Stránka 3 z 10

Napsal: 02.01.2011 23:38
od MikeP
To by me zajimalo co takovy radio traktor vysila.... :mrgreen:

Budka je samo Obrázek

Napsal: 02.01.2011 23:53
od RedneCk
2MikeP: Třeba Hanka Williamse, už jsem to sem dával do videí. Super kombinace muziky a redneckýho řádění s autama :!:

Napsal: 03.01.2011 0:18
od manatee
2RedneCk: třeba Hanka Williamse TŘETÍHO neboli juniora :) ale rozhodně Sweet Home Alabama každou celou v rozličných verzích... 8)

Napsal: 08.01.2011 12:26
od deekay
salvatore píše:Panečku! Co se dá z týhle opovrhovaný kastle udělat. Fakt dobrý chlape!


Presne tak!
Nazivo to vypada jeste lepe :)
Spolu s Leprasolovou matne cernou kastli s drevenou korbou jsou todle pro me dve nejhezci SCX s toudle budkou :)

Napsal: 08.01.2011 19:53
od RedneCk
Díky za velice lichotivé srovnání, já se před Leprasolovým žebřiňákem klaním až k zemi.

Uvědomil jsem si, že jsem se tu ještě nezmínil o elektronické výbavě svojí káry. Používám servo Hitec HS 5645 MG, motor Novak 45T, pastorek 20z a régl Dsys MD36DCRS. Zpočátku jsem tuto sestavu jezdil s lipolkou 2S, Novak totiž pro tento motor doporučuje max 8,4 V. Pak mě ale napadlo přidat šťávu tak, že lipolku 3S omezím réglem na 80% dopředu (8,9 V) a 70% na zpátečku (7,8 V). Rozdíl byl jasně patrný a já jsem si představoval, jak by to asi jelo na plnej tříčlánek tak dlouho, až jsem to tam pustil :lol: .

Výsledek je následující - při běžné expediční rychlosti auto skoro vůbec nežere. Naposled v Dubči jsem za celou akci nevyjel ani 2000 mAh. Na 95% jezdím stejně jako s 2S, auto však má k dispozici "nitro", které se chvílemi hodí, ať už ke zlepšení rejdu či rychlejšímu rozjezdu před kopcem 8) Je to ale jako u káry bez omezovače - čím víc toto nitro budu využívat, tím víc hrozí destrukce motoru.

Zatím to po pár hodinách ježdění vypadá dobře. Kdyby šel motor rychle do kytek, budu referovat.

Napsal: 19.01.2011 20:55
od RedneCk
Někdy je prostě potřeba mít kliku...

Obrázek

Obrázek

Napsal: 19.01.2011 20:59
od UFO
Pěkný :wink:

Napsal: 19.01.2011 22:54
od MikeP
Coz o to klika pekna, hlavne aby vyderzala... :twisted:

Napsal: 20.01.2011 10:28
od RedneCk
Kliky jsou zalepený Loctitem na trny z čalounických hřebíčků s velkou hlavou, které procházejí kastlí. Upřímně řečeno, jestli se to někde zachytí, mám obavu spíš z deformace lexanu, než ztráty kliky. I kdyby, výroba nové zabere pár minut.

Napsal: 20.01.2011 14:06
od Miki
mas to moc pekny hezky ho upravujes :o)

Napsal: 01.02.2011 11:22
od RedneCk
Díky Miki.

Vítám všechny u pokračování svojí stavby. Značnou dobu jsem strávil řešením, co s korbou. Nejprve jsem chtěl jít do hloubky, ale nakonec jsem se rozhodl pro konstrukci s plachtou. Bylo ale jasné, že se těžiště díky tomuto doplňku zvedne dozadu nahoru, tedy nejnevhodnějším způsobem. Abych se vyhnul zhoršení jízdních vlastností nebo dovažování, které by sice pomohlo těžišti, ale zvedlo celkovou váhu auta, udělal jsem konstrukci, která se bez zásahů do karoserie upíná do zadních držáků kastle a dá se kdykoli odstranit.

S ušitím plachty bych si sám nevěděl rady, musel jsem tedy poprosit Tu, která mi mé bizarní koníčky nejen toleruje, ale je schopna se na nich i participovat. Díky zlato !!!

Takže dost řečí. Plachta není ještě zdaleka hotová, části jsou jen nastehované a o uchycení, nápisech na stranách atd. si můžu nechat zatím jen zdát. Už v této fázi mě ale vzhled příjemně překvapil, takže dávám malou ochutnávku:

Obrázek

Napsal: 01.02.2011 11:56
od Lupino
uplně jíné auto je to fakt krasavec

Napsal: 01.02.2011 19:02
od idinek
Je to super, moc se mi to líbí. Berevné foto by bylo?

Napsal: 01.02.2011 23:09
od RedneCk
Díky :!:

Barevná verze samozřejmě není problém:

Obrázek

Napsal: 02.02.2011 6:11
od tomas71
nádherný auto, plachta je super :GO: