Stránka 3 z 7

Napsal: 08.05.2011 21:33
od Majlo
Slick7 píše:
Majlo píše:Priznej se ze ty ses robot ? :OHNO: Protoze udelat tak dokonale auto za jeden den :FINE: :FINE: :FINE:

Jeden den, ale kdeže, půl dne :lol: :lol:
Tak pardon pane robot to ale nemeni nic na tom ze to je dokonale :SUPER:

Napsal: 08.05.2011 21:50
od Slick7
Dokonalé? Ale kde, časem uvidíte. že jsem některé díly měnil, protože jak stavíte, objevujete nedokonalosti a já jsem rád, když je všechno co nejlepší, takže musím věci často předělávat.

Napsal: 08.05.2011 21:50
od Kuba93
Tohle je fakt perfektni !!! :tleskam:

Napsal: 09.05.2011 8:16
od Pumpkin
Paradni stavba. Dokonala ukazka strojarskyho umeni :tleskam:

Napsal: 09.05.2011 9:25
od Slick7
Jsem fakt moc rád, podle ohlasů, že se Vám to líbí.
Dnes přidám k dobru jeden svůj zlepšovák, možná někdo řekne, že to zná a já jsem objevil Ameriku, ale možná to někomu pomůže. Když jsem dělal na nosníkách pro příruby vnitřní závity M2, musel jsem je vyřezávat ručně a né, tak jak to dělám u větších zavitů M3 a výš, pomocí akuvrtačky s nastaveným min. utahovacím momentem,jako ochranu proti zalomení. Pro vysvětlení, aku. vrtačkou to jde mnohem rychleji, ale hlavně se můžu jen plně soustředit na dodržení kolmosti řezaného závitu. Zato ten mrńavý prďola, dělaný ručně, to už je horší, udržet ho pěkně kolmo :? Takže jsem si na to udělal takový přípravek, je velice jednoduchý, ale hlavně bezvadně funguje, práce jde krásně od ruky a závity jsou krásně kolmé.
Popisovat ho tady blíž nebudu, koukněte na fotky.

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Napsal: 09.05.2011 10:14
od zax
Jako máš to boží, o tom žádná.
Chtěl jsem ti trochu zkritizovat ty nápravy ale neudělám to, jestliže jsi se rozhodl použít tohle zavěšení, ta ať. I tak je to skvělý dílo.

Napsal: 09.05.2011 10:17
od Pedro
8o musím se přidat ke chvále.
HUSTÝ!!!

Napsal: 09.05.2011 11:28
od Slick7
zax píše:Jako máš to boží, o tom žádná.
Chtěl jsem ti trochu zkritizovat ty nápravy ale neudělám to, jestliže jsi se rozhodl použít tohle zavěšení, ta ať. I tak je to skvělý dílo.

Čekal jsem, že to tady někdo určitě někdo napíše, tak se to tady pokusím ještě jednou vysvětlit.

Ještě jednou k těm nápravám, myslím, že většina z Vás ví, že spolupracuji s Pepou D., sem tam mu udělám nějakou tu inovaci, například mosazné díly podvozku, kabiny, atd, takže pro mě není problém tam použít klasické Tatra nápravy, ale já jsem nechtěl, protože tohle zkouším z důvodu konstrukční inovace, chci prostě mít konstrukčně JINÝ podvozek, který je podle mého názoru možné použít i pro skutečný provoz. Vždyť víte, že takové nápravy byly použity na jednom dakarském speciálu a mě prostě tenkrát napadlo, jak by to asi vypadalo a fungovalo, kdyby to někdo ještě zkombinoval s geniální tatrováckou rourou, která by dodala i skutečnému závodnímu speciálu vyjímečnou tuhost a zároveň ochranu rozvodů.
Nejedná se tedy z mé strany o levný bastl z toho, co dům dal. Pokud bych chtěl levný podvozek, necpal bych tam převodovku za skoro pět tisíc, atd.

Napsal: 09.05.2011 12:34
od zax
Čekal jsem, že to tady někdo určitě někdo napíše, tak se to tady pokusím ještě jednou vysvětlit.

Ještě jednou k těm nápravám, myslím, že většina z Vás ví, že spolupracuji s Pepou D., sem tam mu udělám nějakou tu inovaci, například mosazné díly podvozku, kabiny, atd, takže pro mě není problém tam použít klasické Tatra nápravy, ale já jsem nechtěl, protože tohle zkouším z důvodu konstrukční inovace, chci prostě mít konstrukčně JINÝ podvozek, který je podle mého názoru možné použít i pro skutečný provoz. Vždyť víte, že takové nápravy byly použity na jednom dakarském speciálu a mě prostě tenkrát napadlo, jak by to asi vypadalo a fungovalo, kdyby to někdo ještě zkombinoval s geniální tatrováckou rourou, která by dodala i skutečnému závodnímu speciálu vyjímečnou tuhost a zároveň ochranu rozvodů.
Nejedná se tedy z mé strany o levný bastl z toho, co dům dal. Pokud bych chtěl levný podvozek, necpal bych tam převodovku za skoro pět tisíc, atd.


Přesně takhle jsem to pochopil a proto také nekritizoval ;-)

Napsal: 09.05.2011 12:56
od KLR
nádherná a čistá práce - v příštím životě bych chtěl taky takové věci umět ;-)

Napsal: 09.05.2011 13:08
od Slick7
Tak tady přináším ještě foto detailu uchycení tlumičů na přední nápravě.
Prvně jsem chtěl použít dva tlumiče, jako u skutečného speciálu, z nichž jen jeden by byl s pružinou a druhý bez, ale bohužel z toho sešlo, protože kolo bylo příliš blízko při plném zatočení a defakto by už se třelo o ten jeden tlumič bez pružiny.

Obrázek

Napsal: 09.05.2011 16:57
od Slick7
Bohužel nepomohlo, ani když jsem to předělal. :sad:

Obrázek

Napsal: 09.05.2011 17:01
od Slick7
Takže jsem to musel nechat jen na jednom tlumiči. Možná by to šlo časem předělat na dva, ale musely by být víc úzké, aby se vešly vedle sebe.
Taky jsem udělal základní desku pro kabinu, která je spojená s rámem a umožňuje odklápění celé kabiny.

Obrázek

Napsal: 09.05.2011 17:10
od Gluck
Mas to super fakt jo !!! Jen na me nezapomen prosim :wink:

Napsal: 09.05.2011 17:22
od Slick7
Nemusíš mít strach, já myslím na Vás všechny, co máte něco objednané, ale mám toho fakt hodně. U tvé zakázky mi schází už jen upravit ten přední nárazník a můžu ti to poslat. :wink: