Fuj :!: To už prostě nebude defík :x Ale podobný, hodně podobný auto takové už je, jen nevím co je to zač... Yetti je podobnej, ale není to ono... prostě tímto defíka absolutně zabijou :wink:
Naposledy upravil(a) DavePr dne 01.09.2011 17:08, celkem upraveno 1 x.
Namixovanejch pár aut do jednoho a přidaná LR maska :mrgreen: No nebojte, časem si zvyknete, já si na novou fábku taky nemohl zvyknou a nakonec se mi líbí
Nahodou pekny, nez ta stara krabice, vyvoj jde dopredu, jak byste chteli aby to vypadalo donekonecna stejne? Jako nechapu. Todle sice splacanina, ale v garazi by nevadila a navic nic s tim hosi neudelate..
Traxxas Sumec, RC4WD rock crushers 40, Tekin RX8 / T8 1550 kv 2x3S paralel, trialek, crawleni, takovej mazlik..
Mutant píše:Nahodou pekny, nez ta stara krabice, vyvoj jde dopredu, jak byste chteli aby to vypadalo donekonecna stejne? Jako nechapu. Todle sice splacanina, ale v garazi by nevadila a navic nic s tim hosi neudelate..
Hele, proti gustu.. Já radši zůstanu u ,,starý kabice''
Nějak mě to táhne k porovnávání modernizace druhý legendy 4 kola. Jeepu Wrangleru JK kterej se vydal tou zprávnou cestou a tak se těší velký oblibě.
Jestli tohle budou vyrábět tak to dopadne jak s Range Roverem Sport. Jeho řidič jednou na světlech zastaví vedle skutečnýho Range/Defendra a řekne "si kdybych si tak koupil právě jeho" a smutně odjede
Ale co by člověk chtěl po zemi kde už několik let je nějčastější chlapecký jméno pro dítě Mohamed :roll:
Jeep Wrangler na CCčku,LR Discovery I ve stavbě, Avia A31 Turbo 4x4 odložena na neurčito
http://trewor.rajce.idnes.cz Hlava plná nápadů ale jsem moc línej je realizovat
Myslíš, že kupující Range Sport a Defendera jsou stejná cílová skupina? Stejně tak rozdíl mezi těmi, co jdou do sporta a těmi, co koupí klasiku RR, je podle mě asi takový jako mezi řidiči BMW X5 a X6. Závidět si myslím nebudou.
Mno a nad změnou vousatého Defa bych se až tak nepodivoval. Nejde jen o zachování legendy, ale o kšeft a vývoj. Jak se fanoušci Porsche bouřili, že končí vzduchem chlazená 911, že bude Porsche SUV, nedejbože v naftě (díky modelu Cayenne se Porsche konečně finančně zahojilo a může rozšiřovat modelovou řadu) - , stejně tak Jaguar kombík a taky ... no fuj ... nafta, čtyřdveřový Aston a Porsche, maloobjemové motory ve velkých autech (viz. současný trend - "downsizing" - malé oturbené motory) ... Svět se mění a pokud chce automobilka přežít, nemůže vyrábět pro pár nadšenců. Smutné, ale pravdivé.