bart
Uživatel
Příspěvky: 169
Registrován: 07.07.2009 0:00
Kontaktovat uživatele: WWW

No, popravde sam nevim. V prijimaci jsem nechal zapojeny jen regl. Od regulatoru odpojil motor, pripojil k baterii a regl zacal jen blikat pomalu. Pri pridani plynu dioda zhasla. No, a pak jsem to dal vse dohromady a funguje to jak ma. No, takze sam nevim. Pan David mi rikal, ze by to mohli byt nejaky mosfety ci co, ale ja elektro vubec nerozumim, tak nevim. Jinak ostatni dva regly od tohoto bazarovyho prodejce putuji na opravu k p. Davidovi. Tak uvidim, co s nima bude, ale chovaji se uplne stejne jako tento co se vzpamatoval.
CC-01 JEEP WRANGLER. ROBITRONIC 55T, DSYS MD46DCRS, PNEU MEX, DX 3 E
http://barttt.rajce.idnes.cz
Uživatelský avatar
radiohead
Uživatel
Příspěvky: 117
Registrován: 18.12.2010 0:00
Bydliště: Žilina

prosim vas, som teraz trosku zmateny :) vzdy som si myslel ze dsys dava 5V BEC, ale podla navodu dava 5,4V....tak kolo ?? :D potrebujem si vyratat odpor na diody :D
Axial SCX 10, Jeep Wrangler Rubicon, MD54DCRS, Novak 45z, KDS K7-X
http://skuky.rajce.idnes.cz/
Uživatelský avatar
Borik
Píšu hodně
Příspěvky: 1328
Registrován: 14.11.2011 0:00
Bydliště: Brno-Maloměřice

U starší řady 5.4V, u nové řady 5.3V, u nejstarší 5.0V.
Uživatelský avatar
radiohead
Uživatel
Příspěvky: 117
Registrován: 18.12.2010 0:00
Bydliště: Žilina

dakujem Borik-u :tleskam:
Axial SCX 10, Jeep Wrangler Rubicon, MD54DCRS, Novak 45z, KDS K7-X
http://skuky.rajce.idnes.cz/
Uživatelský avatar
Borik
Píšu hodně
Příspěvky: 1328
Registrován: 14.11.2011 0:00
Bydliště: Brno-Maloměřice

DSYS spustil nové stránky. :idea:
Mrkněte se na "Praktické rady a tipy".
Je dobré si to přečíst, pomůže to odstranit dost možných problémů - pochopitelně nejen u výrobků DSYS.
Naposledy upravil(a) Borik dne 03.04.2012 22:28, celkem upraveno 1 x.
Uživatelský avatar
radiohead
Uživatel
Příspěvky: 117
Registrován: 18.12.2010 0:00
Bydliště: Žilina

pekne :)

konecne USB programator :) predpokladam ze je kompatibilny so vsetkymi typmi, asj starymi ?? :D

P.S. tie "zapustene" regl-e mali byt skor :)
Axial SCX 10, Jeep Wrangler Rubicon, MD54DCRS, Novak 45z, KDS K7-X
http://skuky.rajce.idnes.cz/
Uživatelský avatar
Borik
Píšu hodně
Příspěvky: 1328
Registrován: 14.11.2011 0:00
Bydliště: Brno-Maloměřice

Programátor je kompatibilní se všemi regulátory - i s těmi nejstaršími. Je tam ale omezení v tom, že programování není otázkou okamžiku, ale trvá stejně dlouho, jako když se programuje kartami ( těmi staršími - jumperovými a diodovými ) . A taky se na starých regulátorech nedají nastavit parametry velmi jemně ( jak u těch nových - ty staré to neumějí ), ale vždy jen podle toho, co ten regulátor uměl podle odpovídající programovací tabulky.
Dobrý je možný přenos datových souborů někomu jinému, takže není problém si nastavit reglec na dálku a také jednoduché úpravy jak přes dsysLINK, tak i v textovém editoru.
Uživatelský avatar
salvatore
Veterán fóra
Příspěvky: 3082
Registrován: 21.11.2008 0:00
Bydliště: Praha

A eště tam mají Corísovo auto! :-) jestli pak to autor ví? :-)
Uživatelský avatar
cores
Sběratel
Příspěvky: 4835
Registrován: 24.11.2008 0:00
Bydliště: Holešárna

:lol: Pan David použil mojí nejmilejší fotečku Plážovice :lol:

Jedna fotka za 5 réglů grátis,no neber to. :lol: :lol:



Samozřejmě fotka je uvedena s vědomím autora (jen pro pořádek,aby se ňákej rejpal neměl čím bavit :lol: )
Uživatelský avatar
salvatore
Veterán fóra
Příspěvky: 3082
Registrován: 21.11.2008 0:00
Bydliště: Praha

To teda nevím, na co Ti bude 5 réglů... :-D

Stránky pěkný a DSYSLINK vypadá hergot zajímavě!
Uživatelský avatar
minotaur
Veterán fóra
Příspěvky: 4477
Registrován: 06.09.2009 0:00
Bydliště: Lázně Toušeň
Kontaktovat uživatele: WWW

Splácal jsem o novinkách Dsysu článeček, kde jsem vám to shrnul na jedné stránce >>> Nové DC regulátory a programátory DSYS
Oba programátory mám na cestě, takže je vyzkouším a samozřejmě to napíšu...
Michal Nováček - RC.305 - http://rc.305.cz
Uživatelský avatar
Alindur
Uživatel
Příspěvky: 214
Registrován: 09.01.2011 0:00
Bydliště: Liberec

Bude mi na team atlas 80T stačit 32A regl?Nemám jak změřit odběr při zátěži tak se radši zeptám.
Uživatelský avatar
salvatore
Veterán fóra
Příspěvky: 3082
Registrován: 21.11.2008 0:00
Bydliště: Praha

Ano i ne... záleží jak jezdíš. Pokud jako člověk, tak v pohodě, pokud budeš dělat nesmysly drtit to, co to jde, dopředu a dozadu přepínat dvakrát ve vteřině a dělat podobný píčoviny, tak ne...
Uživatelský avatar
Alindur
Uživatel
Příspěvky: 214
Registrován: 09.01.2011 0:00
Bydliště: Liberec

Ještě abych to upřesnil.Chci dva regly a každej na jeden motor na nápravě takže ta zátěž na regl by nemusela být taková jako kdyby byl jeden.Nebo se pletu?
Uživatelský avatar
Borik
Píšu hodně
Příspěvky: 1328
Registrován: 14.11.2011 0:00
Bydliště: Brno-Maloměřice

Hodně záleží taky na převodech a hmotnosti celého auta. Pokud se kola na nápravě nějakým způsobem zablokují ( a tím i motor ), tak je celkem jedno, jestli je motor jeden nebo dva - přes ten zablokovaný motor poteče dost velký proud. Pokud bude coby zdroj NiMH nebo NiCd, tak by se to dalo ustát - měkká baterka tomu reglecu pomůže a omezí proudové špičky. Jestli tam ale bude Li-polka, tak ta je mnohem tvrdší a proud se moc neomezí.
Ale rozhodující je to, co psal Salvatore: prudké rozjezdy a následné okamžité zpátečky při nastavené minimální době akcelerace a 100% brzdě dají reglecům pořádné kapky.

Zpět na „Pohony a regulátory“