Stránka 3 z 9

Re: VW aneb Virtualův Wraith

Napsal: 29.03.2013 11:16
od virtual
Ming píše:Nijak jsem to nelepil, prostě jen zasunul ( šlo to celkem na fest, ale kleštěma ven případně nejspíš půjde). Myslím si, že to "ochrání" proti zborcení toho vnitřního dílu krutem (nebude to mít kam se bortit). Teď přemýšlím, že přes ten vnější díl přetáhnu nějakou trubičku, aby taky časem nepovolil. Ale hlavně mám ty díly do sebe víc zasunuté, takže tam je na těch zubech větší styčná plocha.

Já mám pocit, že ty vnitřní díly jsou ke kroucení náchylnější... plus jak píšeš je máš zasunutější, takže kroucení vnějšího bych se na SCX tolik nebál.

Re: VW aneb Virtualův Wraith

Napsal: 30.03.2013 11:10
od maztekk
vanguish dělá super věci a koukal si na cenu? Ta by mě zajímala :YOP:

Re: VW aneb Virtualův Wraith

Napsal: 30.03.2013 12:56
od virtual
Cena dá se říct taky tradiční, 140$ za zadní vč. toho horního dílu nauchycení spojovaček a 170$ přední bez céček a pák řízení. Což BTW zhruba odpovídá ceně celého kitu. Vypadají ale nádherně.

Re: VW aneb Virtualův Wraith

Napsal: 02.04.2013 4:36
od SMURF
já do toho kardanu dal alu trubku šla tam akorád, koupená asi někde v baumaxu výhoda je že zkrz ní můžeš vždy dotáhnout ten šroub co ti drží kardan pohromadě aniž bys to vytahoval, jináč karadnům dávám zabrat a drží fest myslím že první co by mohlo odejít když sou zevnitř vyztužený bude ta tenká jehla

Re: VW aneb Virtualův Wraith

Napsal: 03.04.2013 10:59
od virtual
Dobrej nápad! :OK: To bych možná zkusil, stačí najít vhodnej průměr.
BTW Koukal jsem do tvé galerie a moc se mi líbí SCX Cherokee. To je Dingo a kastle Proline? Taky jsem o téhle kombinaci uvažoval. Máš o tom vlákno na fóru? Muselo se něco upravovat (podvozek, karoserie)?

Re: VW aneb Virtualův Wraith

Napsal: 03.04.2013 18:02
od SMURF
vlákno o tom nemám tady je tolik příspěvku s scx že už to ani nemá cenu sem dávat :lol: jinak je to dingo respektive rozvor 290 a karoserie na to padne bez úprav jen sem kvůli velikosti gum musel dost prostříhat blatníky ikdyž mam vepředu originál dorazy na tlumičích tet je to tak nák na milimetry když to max kříží.

Re: VW aneb Virtualův Wraith

Napsal: 04.04.2013 11:19
od virtual
Já SCX bohužel moc nastudovaný nemám, to je ten nejkratší rozvor, že jo? Prostřihu kastle jsem si všimnul, ale skoro se mi to tak líbí víc... :OK:

Re: VW aneb Virtualův Wraith

Napsal: 22.04.2013 22:46
od maztekk
Čau, nějak ti to tu umřelo. Hold přišlo jaro :-D
Jak si pokročil?

Re: VW aneb Virtualův Wraith

Napsal: 23.04.2013 11:09
od virtual
Ahoj, no času bylo teď nějak málo a částečně jsem změnil plány stavby, resp. instalace elektroniky. Původně jsem chtěl dát regulátor pod interiér mezi sedadla viz obr. dole. Začal jsem i s výrobou destičky na uchycení, ale nekonec jsem se rozhodnul pro polystyrenový box pod přední kapotu (koupeno přes fórum rccrawler), v němž bude veškerá elektronika kromě motoru. Takže jsem čekal na doručení a aktuálně jsem napájel vše na míru (fotodokumentace snad brzy), oživil motor s regulátorem a regl nastavil přes Castle link. Mmch. grizzly tu chválil Mambu Pro a i když jsem s ní zatím nejel v terénu, spolu s Castle linkem to je moc škovná věcička. Jen se mi takhle na stole zdá, že 13,5z motor rychlostí teď odpovídá spíš pomalé jedničce z Fordu (motor má o 800ot. na V míň než starší 18,5z stejného výrobce), to se ale ještě uvidí v terénu...
Wraith je tak už vlastně pojízdnej, stříknu interiér a panely kastle a mělo by být hotovo. V době čekání jsem ještě vymýšlel plátěnou střechu a objednal řidiče...

Obrázek

Re: VW aneb Virtualův Wraith

Napsal: 23.04.2013 11:21
od maztekk
To elektro ve předu bude určitě lepší, času málo ale práce si udělal dost. Jinak paráda že už to i jezdí tak šup sem foto a hlavně vyber pěkný lak :YOP:

Re: VW aneb Virtualův Wraith

Napsal: 23.04.2013 12:01
od virtual
Baterku jsem vepředu chtěl mít rovnou, prozatím asi použiju krátkou 4600 co mám v onroadu. Nokonec zvítězila "ochrana" regulátoru a vlastně i baterky, do vaničky pod kapotou se dostane (doufám) hlavně míň prachu, bláta příp. sněhu*. Drátování je možná míň elegantní, 3 kabely a senzor musí jít po palubkou dopředu, ale snad se to podaří vše schovat.
S lakem to je taky veselá historka. I když taková auta mívají pestřejší barvy, já si řek, že bude šedej jako Ford. V MPM tu barvu neměli, ale že jsou barvy na cestě. Po smluvené době se ptám na barvy a barvy přišly, ale šedá gun metal není, protože ji nikdo nekupuje, tak se neobjednává :-( Můžou ji ale do příští objednávky pro mě zadat, doručení několik měsíců...
No, nějaký plechovky mám, tak uvidíme, jak to dopadne.

* Do hluboký vody mě to moc neláká, on řidič skutečného Wraitha by se do žabince, aby měl vodu třeba po ramena, asi taky nehrnul...

Re: VW aneb Virtualův Wraith

Napsal: 25.04.2013 20:48
od maztekk
No, myslím že i v tomto laku to bude paráda ;-) Tak hlavně ať ti vyjde barva :-p

Re: VW aneb Virtualův Wraith

Napsal: 25.04.2013 20:48
od maztekk
...

Re: VW aneb Virtualův Wraith

Napsal: 05.05.2013 13:31
od virtual
Už to musí vypadat, že Wraitha nikdy nedodělám, ale drobné krůčky k cíly dělám pořád. Instalaci elektroniky jsem proti původním plánům pozměnil. Dráty jsou protažené pod palubkou, vanička pod přední kapotou ale zatím připomíná talíř špaget, tam ještě musí proběhnout úklid. Nastavení tlumičů je také takové prvotní, kvůli těžišti chci podvozek relativně nízký, předek je teď ale nízko už trochu moc a zadek zase vysoko.
Jak jsem psal o pomalém motoru, tak je to ve skutečnosti spíš naopak. Není to formule, ale i na 2S lipo mi maximálka připadá dostatečná. Pohon a nastavení regulátoru budu ještě také dolaďovat.
Teď musím vychytat otevírání kapoty, nastříkat panely karoserie a instalovat zadní světla (chci je jinak než podle návodu).

Obrázek

Re: VW aneb Virtualův Wraith

Napsal: 06.05.2013 22:47
od maztekk
To elektro je super , když se začínaly wraithy tak si kluci musely dělat kastlíky na baterku sami a měli to podobně akorát se museli ty čtyři šroubky odšroubovat :-D Tvoje řešení vypadá dokonale :tleskam: