41
od Peter509
No ako ja zvyknem hovoriť, "dobrý vodič sa vykrúti všade", takže až do testovacej jazdy tam ostáva. :lol:

Napsal: 13.10.2010 20:42
od Vassek
já jsem za ně celkem rád, kdybych ho tam neměl, už bych měl asi zrušený celý šasi. Zatím bych to neřezal, možná až časem, když by ti to třeba překáželo...

Napsal: 13.10.2010 21:09
od Droxa7
Vassek: Uvědom si, že tady jsi na expedičním fóru a tedy jeden z mála co má v CCčku takovej motor co tam máš a jezdíš s tim tak jak jezdíš...
Peter509 píše že chce jezdit expedice a má tam 45T motor takže si nemyslím že by ho to zachraňovalo při nárazech ve vysoký rychlosti.

Peter509: Souhlasím s klukama že bez cihly je to malinko lepší do terénu i hezčí, do budoucna rozhodně doporučuju. :wink:

Napsal: 13.10.2010 21:29
od Vassek
jsem si toho vědom, ale i při malých rychlostech mohou překážky napáchat na podvozku velké škody. Navíc jsem zkoušel jezdit terény a dříve se auto položí nabřicho, než že něco nevyjede kvůli nájezdovému úhlu.

Napsal: 14.10.2010 20:47
od Peter509
To je teraz jedno, chlapci :lol: Podstatné je, že dnes bola nastriekaná na karosériu prvá časť farby:
Obrázek
Obrázek
No a ak sa podarí, tak v sobotu bude zvyšok nastriekaný do čiernej farby a dokončená karoséria na 100%. 8) Blesk trošku zvýraznil farbu, ono je to trošku tmavšie, niečo ako na tej druhej fotke. Inak, farba je Tamyia PS-22 Racing Green, ak by niekoho zaujímalo :lol: :lol: :lol:

Napsal: 14.10.2010 21:17
od geri
unimog vyzera dobre , aj ked lexanka a expedicia nejdu moc dokopy , osobne by som tam dal radšej karoseriu toho hummvíka

Napsal: 14.10.2010 21:45
od Peter509
No keby som nebol lenivý, tak by bol aj Hummer....xixi A prečo by nešiel lexan a expedície dokopy? Však aj Jerry mal na poslednej lexanového Jeepa a chalanisko zo ZV má Axial Pick-upa lexanového (neviem, ako sa volá origo, asi Betty)

Napsal: 14.10.2010 21:53
od Stenly
geri-lexanka na expedici se normálně pouužívá každej má něco radši jeden to druhej to ,plastový(ABS) maj více detailů ale i něaký lexanky nevypadaj zle :wink: