Uživatelský avatar
zidon155
Píšu strašně moc!
Příspěvky: 2461
Registrován: 28.12.2008 0:00
Bydliště: Pelhřimov

Re: "SPiNTiRES" - novy UPDATE (23.10.15) VYDAN! str.229 :)

V12 a Pitrsonn: Vy spolu nespolupracujete? Jeden mate textury a addony a druhej ladi ostatni-si to nawzajem poslete a dejte dohromady...myslel jsem ze to tak delate... :roll:
Ten dela to a ten zase to a dohromady udelame hodne ;-)

Jo V12 mas pravdu-musi se dodrzet pojmenovani souboru a slozek...

Zkouseli jste jestli funguje v MP??

Ja budu zpatky u sveho PC v sobotu odpo tak vam s tim pak pomuzu ... ;-)
CC-01 UNIMOG ;-)
EX: CC-01 Suzuki Samurai Long :-)
http://zidon155.rajce.idnes.cz/
Uživatelský avatar
V12
Píšu hodně
Příspěvky: 1575
Registrován: 25.02.2013 20:34

Re: "SPiNTiRES" - novy UPDATE (23.10.15) VYDAN! str.229 :)

Ty dostanes T813 hotovu na zlatom podnose :mrgreen:

Ano, taky je zamer. Dnes chcem T813 dokoncit, potom si necham poslat ostatnu tvorbu okolo nej a dam to dohromady do jedneho balicku. MP sme este neskusali, to si urobim sam po zjednoteni. Kedze mam 2 licencie, mozem to testovat na jednom stole v jednej izbe :wink:

V3S je v rezii ostatnych. Po dokonceni T813 urobim T148.
Uživatelský avatar
korvetak
Přispěvatel
Příspěvky: 493
Registrován: 23.08.2014 11:19
Bydliště: Kousek od Jičína

Re: "SPiNTiRES" - novy UPDATE (23.10.15) VYDAN! str.229 :)

V12 píše:korvetak, pitrsonn :
Skusali ste uz vyrobit novy typ nakladu pre V3S alebo pre T813 ?
Nejako sa mi to nedari, vzdy dospejem do hlasky, ze nieco blokuje nakladku :(

Mam zopar otazok k V3S :
1. Nebol problem s pruzenim ? Stale neviem vyladit T813 do podoby, ze nepojde ako na vzduchovom vankusi, zaroven nebude poskakovat ako zajac aj na blivancoch vod berusky, pod zatazou neklakne az k asfaltu a zaroven pri zabrzdeni sa elegantne zhupne.
2. Odprevodovanie ? Opat problem, neviem nastavit slusne prevody pre T813, Vasil tam narve styrku a auto sa ledva plazi, potom podradi rovno do jednotky, auto v kopci zastavi a uz iba bezmocne hrabe.
3. Trakcia ? Retazove kolesa su sice super v bahne, no na tvrdom podklade na nich auto nevylezie ziadny kopec. A offroadove gumy sojimi vlastnostiami do noveho bahna nestacia, pritom vsetky origo mapy su silne zabahnene.

Dnesny den by som chcel venovat prave ladeniu pruzenia, nadstavby su uz porobene a usadene do spravnych pozicii, odlesky som zatial nekorigoval, nakolko cakam, ci bude mozne nejako elegantne regulovat ich silu bez nutnosti editacie textur.

EDIT :
A este jedna vec - mali by sme sa vazne zamysliet nad unifikaciou nazvov suborov a ich rozlozenie do adresarov, nech v tom nie je bordel. Originalna myslienka modov je taka, ze kazde auto by malo mat zvlast adresare vo wheels, textures, sounds, meshes, mozno aj v classes/trucks. Nech je to pekne prehladne a ciste. Snazil som sa takto poriesit T813, nie je to ale zatial dokonale, pretoze kolesa nie su v adresari classes/wheels/Tatra_813, takisto ani xml-ka pre auto nie su v classes/trucks/Tatra_813 - no neviem, ci by odtial fungovali. Spolocne veci typu load_logs_long atd. by sa potom davali do spolocneho adresara classes/trucks. Aj toto chcem vecer otestovat. A posledny bod unifikacie - addony pomenovavat tak, ze na zaciatku mena suboru bude nazov auta - napr. V3S short logs carriage, V3S cistern atd. Toto by neplatilo pre doplnky zdielane viacerymi autami. Alebo ma niekto lepsi napad ?


