No, popravde sam nevim. V prijimaci jsem nechal zapojeny jen regl. Od regulatoru odpojil motor, pripojil k baterii a regl zacal jen blikat pomalu. Pri pridani plynu dioda zhasla. No, a pak jsem to dal vse dohromady a funguje to jak ma. No, takze sam nevim. Pan David mi rikal, ze by to mohli byt nejaky mosfety ci co, ale ja elektro vubec nerozumim, tak nevim. Jinak ostatni dva regly od tohoto bazarovyho prodejce putuji na opravu k p. Davidovi. Tak uvidim, co s nima bude, ale chovaji se uplne stejne jako tento co se vzpamatoval.
prosim vas, som teraz trosku zmateny :) vzdy som si myslel ze dsys dava 5V BEC, ale podla navodu dava 5,4V....tak kolo ?? :D potrebujem si vyratat odpor na diody :D
DSYS spustil nové stránky. :idea:
Mrkněte se na "Praktické rady a tipy".
Je dobré si to přečíst, pomůže to odstranit dost možných problémů - pochopitelně nejen u výrobků DSYS.
Naposledy upravil(a) Borik dne 03.04.2012 22:28, celkem upraveno 1 x.
Programátor je kompatibilní se všemi regulátory - i s těmi nejstaršími. Je tam ale omezení v tom, že programování není otázkou okamžiku, ale trvá stejně dlouho, jako když se programuje kartami ( těmi staršími - jumperovými a diodovými ) . A taky se na starých regulátorech nedají nastavit parametry velmi jemně ( jak u těch nových - ty staré to neumějí ), ale vždy jen podle toho, co ten regulátor uměl podle odpovídající programovací tabulky.
Dobrý je možný přenos datových souborů někomu jinému, takže není problém si nastavit reglec na dálku a také jednoduché úpravy jak přes dsysLINK, tak i v textovém editoru.
Splácal jsem o novinkách Dsysu článeček, kde jsem vám to shrnul na jedné stránce >>> Nové DC regulátory a programátory DSYS Oba programátory mám na cestě, takže je vyzkouším a samozřejmě to napíšu...
Ano i ne... záleží jak jezdíš. Pokud jako člověk, tak v pohodě, pokud budeš dělat nesmysly drtit to, co to jde, dopředu a dozadu přepínat dvakrát ve vteřině a dělat podobný píčoviny, tak ne...
Ještě abych to upřesnil.Chci dva regly a každej na jeden motor na nápravě takže ta zátěž na regl by nemusela být taková jako kdyby byl jeden.Nebo se pletu?
Hodně záleží taky na převodech a hmotnosti celého auta. Pokud se kola na nápravě nějakým způsobem zablokují ( a tím i motor ), tak je celkem jedno, jestli je motor jeden nebo dva - přes ten zablokovaný motor poteče dost velký proud. Pokud bude coby zdroj NiMH nebo NiCd, tak by se to dalo ustát - měkká baterka tomu reglecu pomůže a omezí proudové špičky. Jestli tam ale bude Li-polka, tak ta je mnohem tvrdší a proud se moc neomezí.
Ale rozhodující je to, co psal Salvatore: prudké rozjezdy a následné okamžité zpátečky při nastavené minimální době akcelerace a 100% brzdě dají reglecům pořádné kapky.