Stránka 3 z 5

Napsal: 01.12.2011 19:27
od sWiNe
Tak to bude super traktor :tleskam: to bude fungovat skvěle, parádní vzorek

Napsal: 03.12.2011 1:59
od hpridal
Tak jsem hotov a protože jsem koupil 6 pneu, mám i dvě rezervy :) nicméně byl dobrý nápad jich koupit víc protože se mi zrovna jedna ne uplně povedla slepit a hodně házela. Postup jak tyhle gumy slepit je zde:
https://picasaweb.google.com/hpridal/Unimog#

a zde pár výsledných fotek:
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek

Další do čeho se budu pouštět je úprava 4-linku. Zítra snad vyzkouším Unimog v lese jestli bude chvíle, jsem zvědavý jak se to bude chovat v terénu, ale podle zkoušek které jsem dělal když jsem jezdil po dílně se to posunulo docela dost dál :) jen teď budu potřebovat nějakou převodoku. Nemáte někdo tip co by šlo na CC-01 bez nějakých zásadních úprav? díky

....

Napsal: 03.12.2011 11:35
od DavePr
To je slušnej TraktoMog :wink: Podle mě moc pěkný :wink:

Re: ....

Napsal: 03.12.2011 11:58
od Stenly
Tohle jsou správný gumky na Moga :tleskam:

Napsal: 04.12.2011 16:07
od mesany

Napsal: 04.12.2011 21:05
od Leprasol
parádní pneu, na Moga přesně to pravý...

Napsal: 05.12.2011 2:24
od hpridal
Dnes jsem byl testovat v lese, pro Brňáky info že je super terén hned za Boskovicemi směr Protivanov, po levé straně, jehličnatý les, malé kopečky, no prostě paráda.

S pneu je to úplně super, poznávám nepoznané, auto projede to na co jsem se předtím neodvážil ani pomyslet :) Většinou buď vyjedu nebo se převrátím, dnes jsem byl na boudě asi 30x.. Musím ještě zapracovat na tom 4-linku který mě teď brzdí (uvidíte na konci videa) a rád bych taky převodovku, jezdí to zbytečně rychle na úkor menší citlivosti v terénu, což se mi nelíbí. Pár záběrů na následujícím videu, prosím omluvte kvalitu, je to z mobilu:

http://www.youtube.com/watch?v=IAzu7W0aKXw

Jsem asi vůl, protože jak to bylo po jízdě špinavé tak jsem to hodil do sprchy a opatrně sprchoval tak aby se voda nedostala na servo a přijímač (regler mám vodotěsný). Zničehonic jiskra a kouř od motoru. Moc to nechápu, protože jsem měl vypnutý vypínač, auto teď nejede dozadu, všechno ostatní funguje. Musím na to zítra podívat. Nějaké nápady co by to mohlo být? Každopádně mi to přidává další položku na "todo" list - ochrana proti vodě :(

Napsal: 05.12.2011 8:22
od Leprasol
Eště se vrátim k pneu, možní sem to přehlíd, ale čim si je lepil a jak to drží a pruží ve spojích?

Napsal: 05.12.2011 9:14
od hpridal
Lepidlo se jmenuje Universum, koupil jsem ho na veteran burze v Brně, jinak se ale dá koupit i přes eshop http://www.universum-lepidla.cz/cenik.html - sada set 10gr. Buď máš lepidlo, což je dobrý třeba na lepení gumy, protože zůstává pružný a lepí hned, nebo je v sadě i takovej prášek, kterým vyplníš spoje a nahradí to i kov, tedy můžeš brousit atd.., tím mám třeba přilepený origo přední nárazník, kterej jsem urval z plastů. Funguje to výborně, s tou malou lahvičkou už jsem slepil strašně moc věcí včetně příchytek na plasty na skútr atd a všechno drží jako čert.

Obrázek

Obrázek

Napsal: 17.12.2011 2:40
od hpridal
Pánové nevím jak Vy, ale já jsem na sníh připravený :) Společně s instalací radlice jsem musel pořešit dolámaný přední nárazník. Chtěl jsem zachovat původní tvar a vyřešit to tak abych mohl cokoliv oddělat a přidělat a úprava přitom nesnížila nájezdový úhel (v případě že není nic nainstalováno vepředu). Kostku už předtím někdo uřezal, ale pořád tam zbyl rámeček, který byl dost dolámaný a celý přední nárazník se vaklal. Udělal jsem z plechu spodní podpěru nárazníku kterou jsem přidělal na 2x M3 které jsem řízl do těch otvorů, které tam jsou už nachystané, na ni navazuje plastová část původního šasi a nahoře je překryté plechem, který je delší a uchycený jednak vrutem který drží kryt plastových ozubených koleček a vepředu prošroubovaný skrz nárazník k tomu spodnímu plechu. U toho horního plechu jsem udělal přesah, takže je delší než spodní a podpírá tak celý nárazník, zároveň se na něj dá zespodu cokoliv přidělat jednoduše na šrouby. Přišlo mi to takhle nejjednodušší, stačil kus plechu, nůžky, bruska a bylo hotovo. Fotky zde:


Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Teď mě čeká zvedání radlice, moc nevím kam natlačím servo, nejspiš naležato přímo za nárazník, nikam jinam se mi moc nechce vejít..

Jo a pořád sháním tu převodovku na CC-01, kdyby mi dal někdo tip, budu rád.

Napsal: 17.12.2011 8:33
od gorila

Napsal: 19.12.2011 9:25
od hpridal
gorila: díky, už jsme domluvení, příští týden dám nějaké info jak se s převodovkou jezdí. H

Napsal: 23.12.2011 18:25
od hpridal
Tak jsem zase trochu pokročil, protože mi odešel regl Carson, rozhodl jsem se do doby než se vrátí z reklamace koupit DSYS, zatím proběhlo jen pár jízd a ještě jsem se nedostal k programování, ale i tak jsem moc spokojený.

Další dobrá zpráva je že mi radlice na sníh funguje už elektricky, takže můžu přizvednout nebo snížit dle potřeby. Dnes odjíždím do Švýcarska, sněhu je tam prý hromada, tak bych mohl postnout nějaké video jak to funguje.

No a poslední a úplně nejlepší věc je ta převodovka (resp. motor s převodovkou) co jsem koupil od George. Kdo chcete jezdit s CC v terénu, tak tohle je naprostá nutnost!! Při plném plynu to jede rychlostí vycházkové chůze, což je v pohodě i na nějaké chození po lese, ale hlavně auto má šílenou sílu a zastaví v jakémkoliv kopci a stojí. I při všem vypnutém nejde otočit rukou kolama, tak napevno to je. Tedy kdo řešíte CC, tak tohle si opravdu kupte, stojí to za to! Hodím sem videjko jak to pěkně jezdí, dá se úplně hlemýždím tempem přejíždět přes cokoliv. Pecka!

EDIT:
krátké video s novou převodovkou:
https://picasaweb.google.com/lh/photo/yFn88PQtgY_o-t2I1MqlkdMTjNZETYmyPJy0liipFm0?feat=directlink

První testování pluhu
https://picasaweb.google.com/lh/photo/iVCrRMiOoSCKlmRmX6ffr9MTjNZETYmyPJy0liipFm0?feat=directlink

Napsal: 26.12.2011 10:14
od hpridal
Obrázek

....

Napsal: 26.12.2011 11:57
od DavePr
Naprosto superbezvadná fotka.... Unimog zapadá i barvou pěkně :wink: :tleskam: