TATA007007 píše:Tak v prvé řadě poděkování Pathologovi za dřinu na tatrách, páč koukám, že se zde na fóru obecně zrovna moc nechválí. Konzumenti to berou samosebou a nejraději mám ty, co nehnou ani brvou a hned by rádi něco trochu jiného...
Já bych se chtěl Pathologa zeptat na známý výčet případných problémů ať můžu předejít zádrhelům při jejich případném začleňování do mapy. Dále mám dotaz na klasickou 815, kterou jsi (model) dodělal/dokonvertoval již dříve a chyběla snad jen textura a pod. Máš to ve své moci nebo to pluje oklikou?
Díky.
Díky chlapi.
Výčet problému.
Asi textury, trochu skáče páč mi nekteří nechtěli vysvětlit jak to doladit.
A asi problém s návěsem na dlouhé klády.
Jinak po Upgradu co jsem dal pod link, jsou upravené jízdní vlastnosti takže na Origo Tatrováckých tu 10 rychlost zařadíte ale je to mazec k ukočírování.
Zapoměl jsem ubrat poškození takže tam je asi 10000 bodů.
Jinak testovali jsme to na mapě Forgotten City kde auta obstála na 1.
http://spintires.nl/map-forgotten-city/A pozitiva.
10,4 t auto 80kg řidič plná nádrz auta 640l a 15000l cisterna a v klidu vyjelo takto naložené auto umělý kopec tam i po zpátku. Ponor hlásí od 1,5m . Náklon 44´ na stranu a motor nechcípne .
Motor je dost silný no to aby po zapnutí všeho urval ruční brzdu a tahal kola za sebou. a nebo po vytočení do max otáček nacpat 1+ a jede. Prostě Tatra nezná bratra :D někdy stačí zastavit a rozjet se.
Tu prví tatra 815 má mnoho objektů cca 3000 a ve své moci ji má zidon má s tím více zkušeností než já ;) .
Ted si dám menší oraz protože jsem u toho strávil denně minimálně 6 - 10 hodin.
I když dneska jsem tak z hecu udělal nastavbu legendy tatry kolem světa :-D .
Upravujte dle libost
Tak asi tak