Stránka 3 z 3
Napsal: 18.01.2012 22:22
od Peta-Biker
SWiNe: Díky moc za rychlou odpověď a taky děkuju už členům, kteří se mi ozvali přes SZ. Je vidět, že tady fórum funguje a ochota je zde příkladná :)
Jdu se poradit a pak napíšu, co jsem pořídil a pochlubím se. Pěkný večer
(Přezdívka mi připomíná jednu strategickou hru, kterou jsem hrál v mladých letech) :)
Napsal: 18.01.2012 22:24
od sWiNe
Přesně podle toho to je :lol: nikdy jsem ji nehrál, ale viděl jsem to ve výloze a hned bylo vymalováno
tady je ještě jakási hiluxka, co tu dával baracuda
http://driftmission.com/street-jam-toyo ... t-rc-body/
ale nikdy jsem hiluxa nesháněl, určitě jich je ještě víc
Napsal: 18.01.2012 23:38
od minotaur
eos píše:Jasně, je to o řidičský filozofii. Když chceš větší průchodnost, dáš větší kola, to zvedne těžiště...
Naprosto dokonalý popis toho, jak u toho člověk zmagoří (krásně) a proč jsou ty auta nakonec minimálně dvakrát dražší :mrgreen:
Napsal: 19.01.2012 7:00
od Matezz
Když je řeč o tom delším rozvoru, tak mě napadlo ... Nejsem eggspert, ale je to tak, že u velkých offů je v terénu výhodou spíše kratší rozvor? Jestli jo, tak čím to je, že u našich prcků je to naopak? :)
Napsal: 19.01.2012 7:13
od SMURF
kratší rozvor je výhoda v tom že se snáz vytočíš a máš lepší přejezdovej uhel, u nás ta výhoda dlouhýho auta je předevšim v tom že oni podle mě nevyjížděj tak prudký výjezdy jako my ale to by se ten sklon musel poměřit, a taky maj úplně jinak zatížený auta
Napsal: 19.01.2012 7:31
od Tommys
oba rozvory maj svy vyhody, kratsi jak pise smurf na lepsi prejezdovej uhel a delsi zase na vyjezdy jako u modelu. Oboje funguje jak u velkejch aut, tak u modelu
Napsal: 19.01.2012 10:13
od bibo78
Predstavte si sami seba v tom svojom malom aute, myslím ako keby ste to riadili. Prekážky, ktoré sa niekedy prekonávajú sú extrémne a ja by som si do toho nesadol a vy?
Napsal: 19.01.2012 10:22
od Memphis
rodic 1:10 proste strach nemá!
Napsal: 19.01.2012 10:25
od eos
.. strach 1:10 :twisted:
Napsal: 19.01.2012 10:26
od Matezz
Memphis píše:rodic 1:10 proste strach nemá!
Hmm, scale rodiče tady myslím nikdo nemá :)
Napsal: 19.01.2012 10:29
od Memphis
scale rodice taky nemaj strach ve scale svete neexistuje strach :twisted:
Napsal: 22.01.2012 17:49
od Peta-Biker
Chtěl bych se poradit pánové, jelikož jsem objednal RTR Honcho 2012, už jsem si objednal Graupnera 600 a kastli Cherokee, jelikož si zatím na kastli ABS netroufám. První zkušeností stříkání bude tedy tento, lexanový model.
Mám dotaz: Jaký díl mám objednat kvůli těm plastovým linkům za ty ocelové, které jsou v kitu? (Který díl ještě vyměnit preventivně? Tu tyč, na kterou je přideláno servo)? Další dotaz, kde seženu takový plastový kryt - (asi podběh), ať se mi nedostane bordel... Předposlední dotaz, došlo mi, že kola jsou nalepené, takže jsem zvědavý, jak tam dostanu závaží, snad to půjde oddělat a pak znovu přilepit lepidlem... Máte s tím někdo už zkušenost?
A poslední dotaz, jaké co nejvhodnější disky (stříbrné) byste vybrali na Cherokee? Cena není hlavní kritérium, rovnou napište i pneumatiky, které by byli dostatečně široké a tak akorát vysoké, ať to co nejpěkněji vypadá, ale hlavně funguje v terénu, díky :)
P.
Napsal: 22.01.2012 18:15
od radim