Stránka 246 z 574

Re: "SPiNTiRES" - novy UPDATE (23.10.15) VYDAN! str.229 :)

Napsal: 01.11.2015 23:42
od vovour
Teda, dneska jsem zažil něco úžasného. Kamaz 6522 se trochu zahrabal, ale s pořádným šutrem pod břichem, takže se nemohl ani hnout. V dosahu žádný strom, větev, nic.
Obrázek
Nejbližší vozidlo, Zil 130, podle očekávání nijak nepomohl. Alespoň byl ale sám v dosahu stromu, tak se ze zachranné operace, při které sám zapadl, dokázal dostat.
Obrázek
A tak musela přes půl mapy přijet těžká vyprošťovací technika.
Obrázek
A hle, ani Kirovets to na první pokus nedal - prostě ,,jednou zatáhnout a je to", jak by to nejspíš dopadlo s Mazem 7310, nic takového. Motor řve, kola se točí, traktor se kroutí v kloubu a stejně se musí odpojit a nejet si znovu, a znovu, a zase, než se Kamaz konečně ze šutru hnul.
Obrázek
Celkem mi záchraná operace zabrala asi 60 minut reálného času - vyproštění jednoho vozidla. Celkový dojem: ohromně realistické, ohromně zábavné, vůbec mi to nepřišlo jako hra, ale jako jedno z videí, u kterých občas slintám na YouTube.
Obrázek
Na konec záchranné akce všechny stroje žíznivě chlastaly ze skromných palivových zásob.
Obrázek
Boží je, když se v bahně chvíli protáčí kola, tak po zastavení se z nich kouří, ze spálených gum. Dřív jsem si toho nevšiml, možná další novinka Updatu. Jediné, co mě fakt štve, je vyžadování připojení k síti. Nemám ho pořád a nemám ho na vsi úplně stabilní, takže když je špatný den, opakovaně několik minut koukám na šedou obrazovku s textem ,,připojování ke službě Steam"... Koukal jsem na Oovee forum, že se to nelíbí víc lidem, tak třeba možná s tím do budoucna něco udělají.

Re: "SPiNTiRES" - novy UPDATE (23.10.15) VYDAN! str.229 :)

Napsal: 01.11.2015 23:49
od V12
Mno, trochu som sa pohral s texturou podvozku T813, chcel som to urobit uz velmi davno, je to az teraz :

Obrázek

Vsimnite si konzolu diferencialu a listove pera.

Re: "SPiNTiRES" - novy UPDATE (23.10.15) VYDAN! str.229 :)

Napsal: 02.11.2015 11:04
od zidon155
Tak jsem dnes zkousel rozchodit zasterky - nepovedlo se mi to :-(

Tudiz mame 3 ukoly:
1. rozchodit zasterky a odrazky na aute
2. zkusit upravit vlajecky, aby nebyly mimo auto
3. podivat se na ty addony, ktere delaji bordel v MP ( kdyztak bych udelal separatni xml pro auto, ktere by slo v MP bez techto problemovych addonu)
- az tohleto bude vyreseny tak bych Tatru vydal ;)
Kdo chce pomoci tak mi napiste SZ a ja vam poslu posledni verzi Tatry.

Re: "SPiNTiRES" - novy UPDATE (23.10.15) VYDAN! str.229 :)

Napsal: 02.11.2015 12:22
od V12
Zidon :
Korba s rukou vzadu v MP stale nechodi :(
Zlahka som este upravil pruzenie a tazisko zadnej casti auta. Tatru s pasikmi na narazniku treba premenovat, pretoze text sa nezmesti do vyberu auta a vyzera to nepekne. Tatru new gear som premenoval na T813 turbo :twisted: Z definicie neturbo musim este vyhodit zvuk turba. Takisto mam novu verziu textury pre podvozok. Dam to dokopy a poslem Ti to v balicku.

Ohladom vydania :
Ano, mohlo by to ist von bez problematickych addonov, tie sa daju dodatocne doplnit a urobit re-release.
Utility mam vyriesenu, garazovu korbu by sme mohli pouzit tu s logom rc4x4, doplnim len 2 garazove body. S vlajkami je ale problem v MP a vyzera to na tazky pruser, pretoze tam nie je nic, co by to mohlo zhadzovat.

Re: "SPiNTiRES" - novy UPDATE (23.10.15) VYDAN! str.229 :)

Napsal: 02.11.2015 12:59
od mino621
Prosim vydaj tu tatru ĎAKUJEM

Re: "SPiNTiRES" - novy UPDATE (23.10.15) VYDAN! str.229 :)

Napsal: 02.11.2015 13:32
od V12
Neboj, dockas sa. Nechceme vydat nieco take, ako vydalo Oovee, kde na origo autach prechadzaju kolesa cez nadstavby a podobne nedorobky.

