Stránka 26 z 44
Re: Slick7-nabídka tuning dílů,zakázková výroba
Napsal: 20.06.2013 17:12
od Slick7
gecko-x píše:Moc pěkný, ale možná budu za rýpala - trochu se to prodraží. Když sečtu cenu al těhlic (cca 900kč - na MZ racing) a Tvůj kousek (nebo vlastně víc kousků - páka, delší šrub, pouzdro, na kterém se to točí a úchyty tlumičů, které to mimochodel zvednou, což se některým - třeba mě - nemusí hodit) tak jsem na ceně cca1500 - 1600? A když už to tuním, použiju CVD za dalších 900........mno celkem ranec za něco, co v případě použití zavřených náprav je spíš na efekt, než na funkci. A to vím, o čem píšu.
Já to pro Patta dělal výměnou za materiál a za druhé jsem rád, že mi to umožnil, protože jsem to potřeboval, abych si udělal představu o geometrii a mechanice této nápravy v této úpravě. Chtěl bych se pustit jak jsem psal do vlastních těhlic, kde páky bude možné měnit, protože to origo řízení není ideál.
Co se tlumičů týká, je to další detail, který je ovšem důležitý pro životnost komponentů, třeba kulových čepů. Tlumič by měl jít ideálně v ose nápravy a v této nejkratší ose by měl probíhat i přenos sil. Taky by originální uložení tlumičů vadilo propojovací tyči, takže tady došlo ke krásné kombinaci užitečného s nutným. Tím, že se tlumiče posunou výš, neznamená, že dojde automaticky ke zvednutí. S tím počítám a bude to redukováno opět drobný tuningem, v podobě takových stavěcích kulis, které se přidělají k originálním chytům tlumičů. A opět to v sobě přinese spojení nutného s užitečným, protože si budeš moct výšku libovolně měnit.
Re: Slick7-nabídka tuning dílů,zakázková výroba
Napsal: 20.06.2013 20:19
od Gluck
Nejak me porad nedochazi proc tuningovat neco co obstojne funguje
Ja mam axe v origu jen prodlouzeneho a nemuzu si jednim slovem stěžovat
natoz chtit kupovat tuning jen proto abych byl in .
Mam uz druheho axiala a nikdy jsem nepotreboval krom lozisek a kardanu nic menit
a ani cvd osy jsem tam nikdy nemel a vsechno jede jak ma
Myslim ze se tu vymýšlí uz vymyslene a pro me neni duvod tunit neco
jen kvuly tomu ze se to blyska a dalsi investice je zbytecna
Vim ze Martin dela presne a kvalitni veci ale myslim ze Axial nema zadny takovy problem abych ho resil tuningem !
Tohle je pratele myslim vse ode me
Re: Slick7-nabídka tuning dílů,zakázková výroba
Napsal: 20.06.2013 20:34
od Slick7
Takže například to, že geometrie zatáčení náprav je opačná, než by měla být je správně? To, že se baterie dávají nesmyslně vysoko, jen kvůli tomu, že se nevlezou blíž k převodovce je správné, nebo to, že mám origo převodovku, která má minimum najeto a už je v ní strhnutý zavit (ne mou vinou) na přidělání a obrázku tady, kde je roztrhnutá, nebo jinak zničená ani nepočítám zde na fóru?
Rozhodně nevymýšlím vymyšlené a díly, které se jen blýskají.
Re: Slick7-nabídka tuning dílů,zakázková výroba
Napsal: 20.06.2013 20:48
od Patt
Glucku na běžné a expe ježdění Ti základ axíka stačí. To co tady tvoří Martin je tuning, nebo spíše jiná koncepce, kterou využijí všichni, kdo jezdí trial, extrém a nechtějí po každém závodu, nebo vybité baterce vyměňovat, a nebo opravovat díly, které na takový záhul nejsou stavěné. Axík je stavěnej na lexanky s minimální váhou, ale spousta z nás používá ABSkové kastle třeba i s interiéren, které modelu zvedaj těžiště nahoru a pak je vítána každá úprava, která těžiště cpe zpátky k zemi.
Re: Slick7-nabídka tuning dílů,zakázková výroba
Napsal: 20.06.2013 21:09
od Gluck
mluvil jsem predevsim o normalnim uzivately jako jsem ja ne trial ale klidna expedicka
Dobra pro vas (trialisty) dobry , rizeni beru to je ok .