1.U V3S jsem použil inspiraci ze Zila, omylem 130 ne 131 kterého jsem chtěl a na něj postupně narovnával V3Sku, odpružení mi to dávalo úplně hrozné s váhou moc vzadu, tak jsem postupnou metodou pokus omyl laboroval s váhou a usazením těžiště víc dopředu. Nevím ještě se mi nezdá ideální, ale je to lepší než když jezdila po zadních a poskakovala jako zajíc.
2.Řazení jsem nechal ze zila 130 a trochu přidal na výkonu jen ještě budu muset odebrat pětku, protože origo V3Ska byla čtyřrychlostní, jezdím na volant s řadičkou, takže problém Vasila řidiče jsem nezaregistroval, protože tak jezdím i s 813 tak mi její řazení nevadí, ale věřím že to je problém s automatikou, budu muset odzkoušet i u V3S na klávesnici. Doporučuji snížit rychlost pro jedničku, bahno je lépe projetelné s menším protáčením kol, má to tak Pavel ve hře od jedné aktualizace a mě se občas vyplácí v bahně jet jen na pokraji udušení motoru a moc nepřidávat, pak projede nejlépe. Na klávesnici nato je ta odstupňovaná jednička a zpátečka na tři dílky. A pokud motor nemá dost síly tak i na pětku sotva leze, takže asi rozhodit rychlosti dál od sebe, zkrátit jedničku a dvojku a čtyřku pětku zrychlit. Ono se s tím po aktualizaci zas tak moc laborovat asi nedá.
3.Tak nechám řetězová kola jen jako hezkou ozdobu.

K editaci, jsem pro, jen nezapomínej, pokud nástavbu na 813 připneš na origo addon, tak bude naskakovat i na ostatní auta ať se jmenuje jak chce, když ji dáš svůj addon, tak se v nabídce ostatních aut v garáži ani neobjeví. Nevím jakou metodu používáš na vkládání aut, já jedu pořád přes JSGME a tam když překrýváš jedno auto druhým, tak stejné soubory se přepíší do media z toho posledního vloženého auta, pokud to nemáš jako balík aut, kde právě doladění různých variant je nejlepší. U těchto dvou stačí do long logs short dopsat všechny neoriginální korby na které chceš brát krátké dřevo a jinak se neruší. Teď se ještě pokouším jestli by nešel našroubovat tento vlek k T813, s tou korbou s rukou vzadu by to byla moc hezká souprava.
Také ještě záleží na tom jestli se při vložení auta přes Workschop vůbec bude možné vkládat neoriginální korby na odvoz nákladu, jestli to ta hra dovolí.
Obrázek
On i tenhle vlek s korbou by nebyl marný. Jen jak ho tam dostat. A navíc docela sluší i T148
Obrázek
Obrázek
Pitrsonn
Přispěvatel
Příspěvky: 268
Registrován: 08.10.2015 11:20

Re: "SPiNTiRES" - novy UPDATE (23.10.15) VYDAN! str.229 :)

zidon155 píše:V12 a Pitrsonn: Vy spolu nespolupracujete? Jeden mate textury a addony a druhej ladi ostatni-si to nawzajem poslete a dejte dohromady...myslel jsem ze to tak delate... :roll:
Ten dela to a ten zase to a dohromady udelame hodne ;-)

Jo V12 mas pravdu-musi se dodrzet pojmenovani souboru a slozek...

Zkouseli jste jestli funguje v MP??

Ja budu zpatky u sveho PC v sobotu odpo tak vam s tim pak pomuzu ... ;-)


Konzultujeme spolu a ked budeme mat svoje casti hotove tak si ich posleme a skompletizujeme ...

Skusal som MP s kamaratom s mojou 815 a hra na crashla ..

Nie je potrebne sa ponahlat velmi convertovat mody... Marijin dokoncuje konvertor, podla jeho slov dlhsie ako konverzia trva spawnutie auta v hre ...
Naposledy upravil(a) Pitrsonn dne 29.10.2015 13:59, celkem upraveno 2 x.
Pitrsonn
Přispěvatel
Příspěvky: 268
Registrován: 08.10.2015 11:20

Re: "SPiNTiRES" - novy UPDATE (23.10.15) VYDAN! str.229 :)

V12 píše:korvetak, pitrsonn :
Skusali ste uz vyrobit novy typ nakladu pre V3S alebo pre T813 ?
Nejako sa mi to nedari, vzdy dospejem do hlasky, ze nieco blokuje nakladku :(

Mam zopar otazok k V3S :
1. Nebol problem s pruzenim ? Stale neviem vyladit T813 do podoby, ze nepojde ako na vzduchovom vankusi, zaroven nebude poskakovat ako zajac aj na blivancoch vod berusky, pod zatazou neklakne az k asfaltu a zaroven pri zabrzdeni sa elegantne zhupne.
2. Odprevodovanie ? Opat problem, neviem nastavit slusne prevody pre T813, Vasil tam narve styrku a auto sa ledva plazi, potom podradi rovno do jednotky, auto v kopci zastavi a uz iba bezmocne hrabe.
3. Trakcia ? Retazove kolesa su sice super v bahne, no na tvrdom podklade na nich auto nevylezie ziadny kopec. A offroadove gumy sojimi vlastnostiami do noveho bahna nestacia, pritom vsetky origo mapy su silne zabahnene.

Dnesny den by som chcel venovat prave ladeniu pruzenia, nadstavby su uz porobene a usadene do spravnych pozicii, odlesky som zatial nekorigoval, nakolko cakam, ci bude mozne nejako elegantne regulovat ich silu bez nutnosti editacie textur.

EDIT :
A este jedna vec - mali by sme sa vazne zamysliet nad unifikaciou nazvov suborov a ich rozlozenie do adresarov, nech v tom nie je bordel. Originalna myslienka modov je taka, ze kazde auto by malo mat zvlast adresare vo wheels, textures, sounds, meshes, mozno aj v classes/trucks. Nech je to pekne prehladne a ciste. Snazil som sa takto poriesit T813, nie je to ale zatial dokonale, pretoze kolesa nie su v adresari classes/wheels/Tatra_813, takisto ani xml-ka pre auto nie su v classes/trucks/Tatra_813 - no neviem, ci by odtial fungovali. Spolocne veci typu load_logs_long atd. by sa potom davali do spolocneho adresara classes/trucks. Aj toto chcem vecer otestovat. A posledny bod unifikacie - addony pomenovavat tak, ze na zaciatku mena suboru bude nazov auta - napr. V3S short logs carriage, V3S cistern atd. Toto by neplatilo pre doplnky zdielane viacerymi autami. Alebo ma niekto lepsi napad ?


Ked chces nakladat na vlastne addony tak chod do media/classes/trucks (nie v mode, ale v Media od hry) a dopis do load_logs_short svoje korby
Uživatelský avatar
V12
Píšu hodně
Příspěvky: 1575
Registrován: 25.02.2013 20:34

Re: "SPiNTiRES" - novy UPDATE (23.10.15) VYDAN! str.229 :)

Mno, tak toto asi neplati, load_logs_short som vykopiroval do media/classes/trucks, doplnil korbu T813 short logs cart a chodi mi to. Mam ale iny problem - vytvorit vlastny typ nakladu. A prave toto mi nefunguje.

