Uživatelský avatar
V12
Píšu hodně
Příspěvky: 1575
Registrován: 25.02.2013 20:34

Re: "SPiNTiRES" - novy UPDATE (23.10.15) VYDAN! str.229 :)

Super ! V3S je paradna. Riesil si aj nadstavbu pojazdna dielna ? Vyhrabal som taku celkom slusnu, len je na moj vkus privelka. To ale nie je problem, uz to viem elegantne vyriesit.

Napadla ma este jedna vec - upravit body pre stredne klady - znizit zo 4 na 3. Jazda s vleckou je narocnejsia, ako s navesom, takze ked mam na aute kratke polena, na vlecke tiez, veziem 4 body. S vlekom na stredne klady sa ide lahsie, preto iba body 3.
Uživatelský avatar
korvetak
Uživatel
Příspěvky: 493
Registrován: 23.08.2014 11:19
Bydliště: Kousek od Jičína

Re: "SPiNTiRES" - novy UPDATE (23.10.15) VYDAN! str.229 :)

V12 píše:Super ! V3S je paradna. Riesil si aj nadstavbu pojazdna dielna ? Vyhrabal som taku celkom slusnu, len je na moj vkus privelka. To ale nie je problem, uz to viem elegantne vyriesit.

Zatím jsem V3S nástavby nežešil, nejde mi řidič, tak se peru s ním. Vůbec se nechce ukázat a nevím proč.
Uživatelský avatar
V12
Píšu hodně
Příspěvky: 1575
Registrován: 25.02.2013 20:34

Re: "SPiNTiRES" - novy UPDATE (23.10.15) VYDAN! str.229 :)

Sofer je to posledne, co ma trapi. Ale ked sme pri nom, niekto by mohol skusit urobit Stiga, dal by som ho do trialovej Tatry a Kraza RS :)
Uživatelský avatar
zidon155
Píšu strašně moc!
Příspěvky: 2405
Registrován: 28.12.2008 0:00
Bydliště: Pelhřimov

Re: "SPiNTiRES" - novy UPDATE (23.10.15) VYDAN! str.229 :)

korvetak píše:
V12 píše:Super ! V3S je paradna. Riesil si aj nadstavbu pojazdna dielna ? Vyhrabal som taku celkom slusnu, len je na moj vkus privelka. To ale nie je problem, uz to viem elegantne vyriesit.

Zatím jsem V3S nástavby nežešil, nejde mi řidič, tak se peru s ním. Vůbec se nechce ukázat a nevím proč.


Ridic musi mit svuj vlastni radek s pozici v xml vozu v classes ( pozice tela ridice ) + v meshes/trucks v xml jak jsou textury tak pred koncem pridat toto: <SocketPoints>
<SocketPoint Name="SteeringWheel" Pos="(3.5; 1.9; 0.82)" />
</SocketPoints>
( + upravit pozici ) - to je pozice imaginarniho volantu=kde bude mit ruce ;)
CC-01 UNIMOG ;-)
EX: CC-01 Suzuki Samurai Long :-)
http://zidon155.rajce.idnes.cz/
Uživatelský avatar
V12
Píšu hodně
Příspěvky: 1575
Registrován: 25.02.2013 20:34

Re: "SPiNTiRES" - novy UPDATE (23.10.15) VYDAN! str.229 :)

Zidon :
Stiga nemas ? :lol:

Ked sme uz u toho - je mozne vybrat texturu pre toho sofera ? Alebo aj mesh ? Alebo je to natvrdo a stale je tam Vasil (ako ho tu niekto pomenoval) ?
A este jedna otazka :
Je mozne do zakladneho .xml auta pridat dalsi objekt bez editacie modelu auta ? Tu trialovu Tatru by som chcel urobit tak, ze bude komplet s nadstavbou a v garazi uz nebude mat ziadne addony. Ide to nejako cez templates ? Alebo ?
Pitrsonn
Uživatel
Příspěvky: 268
Registrován: 08.10.2015 11:20

Re: "SPiNTiRES" - novy UPDATE (23.10.15) VYDAN! str.229 :)

V12 - pridaj ju do mesha v 3DS maxe ...a mas pokoj
Uživatelský avatar
V12
Píšu hodně
Příspěvky: 1575
Registrován: 25.02.2013 20:34

Re: "SPiNTiRES" - novy UPDATE (23.10.15) VYDAN! str.229 :)

Do modelu nechcem zasahovat. Nie je to moje dielo a minule ked som sa snazil o nieco podobne, tak auto potom nefungovalo ako malo - pruzili oba kolesa a napravy stali...
Uživatelský avatar
korvetak
Uživatel
Příspěvky: 493
Registrován: 23.08.2014 11:19
Bydliště: Kousek od Jičína

Re: "SPiNTiRES" - novy UPDATE (23.10.15) VYDAN! str.229 :)

V12 píše:Do modelu nechcem zasahovat. Nie je to moje dielo a minule ked som sa snazil o nieco podobne, tak auto potom nefungovalo ako malo - pruzili oba kolesa a napravy stali...

Pokud chceš natvrdo něco přidat k autu tak to dej jako třeba figurky do kabiny:
<Model
Mesh="trucks/kamaz44108/44108/vodila.xml"

Org="(0.1; -0.3; 0.0)" ParentFrame="BoneCabin"
/>

Podobně jako to máš s těma barelama na korbě expend tent. Stejně jako u ní se stane doplněk součástí auta.

Tak Vasil už zvládnul i V3S.
Obrázek
Obrázek
Uživatelský avatar
V12
Píšu hodně
Příspěvky: 1575
Registrován: 25.02.2013 20:34

Re: "SPiNTiRES" - novy UPDATE (23.10.15) VYDAN! str.229 :)

Dik. Skusim to hned ako pridem z roboty. Mozes mi prosim do SS poslat linku na V3S ? Rad by som dal Vasilovi skolenie na T813 :lol:
Naposledy upravil(a) V12 dne 28.10.2015 11:51, celkem upraveno 1 x.
Uživatelský avatar
korvetak
Uživatel
Příspěvky: 493
Registrován: 23.08.2014 11:19
Bydliště: Kousek od Jičína

Re: "SPiNTiRES" - novy UPDATE (23.10.15) VYDAN! str.229 :)

V12 píše:Dik. Skusim to hned ako pridem z roboty.

Jak ti jde ruční nakládání dlouhých na 813 s jeřábem. Zkoušel jsem ji v řece, převrátil to hodil ji na kola ale nebyl jsem schopný najít polohu pro klády aby naskočily. Pořád přední body byly červené a ukazovala se jen jedna loud area vzadu na vleku.
Uživatelský avatar
V12
Píšu hodně
Příspěvky: 1575
Registrován: 25.02.2013 20:34

Re: "SPiNTiRES" - novy UPDATE (23.10.15) VYDAN! str.229 :)

Manualnu nakladku som neskusal. Vsetky testy prebehli s automatickou.
Uživatelský avatar
Patholog
Uživatel
Příspěvky: 274
Registrován: 27.05.2015 19:28
Bydliště: Ostrava

Re: "SPiNTiRES" - novy UPDATE (23.10.15) VYDAN! str.229 :)

Trochu jsem se doma nudil :D
I když má grafárna stále blbne tak to nevzdávám.

Obrázek
Obrázek
Obrázek
Naposledy upravil(a) Patholog dne 28.10.2015 14:37, celkem upraveno 1 x.
Uživatelský avatar
draxtaxx
Nově příchozí
Příspěvky: 11
Registrován: 03.12.2013 15:37

Re: "SPiNTiRES" - novy UPDATE (23.10.15) VYDAN! str.229 :)

Jak mám otevřít model v 3ds maxu? pořád mi háže: file open failed
Uživatelský avatar
Patholog
Uživatel
Příspěvky: 274
Registrován: 27.05.2015 19:28
Bydliště: Ostrava

Re: "SPiNTiRES" - novy UPDATE (23.10.15) VYDAN! str.229 :)

draxtaxx píše:Jak mám otevřít model v 3ds maxu? pořád mi háže: file open failed

Musíš si stáhnout plugin pro 3D max který umí otevřít x soubor.
Tady máš odkaz http://mjblosser.com/kw-x-port-for-3ds-max/
Uživatelský avatar
sim_ma
Častý přispěvatel
Příspěvky: 613
Registrován: 02.11.2013 18:01
Bydliště: Jablonné nad Orlíci

Re: "SPiNTiRES" - novy UPDATE (23.10.15) VYDAN! str.229 :)

Zpět na „Počítače, hry a jiné virtuální světy“