Stránka 3 z 3

Re: Střídavé motory a regulátory dotaz

Napsal: 26.07.2013 22:48
od tjjack
Jde o to jakým způsobem se budeš rozjíždět a jak motor uložíš.
Když ho dáš napříč, tak tenhle efekt se ti naprosto vyloučí.
Když dáš motor podél a budeš se rozjíždět stylem plnej knedlík z místa, tak se to bude naklánět. Při záběru totéž, ale dělají to tak všechna expe auta na měkkých pružinách. Každopádně pokud do toho můžu kecat, já bych dal motor napříč a udělal nějakou převodovku s úhlem 90° ;-)

Re: Střídavé motory a regulátory dotaz

Napsal: 26.07.2013 22:58
od jirkak
tjjack píše:Jde o to jakým způsobem se budeš rozjíždět a jak motor uložíš.
Když ho dáš napříč, tak tenhle efekt se ti naprosto vyloučí.
Když dáš motor podél a budeš se rozjíždět stylem plnej knedlík z místa, tak se to bude naklánět. Při záběru totéž, ale dělají to tak všechna expe auta na měkkých pružinách. Každopádně pokud do toho můžu kecat, já bych dal motor napříč a udělal nějakou převodovku s úhlem 90° ;-)

To je zajímavá myšlenka, uvidíme jak to bude vypadat s místem v rámu a pod. Na druhou stranu driftit s tím asi nebude a ten cit v prstu se po nějaké té době najde

Re: Střídavé motory a regulátory dotaz

Napsal: 27.07.2013 8:24
od Borik
Primární otáčky motoru jsou velmi vysoké. Nevím, kolik váží samotný rotor, ale vzhledem k celkové váze motoru to nebude nic zanedbatelného. Pokud takovou hmotu roztočíš na 50 tisíc otáček za minutu, tak je z toho docela slušný setrvačník - dalo by se říct základ gyroskopu. Ubrzdit to a přejít třeba na opačný směr otáčení bude nějakou chvíli trvat a regulátor se z toho pěkně zapotí. Pokud tam bude převodovka, bude stačit docela malý výkon motoru.
Nedávno jsem dávali do tanku Tiger 1:6 tyto dva motory: http://www.hobbyking.com/hobbyking/stor ... 2665W.html . Je tam jen rozvodovka, žádná převodovka. Tank váží těsně pod 50 kg a je zajímavé, že jezdí na 12-ti článek NiCD 4000 mAh. S tímto pohonem jezdí bez problémů půl hodiny ( pochopitelně ne pořád v terénu a naplno - na běžných předvádědích akcích ). Takže odběr motorů je poměrně nízký a je jasné, že odpor pásového vozidla v terénu je o dost větší, jak kolového. 30 km/h s tou Tatrou je možné jet pouze na rovném povrchu, jinak by se rozpadla za jízdy. A na hladkém povrchu bude stačit na jízdu docela malý výkon. Základem bude určitě vhodná převodovka ( nejlépe třístupňová ) a ušetříš si spoustu starostí.

Re: Střídavé motory a regulátory dotaz

Napsal: 27.07.2013 8:43
od jirkak
Ano tu rychlost využiji jen na rovině, taky jsem si říkal že by možná stačil slabší motor, který by v terénu udělal dobrou práci a zároveň na rovině byl schopen krátkodobě maximálku.

Re: Střídavé motory a regulátory dotaz

Napsal: 02.09.2013 17:28
od Tonda
zdarec začínám se střídakem tak se chci zeptat jak moc ho mužu namočit nebo jak a čím utěsnit ?mám vector x11 21,5 senzor.

Re: Střídavé motory a regulátory dotaz

Napsal: 11.09.2013 21:54
od skritek
jak jsem jiz ukazal jsem naprosty zacatecnik a prodal jsem stejnosmerny reg a motory a koukam podle vasich rad na stridak ale jaky?

když koukam na netu tak cim min zavytu tim vice otáček a Watu. Nechci a nepotrebuju jezdit rychle jde mi o to abych mohl jezdit pomalu jako clawler ale občas zrychlit. Vyhovovalo by mi sloucit to jako tom bi motu co jsem zkusil -- na 55 zavit to super lezlo ale jelo max 5-6km a na 27 zavit to jelo tak 10-12km jde tedy koupit stridak abych s nim dokazal jet tak tech 10-12km ale i lezt extremne pomalu? kdyztak odkazy a jestli by mi to někdo i vysvetlil v elektrice jsem fakt slabej ale potrebuju to pochopit dekuju za info?