Stránka 236 z 574

Re: "SPiNTiRES" - novy UPDATE (23.10.15) VYDAN! str.229 :)

Napsal: 28.10.2015 6:13
od V12
Super ! V3S je paradna. Riesil si aj nadstavbu pojazdna dielna ? Vyhrabal som taku celkom slusnu, len je na moj vkus privelka. To ale nie je problem, uz to viem elegantne vyriesit.

Napadla ma este jedna vec - upravit body pre stredne klady - znizit zo 4 na 3. Jazda s vleckou je narocnejsia, ako s navesom, takze ked mam na aute kratke polena, na vlecke tiez, veziem 4 body. S vlekom na stredne klady sa ide lahsie, preto iba body 3.

Re: "SPiNTiRES" - novy UPDATE (23.10.15) VYDAN! str.229 :)

Napsal: 28.10.2015 6:34
od korvetak
V12 píše:Super ! V3S je paradna. Riesil si aj nadstavbu pojazdna dielna ? Vyhrabal som taku celkom slusnu, len je na moj vkus privelka. To ale nie je problem, uz to viem elegantne vyriesit.

Zatím jsem V3S nástavby nežešil, nejde mi řidič, tak se peru s ním. Vůbec se nechce ukázat a nevím proč.

Re: "SPiNTiRES" - novy UPDATE (23.10.15) VYDAN! str.229 :)

Napsal: 28.10.2015 6:40
od V12
Sofer je to posledne, co ma trapi. Ale ked sme pri nom, niekto by mohol skusit urobit Stiga, dal by som ho do trialovej Tatry a Kraza RS :)

Re: "SPiNTiRES" - novy UPDATE (23.10.15) VYDAN! str.229 :)

Napsal: 28.10.2015 8:46
od zidon155
korvetak píše:
V12 píše:Super ! V3S je paradna. Riesil si aj nadstavbu pojazdna dielna ? Vyhrabal som taku celkom slusnu, len je na moj vkus privelka. To ale nie je problem, uz to viem elegantne vyriesit.

Zatím jsem V3S nástavby nežešil, nejde mi řidič, tak se peru s ním. Vůbec se nechce ukázat a nevím proč.


Ridic musi mit svuj vlastni radek s pozici v xml vozu v classes ( pozice tela ridice ) + v meshes/trucks v xml jak jsou textury tak pred koncem pridat toto: <SocketPoints>
<SocketPoint Name="SteeringWheel" Pos="(3.5; 1.9; 0.82)" />
</SocketPoints>
( + upravit pozici ) - to je pozice imaginarniho volantu=kde bude mit ruce ;)

Re: "SPiNTiRES" - novy UPDATE (23.10.15) VYDAN! str.229 :)

Napsal: 28.10.2015 9:05
od V12
Zidon :
Stiga nemas ? :lol:

Ked sme uz u toho - je mozne vybrat texturu pre toho sofera ? Alebo aj mesh ? Alebo je to natvrdo a stale je tam Vasil (ako ho tu niekto pomenoval) ?
A este jedna otazka :
Je mozne do zakladneho .xml auta pridat dalsi objekt bez editacie modelu auta ? Tu trialovu Tatru by som chcel urobit tak, ze bude komplet s nadstavbou a v garazi uz nebude mat ziadne addony. Ide to nejako cez templates ? Alebo ?

Re: "SPiNTiRES" - novy UPDATE (23.10.15) VYDAN! str.229 :)

Napsal: 28.10.2015 9:36
od Pitrsonn
V12 - pridaj ju do mesha v 3DS maxe ...a mas pokoj

Re: "SPiNTiRES" - novy UPDATE (23.10.15) VYDAN! str.229 :)

Napsal: 28.10.2015 9:47
od V12
Do modelu nechcem zasahovat. Nie je to moje dielo a minule ked som sa snazil o nieco podobne, tak auto potom nefungovalo ako malo - pruzili oba kolesa a napravy stali...

Re: "SPiNTiRES" - novy UPDATE (23.10.15) VYDAN! str.229 :)

Napsal: 28.10.2015 10:46
od korvetak
V12 píše:Do modelu nechcem zasahovat. Nie je to moje dielo a minule ked som sa snazil o nieco podobne, tak auto potom nefungovalo ako malo - pruzili oba kolesa a napravy stali...

Pokud chceš natvrdo něco přidat k autu tak to dej jako třeba figurky do kabiny:
<Model
Mesh="trucks/kamaz44108/44108/vodila.xml"

Org="(0.1; -0.3; 0.0)" ParentFrame="BoneCabin"
/>

Podobně jako to máš s těma barelama na korbě expend tent. Stejně jako u ní se stane doplněk součástí auta.

Tak Vasil už zvládnul i V3S.
Obrázek
Obrázek

Re: "SPiNTiRES" - novy UPDATE (23.10.15) VYDAN! str.229 :)

Napsal: 28.10.2015 11:06
od V12
Dik. Skusim to hned ako pridem z roboty. Mozes mi prosim do SS poslat linku na V3S ? Rad by som dal Vasilovi skolenie na T813 :lol:

Re: "SPiNTiRES" - novy UPDATE (23.10.15) VYDAN! str.229 :)

Napsal: 28.10.2015 11:20
od korvetak
V12 píše:Dik. Skusim to hned ako pridem z roboty.

Jak ti jde ruční nakládání dlouhých na 813 s jeřábem. Zkoušel jsem ji v řece, převrátil to hodil ji na kola ale nebyl jsem schopný najít polohu pro klády aby naskočily. Pořád přední body byly červené a ukazovala se jen jedna loud area vzadu na vleku.

Re: "SPiNTiRES" - novy UPDATE (23.10.15) VYDAN! str.229 :)

Napsal: 28.10.2015 11:54
od V12
Manualnu nakladku som neskusal. Vsetky testy prebehli s automatickou.

Re: "SPiNTiRES" - novy UPDATE (23.10.15) VYDAN! str.229 :)

Napsal: 28.10.2015 14:03
od Patholog
Trochu jsem se doma nudil :D
I když má grafárna stále blbne tak to nevzdávám.

Obrázek
Obrázek
Obrázek

Re: "SPiNTiRES" - novy UPDATE (23.10.15) VYDAN! str.229 :)

Napsal: 28.10.2015 14:05
od draxtaxx
Jak mám otevřít model v 3ds maxu? pořád mi háže: file open failed

Re: "SPiNTiRES" - novy UPDATE (23.10.15) VYDAN! str.229 :)

Napsal: 28.10.2015 14:40
od Patholog
draxtaxx píše:Jak mám otevřít model v 3ds maxu? pořád mi háže: file open failed

Musíš si stáhnout plugin pro 3D max který umí otevřít x soubor.
Tady máš odkaz http://mjblosser.com/kw-x-port-for-3ds-max/

Re: "SPiNTiRES" - novy UPDATE (23.10.15) VYDAN! str.229 :)

Napsal: 28.10.2015 15:15
od sim_ma