K vlekom :
Tie originalne privesy s diferencialmi na napravach su priserne...
Pitrsonn
Přispěvatel
Příspěvky: 268
Registrován: 08.10.2015 11:20

Re: "SPiNTiRES" - novy UPDATE (23.10.15) VYDAN! str.229 :)

To asi len tak nerozchodis ... mozno by bolo dobre skusi prepisat nejaky z povodnych nakladov, len tak na skusku
Uživatelský avatar
V12
Píšu hodně
Příspěvky: 1575
Registrován: 25.02.2013 20:34

Re: "SPiNTiRES" - novy UPDATE (23.10.15) VYDAN! str.229 :)

Takze som skusal presunut zakladne XML T813 a jej addonov do Media/Classes/Trucks/Tatra_813. Bohuzial ST ich tam nevidi, takze zaklady musia byt v Media/Classes/Trucks :(
Pitrsonn
Přispěvatel
Příspěvky: 268
Registrován: 08.10.2015 11:20

Re: "SPiNTiRES" - novy UPDATE (23.10.15) VYDAN! str.229 :)

No.. tatra dostala rezervne kolesa + pojazdnu dielnu a trocha som sa pohral s nastavenim podvozka, vykonom a sprevodovanim, tatra je teraz trocha pomalsia, uz tak velmi nelieta, je tazsia ...

Edit: Tak som este viac nastavil podvozok ...

Obrázek
Obrázek
Obrázek
Uživatelský avatar
zidon155
Píšu strašně moc!
Příspěvky: 2461
Registrován: 28.12.2008 0:00
Bydliště: Pelhřimov

Re: "SPiNTiRES" - novy UPDATE (23.10.15) VYDAN! str.229 :)

Mooc pekny! :tleskam: :OK:

Jakej je tam nastavenej uhel zataceni pro prvni a druhou napravu? Prijdou mi ty kola nejak moc vytoceny... :-p
CC-01 UNIMOG ;-)
EX: CC-01 Suzuki Samurai Long :-)
http://zidon155.rajce.idnes.cz/
Pitrsonn
Přispěvatel
Příspěvky: 268
Registrován: 08.10.2015 11:20

Re: "SPiNTiRES" - novy UPDATE (23.10.15) VYDAN! str.229 :)

Uhly zatacania ostali povodne: 40° a 30°
Uživatelský avatar
zidon155
Píšu strašně moc!
Příspěvky: 2461
Registrován: 28.12.2008 0:00
Bydliště: Pelhřimov

Re: "SPiNTiRES" - novy UPDATE (23.10.15) VYDAN! str.229 :)

To nastavoval kdo?! 8o

Tatra 813 8x8 Kolos: Přední náprava má max.úhel zatočení 26° a zadní 19°.
Tak to prosim oprav ;-)
CC-01 UNIMOG ;-)
EX: CC-01 Suzuki Samurai Long :-)
http://zidon155.rajce.idnes.cz/
Pitrsonn
Přispěvatel
Příspěvky: 268
Registrován: 08.10.2015 11:20

Re: "SPiNTiRES" - novy UPDATE (23.10.15) VYDAN! str.229 :)

Hotovo,

napadlo ma skusit rozchodit most, ktory bol povodne pre maza - Ok, tak mozno nie :D
Uživatelský avatar
V12
Píšu hodně
Příspěvky: 1575
Registrován: 25.02.2013 20:34

Re: "SPiNTiRES" - novy UPDATE (23.10.15) VYDAN! str.229 :)

Nastavenie 26/19 dava priemer zatacania minimalne 50 metrov. Realna T813 Kolos ma stopovy priemer zatacania 22,5 m ked si dobre pamatam. Preto tych 40/30 stupnov...

Pitrsonn, Korvetak :
Uploadnite niekde vase verzie T813, ja si ich stiahnem a dam dohromady s mojimi kreaciami. Linku poprosim do SS, aby to niekto neukradol.
Uživatelský avatar
zidon155
Píšu strašně moc!
Příspěvky: 2461
Registrován: 28.12.2008 0:00
Bydliště: Pelhřimov

Re: "SPiNTiRES" - novy UPDATE (23.10.15) VYDAN! str.229 :)

V12- uhel 26/19 je z technickeho vykresu Tatry! Tu vetu jsem okopiroval z truckfora....
takze tak ;-) :-P asi budeme muset udelat kompromis,tech 40/30 je hrozne moc a vypada to s tim hnusne ;-)
CC-01 UNIMOG ;-)
EX: CC-01 Suzuki Samurai Long :-)
http://zidon155.rajce.idnes.cz/

Zpět na „Počítače, hry a jiné virtuální světy“