Díky za velice lichotivé srovnání, já se před Leprasolovým
žebřiňákem klaním až k zemi.
Uvědomil jsem si, že jsem se tu ještě nezmínil o elektronické výbavě svojí káry. Používám servo Hitec HS 5645 MG, motor Novak 45T, pastorek 20z a régl Dsys MD36DCRS. Zpočátku jsem tuto sestavu jezdil s lipolkou 2S, Novak totiž pro tento motor doporučuje max 8,4 V. Pak mě ale napadlo přidat šťávu tak, že lipolku 3S omezím réglem na 80% dopředu (8,9 V) a 70% na zpátečku (7,8 V). Rozdíl byl jasně patrný a já jsem si představoval, jak by to asi jelo na plnej tříčlánek tak dlouho, až jsem to tam pustil :lol: .
Výsledek je následující - při běžné expediční rychlosti auto skoro vůbec nežere. Naposled v Dubči jsem za celou akci nevyjel ani 2000 mAh. Na 95% jezdím stejně jako s 2S, auto však má k dispozici "nitro", které se chvílemi hodí, ať už ke zlepšení rejdu či rychlejšímu rozjezdu před kopcem 8) Je to ale jako u káry bez omezovače - čím víc toto nitro budu využívat, tím víc hrozí destrukce motoru.
Zatím to po pár hodinách ježdění vypadá dobře. Kdyby šel motor rychle do kytek, budu referovat.