Stránka 3 z 4

Napsal: 31.05.2012 11:04
od 3000HP
Frenky píše:Tohle jsem našel je to nějaký ethyl alcohol http://www.youtube.com/watch?v=FndmlL4tTCQ :idea:



no pokud by to byl ethylalcohol.. tak je to normální ethanol z chemického hlediska, čili líh..

Napsal: 31.05.2012 11:13
od Matezz
Co formaldehyd? Toho máte ve škole dost, ne? :mrgreen:

Napsal: 31.05.2012 11:57
od 3000HP
že bych si odlil z nějakého preparátu mozku či tak? :-D

Napsal: 31.05.2012 15:36
od Dave
Zkus na kastli natřít štětcem vrstvu DOT4 a nech to do druhého dne přes noc a ráno to zkus setřít, mělo by to jít postupně :wink:

Napsal: 31.05.2012 18:59
od 3000HP
no já právě mám strach ať mi to tu kastli nesežere, bo sem takové zvěsti slyšel, zatím jsem nanášel štětečkem a tak po hodce a půl cistil...

Napsal: 31.05.2012 19:11
od eos
Co zkusit CocaColu?

Napsal: 31.05.2012 19:16
od nivak
Ta, jak jsem tady někde četl prej nezabírá, že to bláto je moc kvalitní.
Vím že jsem to tady někde četl ale nevím jakou zkuženost s tím máte Vy

Napsal: 31.05.2012 22:07
od morce77
3000HP píše:no já právě mám strach ať mi to tu kastli nesežere, bo sem takové zvěsti slyšel, zatím jsem nanášel štětečkem a tak po hodce a půl cistil...

DOT4 nepoužívej přes noc ve větším nánosu. Zkusil jsem to přes noc se slušným nánosem na velkých vrstvách nástřiku bláta. Druhý den setřel sice značnou část bláta a přidal další vrstvu DOT4. Další den jsem zkoumal, kdo mi ve sklepě kopnul do karoserie. Bohužel (bohudík) nikdo, prostě DOT4 vlezla do nějakých vlásenkových odlitku a prostě se rozpadla. Musel jsem jí pořádně odmastit a slepit s podlepením. U druhé karoserie jsem DOT4 vynechal a šel metodou jemného šmirglu a vody. Po prvním nástřiku stejně veškeré broušení zmizelo. Navíc jsem ušetřil mraky času. Broušení bylo rychlejší. Jinak je pravdou, že DOT4 plast neleptá. Jen se rozpadá. Moje zkušenost. :-(

Napsal: 31.05.2012 22:21
od matbre
morce77 píše:DOT4 nepoužívej přes noc ve větším nánosu. Zkusil jsem to přes noc se slušným nánosem na velkých vrstvách nástřiku bláta. Druhý den setřel sice značnou část bláta a přidal další vrstvu DOT4. Další den jsem zkoumal, kdo mi ve sklepě kopnul do karoserie. Bohužel (bohudík) nikdo, prostě DOT4 vlezla do nějakých vlásenkových odlitku a prostě se rozpadla. Musel jsem jí pořádně odmastit a slepit s podlepením. U druhé karoserie jsem DOT4 vynechal a šel metodou jemného šmirglu a vody. Po prvním nástřiku stejně veškeré broušení zmizelo. Navíc jsem ušetřil mraky času. Broušení bylo rychlejší. Jinak je pravdou, že DOT4 plast neleptá. Jen se rozpadá. Moje zkušenost. :-(


Možná tě potěší že nejsi sám :lol:
Úplně stejná situace, večer jsem nanesl DOT 4 zabalil do utěrek a ráno.....

Obrázek

Napsal: 31.05.2012 22:25
od Dave
V tom případě dělá NB asi každou kastli z jiného materiálu. Já jsem v tom vpodstatě forda skoro máčel a drží v celku.

Napsal: 01.06.2012 7:41
od Tommys
tak vcera sem zkusil technickej lih na ten napis na skle a funguje to, po par setrenich byl dole, ale porad zustalo na skle trochu toho hnedyho sajrajtu
a bojim se na to dat brzdivku aby sklo treba nezmatnelo :?:

Napsal: 01.06.2012 10:25
od 3000HP
no ty kokso, dobře rozpadlý... btw: co potřebuju ke kytování modelu? respektive co používáte? :-)

Napsal: 01.06.2012 15:35
od Wendis
tenhle dvousložkovej je super :-)

http://www.bilek-eshop.cz/cz/produkty/n ... t-standard

nebo klasiku,ale na větší plochy se dost propadá,takže spíš ten miliput :-)

http://www.mpmshop.cz/tmely/tamiya-87095.html

Napsal: 01.06.2012 15:45
od 3000HP
a my používali na velký auta i tužidlo, tady se to taky používá?

Napsal: 01.06.2012 15:48
od Wendis
jednosložkovej jenom nableješ a necháš uschnout a v tom dvousložkovym jsou dva hadi,ufikneš z každýho stejnej kus pořádně prohňátáš a napereš to kam potřebuje a necháš uschnout,to je celý,
pak už jen brousíš jak černoch :-D