Re: "SPiNTiRES" - novy UPDATE (23.10.15) VYDAN! str.229 :)

Napsal: 02.11.2015 13:51
od zidon155
Ok - posli mi ji az to budes mit v cajku ;)
Uz vim v cem je problem se zasterkama - ted se do meshe v 3ds maxu musi pridat i cdt pro kazdou zasterku zvlast ( predtim to bylo reseno pouze skrz "shapes" v xml ... ) - nemam momentalne moznost otevrit model v maxu .... muzete to tam nekdo pridat aspon pro tu korbu - "carriage" ? ;)
Jestli ne tak na to prdime ...
+ odstranime ty vlajecky ..
+ do MP verze odstranime ty problematicky korby ( ted teda dela bordel jen ta s rukou vzadu? )

- a muzeme ji vydat :-)

Re: "SPiNTiRES" - novy UPDATE (23.10.15) VYDAN! str.229 :)

Napsal: 02.11.2015 14:02
od no107064
Jen tak mimo řeč, ale nechápu to nastavení kol ... dřív se nastavovalo všechno zvlášť v xml kola .... teď tam není nic ... proč? to bych řekl, že je naschvál, ale někde musí být nějaký globální něco co to určuje ne ... protože mě fakt příjde infantilní to, když máte například naložený střední vlek na dřevo, auto jede do mírného kopce a zadní kola na asfaltu pod plným zatížení prokluzují ... a co se mi nelíbí, ale dá se to překousnout ... na hardcore když se jede na uzávěrku tak si to nemusíte hlídat jestli jedete po bahně nebo asfatu ... to je škoda zajímavější a náročnější to bylo, když se i na jedničku rozsvítili nápravy červeným znamením, že se musel často vypínat aby nedošlo k poškození.

Re: "SPiNTiRES" - novy UPDATE (23.10.15) VYDAN! str.229 :)

Napsal: 02.11.2015 14:34
od V12
no107064 :
Mam dojem, ze sa zmenil fyzikalny model spracovania hmotnosti. Pridaj par ton na zadne napravy a uz nepreklzne. Ono cela fyzika je nejaka silne zjednodusena a kolesa su iba spicka ladovca.

zidon155 :
Asi by bolo najlepsie vlajky strcit priamo do textury a vytvorit tak T813 Army - priamo do modelu by dostala plachtovu korbu, k nej 2 garazove body a moznost pripojenia privesov. Idem to skusit urobit a potom test v MP. Tak drz palce.

Re: "SPiNTiRES" - novy UPDATE (23.10.15) VYDAN! str.229 :)

Napsal: 02.11.2015 14:36
od Pitrsonn
zidon155 píše:Ok - posli mi ji az to budes mit v cajku ;)
Uz vim v cem je problem se zasterkama - ted se do meshe v 3ds maxu musi pridat i cdt pro kazdou zasterku zvlast ( predtim to bylo reseno pouze skrz "shapes" v xml ... ) - nemam momentalne moznost otevrit model v maxu .... muzete to tam nekdo pridat aspon pro tu korbu - "carriage" ? ;)
Jestli ne tak na to prdime ...
+ odstranime ty vlajecky ..
+ do MP verze odstranime ty problematicky korby ( ted teda dela bordel jen ta s rukou vzadu? )

- a muzeme ji vydat :-)


Idem do vyskusat, navrhujem spravit 2 tatry, jednu so vsetkymi addonami a druhu len s tymi co idu na MP

Re: "SPiNTiRES" - novy UPDATE (23.10.15) VYDAN! str.229 :)

Napsal: 02.11.2015 14:49
od zidon155
Pitronn: Jojo presne tak jsem to myslel ;)
Akorat by byly celkem 4: 1. normal Sp, 2. cerveny narazniky SP, 3. normal MP, 4.cerevny narazniky MP ..... nebo jestli dela bordel jen ta nastavba s rukou vzadu tak ji vyhodime z auta a bude ..
( + teda jeste udelat jednu "army" - jak jsem ji mel driv? Zelena textura + cerveny narazniky + vlajecka ..? ;) )

- a muzes v 3ds maxu ( asi ho mas, kdyz jsi do korby pridaval ty sudy a podobne ) udelat do ty nastavby ten cdt pro mudguard? ;)

Re: "SPiNTiRES" - novy UPDATE (23.10.15) VYDAN! str.229 :)

Napsal: 02.11.2015 15:39
od Pitrsonn
Pridal som cdt pre obe zastery a nejako to neslo ... skusim vecer pozriet nejaky iny mod

Re: "SPiNTiRES" - novy UPDATE (23.10.15) VYDAN! str.229 :)

Napsal: 02.11.2015 17:30
od zidon155
Posli mi to + nazev toho cdt ( bones, ktera je u toho - zkusim to ;) )

Re: "SPiNTiRES" - novy UPDATE (23.10.15) VYDAN! str.229 :)

Napsal: 02.11.2015 19:08
od zidon155
Vecerni romantika s Tatrou :mrgreen:

Obrázek

Re: "SPiNTiRES" - novy UPDATE (23.10.15) VYDAN! str.229 :)

Napsal: 02.11.2015 19:20
od V12
Vyskusal som jednu vec :
- zobral som Tatru s farebnym naraznikom, napevno k nej pridal origo zaplachtovanu korbu a do textury pridal vlajocky, vznikla T813 CSLA :mrgreen:
- vytvoril som novy addon Garage cargo, zatial bez modelu

Na moje prekvapenie to v MP chodilo. Ked som v MP pridal k Tatre moju Utility, opat to slo. Ked som ale pridal 2 ks rezervnych kolies od pitrsonna, ST nesklamal a zasekol sa...

Podciarknute a zratane - neviem, preco pitrsonnove modely nechodia. Keby mal nejaky problem s exportovanim do .X, neslo by to ani v zmysle posledneho pokusu. Tie rezervy tam velmi netreba, pretoze pridavaju iba 100 bodov a su iba k utility. Takze su defacto zbytocne. Ale pekne su, to sa musi nechat.

Idem este pozriet nejake veci do tej CSLA ako naklad, kedze korba je vzadu otvorena. Nemate niekto model ammoboxu ?