Stránka 3 z 3

Napsal: 18.07.2011 9:07
od gino
Tá guma je v niektorých prípadoch veľmi užitočná , no niekde vrcholne nevhodná . Pokiaľ by si robil údržbu tak po určitom čase sa ti tá guma bude odlupovať a potom ti môže zatekať voda tam kam by nemala .
Druhá vec všimol som , že máš baterku uloženú približne v tej úrovni ako motor , takže ak by si sa potopil tak neviem čo by ti tá baterka povedala .
Najlepšie by asi bolo ak by si si určil nejakú čiaru ponoru aby si tk uchránil elektroniku , ja tiež niesom zástanca nejakého topenia a brodenia , radšej sa snažím aby mi auto prešlo v extremnejšom stúpaní ako by som ho mal utopiť a dojazdiť .

Napsal: 18.07.2011 10:58
od pocekajlo
baterce voda nevadí, aspoň co zatím mám zkušenosti. Ale brodit se musí, aspoň u mně. Ne že bych chtěl dělat ponorku, ale není nad to když auto houpne do brodu a voda se valí přes kapotu.........
Vyzkouším ještě bezsenzorový stříďák a uvidím. On ten můj Axial je spíš na rychlejší blbnutí než na crawler, takže by ta mneší citlivost rozjezdu nemusela být tak na škodu, uvidím. Mám v hledáčku Traxxas velineon, ten má z továrny voděodolný regulátor.

Napsal: 03.01.2012 19:40
od Vencis
koukám, že to nakonec dopadlo že to vlastně nedopadlo.
Docela by mě zajímalo, který stříďák by byl lepší...
Ví to někdo? :mrgreen: