Stránka 280 z 574

Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)

Napsal: 23.11.2015 20:07
od V12
Takze s tou podporou modov v Truck Editore (aky to hrdy nazov pre kus totalne tupeho softu) to nie je take slavne - asi nie je mozne definovat ZIADNE nove naklady. Tu je vysvetlenie, preco si to myslim :
- mam auto v ST/MEDIA
- v classes/models mam upravene subory logs_short_a, logs_medium_a, logs_long_a
V tomto pripade vsetko funguje a vozim aj custom naklady zalozene na 3 zakladnych skupinach podla dlzky klad. Ked ale auto aj s uvedenymi subormi presuniem do workshopu, tak v Provingu nalozim len standardne naklady, pretoze ST ignoruje XML z classes/models. Je otazne, ako sa to bude spravat v samotnej hre. No pochybujem, ze to pojde.

Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)

Napsal: 23.11.2015 20:12
od R0bin
Prosím o radu , když chci změnit malého UAZe a dát místo něho tu Toyotu od BERGELa musím ten soubor MEDIA vrátit do původního stavu ? Měl jsem místo UAZE PAjero a teď jsem chtěl tu toyotu , když ji nakopíruji do MEDIA tak ve hře nenaskočí ani jedno .( ani UAZ , ani PAjero , ani Toyota ) Dík

Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)

Napsal: 23.11.2015 20:16
od V12
K mojmu poslednemu :
Nechapem, preco ale T150K funguje. Uz fakt neviem, kde je problem.

EDIT :
Vyriesene !!! :tleskam: :tleskam: :tleskam:

Obrázek

Teraz to uz len dostat na WorkShop.

Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)

Napsal: 23.11.2015 20:55
od 3komarek
V12 píše:K mojmu poslednemu :
Nechapem, preco ale T150K funguje. Uz fakt neviem, kde je problem.

EDIT :
Vyriesene !!! :tleskam: :tleskam: :tleskam:

Teraz to uz len dostat na WorkShop.


Si borec :FINE: :hura:

Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)

Napsal: 23.11.2015 20:58
od 3komarek
For Zidon
Prosím tě ty si dával na lakatoše i jiný kola

Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)

Napsal: 23.11.2015 21:25
od V12
3komarek :
Zatial borec nie som. To az potom, ked sa to objavi v zozname modov priamo v hre (prave som to tam odoslal). Gratulacie prijimam az potom.

EDIT :
Vo WS to uz vidim, pruser je ale v tom, ze obe auta su tam neskutocne dojebabrane. Neviem preco :twisted:
Pruzenie tvrde ako beton, ze to nepruzi, chybajuce textury, Vasil na uplne zlom mieste, dalej radsej ani nebudem pokracovat :twisted:

Obrázek

Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)

Napsal: 23.11.2015 22:03
od rogerer
vim ze otravuju ale jak jsem dnes začal, tak u T813 mi nejde ovládat kotva (T,R) an itam v pokrocilem ovladani neni ta moznost ovladat kotvu jako u defaultnich aut...nemuzu s ni otocit a tim padem ani nabrat kladu. Setkal se s tim nekdo, nebo jsem blbe hledal?dik

Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)

Napsal: 23.11.2015 22:20
od korvetak
rogerer píše:vim ze otravuju ale jak jsem dnes začal, tak u T813 mi nejde ovládat kotva (T,R) an itam v pokrocilem ovladani neni ta moznost ovladat kotvu jako u defaultnich aut...nemuzu s ni otocit a tim padem ani nabrat kladu. Setkal se s tim nekdo, nebo jsem blbe hledal?dik

mrkni na stránku 277 tam se to řešilo

Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)

Napsal: 23.11.2015 22:40
od rogerer
díky 8) ja to hledal kolem stranky 250

edit: udelal jsem to presne jak pise v12 a nic, uz na to dnes nemam nervy zejtra zabojuju :)

Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)

Napsal: 24.11.2015 0:13
od V12
Bodni na to, dokoncim Terrno do pouzitelneho stavu na workshope, uz vela nechyba, potom sa pustim do T813.
Asi som dosiel na pricinu, preco je to auto v hre take posahane, zajtra poobede to skusim dat dokopy. Pri publikovani na WS mi to zakazdym hodilo chybu o premenovani (neviem coho), ale publikovanie pokracovalo dalej. V xml pre materialovanie je jeden poriadne dlhy riadok pre standardne auto, aj pre Wolfa, ktory to zrejme zhadzuje. Rozdelim ho na viac casti a uvidim, co to urobi. Okrem toho je mozny problem v tom, ze auta v hierarchii modelu nemaju hlavny objekt v podobe geometrie, co je tiez lahko opravitelne.

Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)

Napsal: 24.11.2015 7:53
od rogerer
mně se nelibej textury kabiny hlavně ty černý části (kresleny) a divny kola :-D ale prace solidni a pred kazdym vytvorem smekám klobouk. Dnes havaj tak si jdu cist 240 stranek diskuze co tu pribylo za posledni rok :-D

edit: vím že je tohle forum o necem jinym ale stalo by za to udelat nejake podsekce ke spintires nebot se zde pise celkem dost prispevku a neda se v tom po delsi dobe nepritomnosti poradne zorientovat :)

Ten drapak na T813 me vytaci

Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)

Napsal: 24.11.2015 9:19
od V12
Na strane 277 je presny navod, ako to urobit a naozaj to funguje. Tiez som takto opravil T813.
Daj foto Terrna odfotene v makkom difuznom svetle bez slnka zpredu, z oboch bokov a aj zozadu, textura bude lepsia :wink: A co sa tyka kolies, tak tie defaultne sa na original podobaju najviac. Keby som mal prerabat kazdy detail, tak to nie je hotove ani za rok. Mam zenu, 2 deti a chodim do roboty.

Analyzoval som rozdiely medzi autami v XML a v hotovom mode stiahnutom do hry. Moje podozrenie bolo nespravne. Neviem, co sposobuje to nezmyselne premenovanie odkazov na material, takisto neviem, preco to rozbilo hlavny XML subor auta. Vsetko ostatne je OK, chyba je len a len v aute. Mam nove podozrenie na nezobrazitelne znaky v XML. Asi nainstalujem iny XML editor, momentalne pouzivam FOXE.

Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)

Napsal: 24.11.2015 9:24
od rogerer
tak jsem to nemyslel ba naopak ja to vse obdivuju :) Vase prace a praci kohokoliv co kdo dela do nejakych her navic. Taky jsem se kdysi do jedne hry s nečím mořil a je to šilene casove narocny.

Vim o navodu na strane 277 a psal jsem ze jsem to udelal uplne presne jak to tam je a nejde to.
Po uvedene uprave se v pokrocilem ovladani vubec drapak neobjevi a nefunguje ani T ani R ani Space.
Prosím jeslti by někdo ten soubor T813 crane. xml nemohl nekam hodit ke stazeni. Dekuji.

Vecer doma to celou tu tatru nejak odinstaluju a zkusim to cele duelat znovu nebo jsem ten jsgme delal podle nejakyho blbyho navodu na youtube kde jsem stahoval tu betaverzi hry :-( pak jsem vraitl plnou verzi hry a tatra zustala

Vrchol hry bude az tam vse pujde přímo přes ten Mod manager, vcera se mi tam objevil nejakej novej džípek neoficialni :)

Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)

Napsal: 24.11.2015 10:01
od V12
Poobede ho sem zavesim.
S Download managerom som vcera stravil polovicu dna. Zatial neuspesne - vid obrazok vyssie.

Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)

Napsal: 24.11.2015 10:03
od rogerer
super dekuju.
No to jsem myslel ten workshop, proste to v te hre.