A ted k tomu drzaku na baterie,kdyz si ji zvladnu dat niz ja aniz bych utratil jedinou korunu
tak to zvladne kazdej
Jak ji maji origo axialove to je zhovadilost to je jasny o tom nemluvim
A jeste trochu rejpnu do ty prevodovky ,kdyz to utahujes pri stavbe normalne ne jako magor
Tak nestrhnes nic a drzi to na furt taky jde o to jak se k tomu kdo chova
To je ode me zatim vse Eugen Korda pre televiziu nova Bratislava
Re: Slick7-nabídka tuning dílů,zakázková výroba
Napsal: 20.06.2013 21:21
od Patt
Gluck píše:mluvil jsem predevsim o normalnim uzivately jako jsem ja ne trial ale klidna expedicka
Dobra pro vas (trialisty) dobry , rizeni beru to je ok .
A ted k tomu drzaku na baterie,kdyz si ji zvladnu dat niz ja aniz bych utratil jedinou korunu
tak to zvladne kazdej
Jak ji maji origo axialove to je zhovadilost to je jasny o tom nemluvim
A jeste trochu rejpnu do ty prevodovky ,kdyz to utahujes pri stavbe normalne ne jako magor
Tak nestrhnes nic a drzi to na furt taky jde o to jak se k tomu kdo chova
To je ode me zatim vse Eugen Korda pre televiziu nova Bratislava
:-D Ty Eugene :-D Jasně že tyto díly jsou tvořeny pro extrémní zátěž. K tý převodovce bych přirovnal nábytek z IKEY. Jednou smontuješ a drží, ale běda když se stěhuješ a musíš ho rozebrat, Pak už vruty v tý dřevotřísce nedržej a přichází na řadu tavka a lepidla. S převodovkou od axialu je to podobný. Párkrát ji demontuješ a nebo si nedáš pozor při dotahování těch kratších šroubků a už scháníš nové domky a nebo to tuníš do hliníku za nemalej peníz. Držím se židovskýho přísloví že nejsem tak bohatej abych kupoval levné věci a raději si koupím trošku dražší ale betelnou převodovku, která mi vydrží nafurt a ne špajzku, která mě v pozdějších opravách, nebo tuningu vyjde dvakrát dráž. :-)
Re: Slick7-nabídka tuning dílů,zakázková výroba
Napsal: 20.06.2013 21:32
od Bandolik
No já sice triál moc nejezdím a extrém už vůbec ne přesto hned jak to finance dovolí nakoupím ty díly od Slicka a když do té doby vyřeší i celý rám pak koupím celý chasi a nebudu mít nikdy problém jestli něco neurvu. Ve výsledku to nakonec vyjde na stejný peníz jako axiál akorát bez lexanové boudy kterou rád oželím :-D
Re: Slick7-nabídka tuning dílů,zakázková výroba
Napsal: 20.06.2013 22:25
od Grizzly
Tak bych chtěl namítnout, že geometrie u zavřenýho difu nemá vliv na řízení. Tak toto je velký omyl a konkrétně u Axiala je původní geometrie velkou chybou co výrobce udělal. A ono i při expedici je velice znát jak to auto zatáčí, kdo si to nevyzkoušel, tak neví o co přichází. Martine, dotáhni to řízení do konce.
Re: Slick7-nabídka tuning dílů,zakázková výroba
Napsal: 21.06.2013 7:36
od Balu
Patt píše:a ne špajzku, která mě v pozdějších opravách, nebo tuningu vyjde dvakrát dráž. :-)
No s tímhle bych souhlasil s "Eugenem" 8) Já mám origo plastovou v číru i špenátovi přes dva roky a,že dostávají čočku oba a nemám s plastem problém.To řízení to je jiná káva ,do toho asi taky půjdu.škoda,že to na zúženejch nápravách nebude uskutečnitelný a musím to řešit extrémní rozbíhavostí.
Re: Slick7-nabídka tuning dílů,zakázková výroba
Napsal: 21.06.2013 8:11
od Patt
Balu píše:Patt píše:a ne špajzku, která mě v pozdějších opravách, nebo tuningu vyjde dvakrát dráž. :-)
No s tímhle bych souhlasil s "Eugenem" 8) Já mám origo plastovou v číru i špenátovi přes dva roky a,že dostávají čočku oba a nemám s plastem problém.To řízení to je jiná káva ,do toho asi taky půjdu.škoda,že to na zúženejch nápravách nebude uskutečnitelný a musím to řešit extrémní rozbíhavostí.
Jasně Balů, ale Tvoje číro i špenát jsou lexanový muší váhy a hlavně se k nim chováš ;-)
Re: Slick7-nabídka tuning dílů,zakázková výroba
Napsal: 21.06.2013 10:16
od Balu
No myslím,že čtyři kila,to už je pěkná masařka
Re: Slick7-nabídka tuning dílů,zakázková výroba
Napsal: 21.06.2013 11:48
od Pitrisek
No když si vezmu jakej kouř dostává Baluovo číro tak je to až nemožný,že ta převodovka pořád drží :-D :-D
Jen bych se chtěl zeptat k té převodovce na Axíka jestli už ji někdo z vás jezdí?Jde mě o rychlost auta s touto převodovkou.Já mám teď toto složení:origo převodovka Axial,spur 87T,pastorek 20Z a motor HPI550 a jsem s tou rychlostí spokojený.Kdybych tam dal tu Martinovo převodovku tak o kolik by se to zhruba zpomalilo??Problém u origo převodovky mám ten že se brzo uvolní ložiska na spuru a začne to hučet jak kráva atd :-(
Díky za info ;-)
Re: Slick7-nabídka tuning dílů,zakázková výroba
Napsal: 21.06.2013 12:08
od Patt
Balu píše:No myslím,že čtyři kila,to už je pěkná masařka
Čéce Balů čím tu masařku krmíš, že Ti tak nabrala!?! 8o
Re: Slick7-nabídka tuning dílů,zakázková výroba
Napsal: 21.06.2013 13:00
od Patt
Pitrisek píše:No když si vezmu jakej kouř dostává Baluovo číro tak je to až nemožný,že ta převodovka pořád drží :-D :-D
Jen bych se chtěl zeptat k té převodovce na Axíka jestli už ji někdo z vás jezdí?Jde mě o rychlost auta s touto převodovkou.Já mám teď toto složení:origo převodovka Axial,spur 87T,pastorek 20Z a motor HPI550 a jsem s tou rychlostí spokojený.Kdybych tam dal tu Martinovo převodovku tak o kolik by se to zhruba zpomalilo??Problém u origo převodovky mám ten že se brzo uvolní ložiska na spuru a začne to hučet jak kráva atd :-(
Díky za info ;-)
Teďka tam máš Péťo převodovej poměr 39,6:1. Počítej se mnou 87 : 20 = 4,35 x 2,6 = 11,33 x 3,5 = 39,6.
Ta Marťova převodovka má volitelné převody 8, 7 a 6:1 takže bez předřadné převodovky(kterou Martin bude dělat) by jsi se dostal na 28, 24,5 a 21:1 což jsou velký fofry. Tahle převodovka byla vyvinuta pro použití s Marťovou rozvodovkou která ma převodovej poměr 2,18:1. Takže jestli budeš chtít zachovat ten poměr co máš teď, tak buď počkáš na předřadnou převodovku by Slick, nebo si rovnou vyměníš šásko za Slickovo, které za nedlouho půjde do výroby a je navrženo na použití jak kombinace převodovky a rozvodovky a nebo jen převodovky s předřadnou rozvodovkou. Vzhledem k Tvé nádherné yotce Péťo bych si pořídil buď předřadnou převodovku od MPJetu, ale to bude pak nejslabší článek pohonu vhledem ke své planetové konstrukci a použitým materiálům, a nebo si ještě chvilku počkal a vzal tu Martinovu, protože bude určitě taky tak betelná jako vše co vytvořil.
Re: Slick7-nabídka tuning dílů,zakázková výroba
Napsal: 21.06.2013 18:15
od Pitrisek
Tak uvidím jak se co vyrobí.Stejně by byla az k vánocům :D Me jde o to jestli to ten motor co mam utáhne.Jestli jo tak ze to bude rychlejší by mě nevadilo :D Spis jde o tu silu od spodu