Stránka 27 z 58
Re: Lada Niva (2) by NIVAK Blue edition
Napsal: 01.04.2013 12:55
od BAXAN
pěkná :tleskam:
ale ten lak ti nák mizí :D
Re: Lada Niva (2) by NIVAK Blue edition
Napsal: 01.04.2013 12:57
od borisa160
TY SUPER :-D :-D :-D JA STO ŽABAKU :-D
Re: Lada Niva (2) by NIVAK Blue edition
Napsal: 01.04.2013 14:38
od nivak
BAXAN píše:pěkná :tleskam:
ale ten lak ti nák mizí :D
To je na tom sloupku schválně....ne...já to zalepil když se to lakovalo po tý bouračce a nějak se to rozežralo...
borisa160 píše:TY SUPER :-D :-D :-D JA STO ŽABAKU :-D
ale ne...vždyť tvý autí je taky super
Re: Lada Niva (2) by NIVAK Blue edition
Napsal: 01.04.2013 14:42
od npppp
Ano, je opravdu suprová, chci aby mi druhá nivka, vyšla taky tak dobře ... :hura:
Re: Lada Niva (2) by NIVAK Blue edition
Napsal: 10.04.2013 19:54
od nivak
Zvětšil jsem křížení podle tohoto videa:
http://www.youtube.com/watch?v=N4RpowVSsakAle já místo celého tlumiče tam mám jenom táhla z buggyny z tlumiče......
Po úpravě vykříží překážku co má 80mm:


Zbytek:
http://nivak.rajce.idnes.cz/Upravy_Blue ... 192105.jpgSorry za kvalitu.....
Jediná nevýhoda je že se to v prudkém kopci staví na 3 kola.....ale přes kameny a tak to je krása....
Re: Lada Niva (2) by NIVAK Blue edition
Napsal: 10.04.2013 20:34
od Frenky
Tohle je oničem není dobré když zadek kříží více než předek když ti kříží více předek než zadek tak auto funguje nádherně protože auto pořád může zatáčet tak to mám já ale chápu že na ccčku toho moc vymyslet nejde
Re: Lada Niva (2) by NIVAK Blue edition
Napsal: 10.04.2013 21:03
od mrak03
Frenky píše:Tohle je oničem není dobré když zadek kříží více než předek když ti kříží více předek než zadek tak auto funguje nádherně protože auto pořád může zatáčet tak to mám já ale chápu že na ccčku toho moc vymyslet nejde
keci f kleci :NO: nejvíc váhy máme na předku a největší problémy s řízením všeobecně a u modelů je určitě lepší větší křížení vzadu, ale na krátkejch se to nesmí přehnat Niváku :-I
Re: Lada Niva (2) by NIVAK Blue edition
Napsal: 10.04.2013 21:20
od Frenky
Když ti kříží zadek víc než předek tak ti to jezdí jenom po jednom předním kole když ti kříží více předek než zadek tak ti to taky jede v extrému po třech ale tentokrát po dvou předních a jednom zadním a díky toho ti auto lépe zatočí důkazem je že jsem se průměrně v trialu posunul zhruba o sedm míst v tabulce oproti loňsku a myslím že to není rukama ale je to věc názoru
Re: Lada Niva (2) by NIVAK Blue edition
Napsal: 10.04.2013 21:46
od mrak03
my řekni jak docílíš při jízdě DO kopce po předu jízdu po dvou předních a jednom zadním i při vykřížení
Re: Lada Niva (2) by NIVAK Blue edition
Napsal: 10.04.2013 21:55
od Frenky
Když ti zadní náprava maximálně vykříží tak se auto nakloní a tím že přední náprava kříží méně tak se jedno kolo zvedne
Re: Lada Niva (2) by NIVAK Blue edition
Napsal: 10.04.2013 22:01
od mrak03
tak to je snad jasný,ale tys psal že ti zůstanou obě přední na zemi a jedno zadní v luftě, na to sem se ptal
Re: Lada Niva (2) by NIVAK Blue edition
Napsal: 10.04.2013 22:01
od maztekk
Motor se točí pořád stejně ať máš vetší křížení ve předu nebo vzadu. Kroutící moment se ti bude při větším křížení vzadu snažit víc stalčit jeden zadní tlumič, tudíš se ti přizvedne přední kolo, pokud nemáš váhu na předku (pokud ano tak by to motor neměl zvednout zvlášť v kopci) ale když máš toto řešení řekl bych že to odpadá a stlačí se jako u originálu, protože tlumič pruží stejně akorát při podpružení pustí pístnice druhého tlumiče kolo níže. Toť můj lajdský názor.
Re: Lada Niva (2) by NIVAK Blue edition
Napsal: 10.04.2013 22:04
od cendab
Osobně jsem musel megakřížení zadní nápravy na svém CCčku omezit protože docházelo k jevu kterej popisuje Frenky...a to tak že mi to likvidovalo kardan...teď mám jak na předku tak na zadku křížení minimální a funguje to bezvadně..... 8)
Re: Lada Niva (2) by NIVAK Blue edition
Napsal: 10.04.2013 22:07
od maztekk
A to je další stránka věci že při bočním náklonu se ti váhou kastle ten druhý tlumič vytáhne na max protože nemá pružinu a auto jde na bok .
Re: Lada Niva (2) by NIVAK Blue edition
Napsal: 04.05.2013 18:48
od nivak
Byl jsem to dnes otestovat s Rendou a jeho Wranglerem na Hvězdě....jeli jsme to asi 5 hodin....1. co musím do Ještědu udělat je chlazení na motor.....mám tam pasivní chladič, ale chce to větrák.....2.jsem úplně zrušil rampu na střeše....zbyli mě tam asi 2 paraboly a ty zbylí 3 jsem bohužel někde stratil.....3. Za celou dobu tý velmi náročný(místama náročný až nejedutelný i pro axiala SCX10) mi ani JEDNOU jedinkrát nepřeskočili převody, za což jsem rád..