Stránka 230 z 574
Re: "SPiNTiRES" - novy UPDATE (23.10.15) VYDAN! str.229 :)
Napsal: 24.10.2015 15:42
od no107064
jen by mě zajímalo kde jsou soubory např od kamaza 4310 ?? nikde nejsou, to je propojené nějak přes steam?
Re: "SPiNTiRES" - novy UPDATE (23.10.15) VYDAN! str.229 :)
Napsal: 24.10.2015 18:17
od zidon155
Ano - pres ten Workshop :idea:
Re: "SPiNTiRES" - novy UPDATE (23.10.15) VYDAN! str.229 :)
Napsal: 24.10.2015 18:40
od korvetak
no107064 píše:jen by mě zajímalo kde jsou soubory např od kamaza 4310 ?? nikde nejsou, to je propojené nějak přes steam?
Složky od aut jsou ve složce SteamAps/workschop/content/263280/a pak je tam asi pět zipnutých podsložek zatím k těm autům co jsou na stažení. Na konci má malé xml. k přejmenování z čísla na typ auta.
<?xml version="1.0"?>
-<ModStrings>
<String Value="Type C-4310" Id="1fab0923a"/>
<String Value="Type C-4310 (White)" Id="1fab0923b"/>
<String Value="Spare wheel" Id="1fab0923c"/>
</ModStrings>
Re: "SPiNTiRES" - novy UPDATE (23.10.15) VYDAN! str.229 :)
Napsal: 24.10.2015 19:35
od vovour
zidon155: díky, pomohlo!
Jenže hru už nelze hrát offline :?... Ale nechci aby to vypadalo, že si pořád stěžuji, za ta vylepšení to stojí! A ten Kirovets je boží, škoda jen, že nemá víc využití než asi jen vytahovat ostatní z bahna. :P
Re: "SPiNTiRES" - novy UPDATE (23.10.15) VYDAN! str.229 :)
Napsal: 24.10.2015 20:30
od Apseron1
vovour píše:zidon155: díky, pomohlo!
Jenže hru už nelze hrát offline :?... Ale nechci aby to vypadalo, že si pořád stěžuji, za ta vylepšení to stojí! A ten Kirovets je boží, škoda jen, že nemá víc využití než asi jen vytahovat ostatní z bahna. :P
S tím Kirovtsem souhlasím a taky by to chtělo něco udělat s Gazem 66 , zasloužil by si nějakou korbičku a cisterničku :OK:
Re: "SPiNTiRES" - novy UPDATE (23.10.15) VYDAN! str.229 :)
Napsal: 24.10.2015 20:56
od jaryn
Zdravím vespolek příznivce ST :-)
Tak jsme se konečně dočkali. Jen by mne zajímaly následující věci:
1) jdou měnit origo auta ze hry za auta z nabídky /certifikovaná/ i za jiná auta než jsou ty "startovní" ?
2)aby se mi počítaly úkoly/achievementy (jsou znova od nuly) ,tak hodnota "hvězd"(hvězdy u aut) musí být vždy do počtu hvězd origo sestavy startovních aut? Př: Uaz=1 Zil 130=1 tak jezdím s Gazem 66 (dvě hvězdy) a nastavil jsem :uaz = žádné a zil130 změněn za Gaz 66
3) nezdá se Vám, že ten gaz 66 na automatickou převodovku je na 5-ku nějak pomalej?
Jinak fajnová vylepšení. jediný co postrádám je ta TATRA 813 mistra Zidona :-) ,ale to nás bude zřejmě víc.
Tak díky za případné odpovědi a dobrý ježdění. jaryn
Re: "SPiNTiRES" - novy UPDATE (23.10.15) VYDAN! str.229 :)
Napsal: 24.10.2015 22:47
od povl
Tak a na nové mapy budeme čekat do vánoc ... :-(
Re: "SPiNTiRES" - novy UPDATE (23.10.15) VYDAN! str.229 :)
Napsal: 24.10.2015 23:40
od maztekk
Re: "SPiNTiRES" - novy UPDATE (23.10.15) VYDAN! str.229 :)
Napsal: 25.10.2015 0:54
od bosko1984
Re: "SPiNTiRES" - novy UPDATE (23.10.15) VYDAN! str.229 :)
Napsal: 25.10.2015 0:57
od Pitrsonn
Trocha som sa pohral s modmi ... :) a zistil som ze nie je extra tazke upgradeovat ich


Re: "SPiNTiRES" - novy UPDATE (23.10.15) VYDAN! str.229 :)
Napsal: 25.10.2015 1:07
od no107064
korvetak píše:no107064 píše:jen by mě zajímalo kde jsou soubory např od kamaza 4310 ?? nikde nejsou, to je propojené nějak přes steam?
Složky od aut jsou ve složce SteamAps/workschop/content/263280/a pak je tam asi pět zipnutých podsložek zatím k těm autům co jsou na stažení. Na konci má malé xml. k přejmenování z čísla na typ auta.
<?xml version="1.0"?>
-<ModStrings>
<String Value="Type C-4310" Id="1fab0923a"/>
<String Value="Type C-4310 (White)" Id="1fab0923b"/>
<String Value="Spare wheel" Id="1fab0923c"/>
</ModStrings>
moc díky.
Jen ještě otázka zda někdo neví jak restartovat mapu "Testovací oblast"?
Re: "SPiNTiRES" - novy UPDATE (23.10.15) VYDAN! str.229 :)
Napsal: 25.10.2015 1:15
od korvetak
Jen ještě otázka zda někdo neví jak restartovat mapu "Testovací oblast"?
Pokud myslíš začít ji zas načisto tak jen v abdatech vymaž uloženou level_dev ve složce User save. Ve stejné složce kde se dá sejfovat postup v mapě uložením jinam.
Re: "SPiNTiRES" - novy UPDATE (23.10.15) VYDAN! str.229 :)
Napsal: 25.10.2015 1:17
od korvetak
Pitrsonn píše:Trocha som sa pohral s modmi ... :) a zistil som ze nie je extra tazke upgradeovat ich
Tak to jsi borec a pošli to dál. Hlavně postup jak se to dělá.
Re: "SPiNTiRES" - novy UPDATE (23.10.15) VYDAN! str.229 :)
Napsal: 25.10.2015 1:28
od korvetak
maztekk píše:Dnešní mulťák ve složení Korvetak, Premdag, sistri, maztekk :OK:
Tady z toho video, vzájemná nakládka, několik hodin prima zábavy a na konci "souboj titánů". :HAPPY: :tlachy:
[youtube]3kINFD9TvPw[/youtube]
Re: "SPiNTiRES" - novy UPDATE (23.10.15) VYDAN! str.229 :)
Napsal: 25.10.2015 1:29
od Pitrsonn
@Korvetak
Akurat ak mal mod predtym vlastne naklady, tak teraz sa mi ich nedari rozchodit ...
v zlozke Media je potrebne spravit zlozku _mods a v tej zlozke spravit hlavnu zlozku pre mod a do nej postupne vkladat classes, meshes ...
Potom
http://www.oovee.co.uk/forum/topic/11855-modding-in-the-new-231015-version-of-spintires/?p=81961 <- Precitat post od Hazzarda
Ja som to hlavne xmlko modu menil tak, ze som si otvoril origo kraza z hry a postupne som podla toho editoval.
Na editovanie odporucam Notepad++, kedze ma funkciu "Najst a prepisat"