V12 píše:korvetak, pitrsonn :
Skusali ste uz vyrobit novy typ nakladu pre V3S alebo pre T813 ?
Nejako sa mi to nedari, vzdy dospejem do hlasky, ze nieco blokuje nakladku :(
Mam zopar otazok k V3S :
1. Nebol problem s pruzenim ? Stale neviem vyladit T813 do podoby, ze nepojde ako na vzduchovom vankusi, zaroven nebude poskakovat ako zajac aj na blivancoch vod berusky, pod zatazou neklakne az k asfaltu a zaroven pri zabrzdeni sa elegantne zhupne.
2. Odprevodovanie ? Opat problem, neviem nastavit slusne prevody pre T813, Vasil tam narve styrku a auto sa ledva plazi, potom podradi rovno do jednotky, auto v kopci zastavi a uz iba bezmocne hrabe.
3. Trakcia ? Retazove kolesa su sice super v bahne, no na tvrdom podklade na nich auto nevylezie ziadny kopec. A offroadove gumy sojimi vlastnostiami do noveho bahna nestacia, pritom vsetky origo mapy su silne zabahnene.
Dnesny den by som chcel venovat prave ladeniu pruzenia, nadstavby su uz porobene a usadene do spravnych pozicii, odlesky som zatial nekorigoval, nakolko cakam, ci bude mozne nejako elegantne regulovat ich silu bez nutnosti editacie textur.
EDIT :
A este jedna vec - mali by sme sa vazne zamysliet nad unifikaciou nazvov suborov a ich rozlozenie do adresarov, nech v tom nie je bordel. Originalna myslienka modov je taka, ze kazde auto by malo mat zvlast adresare vo wheels, textures, sounds, meshes, mozno aj v classes/trucks. Nech je to pekne prehladne a ciste. Snazil som sa takto poriesit T813, nie je to ale zatial dokonale, pretoze kolesa nie su v adresari classes/wheels/Tatra_813, takisto ani xml-ka pre auto nie su v classes/trucks/Tatra_813 - no neviem, ci by odtial fungovali. Spolocne veci typu load_logs_long atd. by sa potom davali do spolocneho adresara classes/trucks. Aj toto chcem vecer otestovat. A posledny bod unifikacie - addony pomenovavat tak, ze na zaciatku mena suboru bude nazov auta - napr. V3S short logs carriage, V3S cistern atd. Toto by neplatilo pre doplnky zdielane viacerymi autami. Alebo ma niekto lepsi napad ?
1.U V3S jsem použil inspiraci ze Zila, omylem 130 ne 131 kterého jsem chtěl a na něj postupně narovnával V3Sku, odpružení mi to dávalo úplně hrozné s váhou moc vzadu, tak jsem postupnou metodou pokus omyl laboroval s váhou a usazením těžiště víc dopředu. Nevím ještě se mi nezdá ideální, ale je to lepší než když jezdila po zadních a poskakovala jako zajíc.
2.Řazení jsem nechal ze zila 130 a trochu přidal na výkonu jen ještě budu muset odebrat pětku, protože origo V3Ska byla čtyřrychlostní, jezdím na volant s řadičkou, takže problém Vasila řidiče jsem nezaregistroval, protože tak jezdím i s 813 tak mi její řazení nevadí, ale věřím že to je problém s automatikou, budu muset odzkoušet i u V3S na klávesnici. Doporučuji snížit rychlost pro jedničku, bahno je lépe projetelné s menším protáčením kol, má to tak Pavel ve hře od jedné aktualizace a mě se občas vyplácí v bahně jet jen na pokraji udušení motoru a moc nepřidávat, pak projede nejlépe. Na klávesnici nato je ta odstupňovaná jednička a zpátečka na tři dílky. A pokud motor nemá dost síly tak i na pětku sotva leze, takže asi rozhodit rychlosti dál od sebe, zkrátit jedničku a dvojku a čtyřku pětku zrychlit. Ono se s tím po aktualizaci zas tak moc laborovat asi nedá.
3.Tak nechám řetězová kola jen jako hezkou ozdobu.
K editaci, jsem pro, jen nezapomínej, pokud nástavbu na 813 připneš na origo addon, tak bude naskakovat i na ostatní auta ať se jmenuje jak chce, když ji dáš svůj addon, tak se v nabídce ostatních aut v garáži ani neobjeví. Nevím jakou metodu používáš na vkládání aut, já jedu pořád přes JSGME a tam když překrýváš jedno auto druhým, tak stejné soubory se přepíší do media z toho posledního vloženého auta, pokud to nemáš jako balík aut, kde právě doladění různých variant je nejlepší. U těchto dvou stačí do long logs short dopsat všechny neoriginální korby na které chceš brát krátké dřevo a jinak se neruší. Teď se ještě pokouším jestli by nešel našroubovat tento vlek k T813, s tou korbou s rukou vzadu by to byla moc hezká souprava.
Také ještě záleží na tom jestli se při vložení auta přes Workschop vůbec bude možné vkládat neoriginální korby na odvoz nákladu, jestli to ta hra dovolí.

On i tenhle vlek s korbou by nebyl marný. Jen jak ho tam dostat. A navíc docela sluší i T148

