Uživatelský avatar
V12
Píšu hodně
Příspěvky: 1575
Registrován: 25.02.2013 20:34

Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)

zidon :
Pojebabrany editor. Uz som o tom pisal. Vid vyssie, MarijnS95 to uz nechal opravit. Viac na
http://www.oovee.co.uk/forum/topic/1210 ... entry86098

Apseron1 :
Bohuzial, neda sa. Model je v nejakom proprietalnom formate doplnenom o XML data priradenia textur.
Uživatelský avatar
Patholog
Uživatel
Příspěvky: 274
Registrován: 27.05.2015 19:28
Bydliště: Ostrava

Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)

V12 píše:zidon :
Pojebabrany editor. Uz som o tom pisal. Vid vyssie, MarijnS95 to uz nechal opravit. Viac na
http://www.oovee.co.uk/forum/topic/1210 ... entry86098

Apseron1 :
Bohuzial, neda sa. Model je v nejakom proprietalnom formate doplnenom o XML data priradenia textur.


Pořád mi ST nejede, sakra ta oprava na XP v nedohlednu.

Pošli mi ten "proprietalný format" juknu na to, mám convertor na více než 50 3d formátů ;)
A když to nepomůže mám 3D ripper a ten všechno to vytáhne jako objekty. Sice se to bude muset otexturovat
ale model bude.

Třeba se mi to povede :)
Uživatelský avatar
V12
Píšu hodně
Příspěvky: 1575
Registrován: 25.02.2013 20:34

Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)

Subory v tomto formate su ulozene v adresari Appdata....MeshCache, jedna sa o zlepeninu XML s materialmi a 3D modelom.
Uživatelský avatar
Patholog
Uživatel
Příspěvky: 274
Registrován: 27.05.2015 19:28
Bydliště: Ostrava

Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)

V12 píše:Subory v tomto formate su ulozene v adresari Appdata....MeshCache, jedna sa o zlepeninu XML s materialmi a 3D modelom.

To vím ale já si to nestáhnu když mi nejede nejnovější ST, chápeš?

Jestli myslíš MHC tak to je pro původmí auta, né pro stažené mody.

Mělo by se to nacházet ve složce "workshop/content/263280/ a pak jsou čísla složek z mody a zazipované mody"
Uživatelský avatar
V12
Píšu hodně
Příspěvky: 1575
Registrován: 25.02.2013 20:34

Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)

Skus toto :
http://ulozto.sk/xzvHz7ra/trucks-21734d07k
Malo by ist o velky 8 kolesovy prives na stredne klady.
Uživatelský avatar
V12
Píšu hodně
Příspěvky: 1575
Registrován: 25.02.2013 20:34

Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)

MP test Terrna :

Obrázek

Na moje pocudovanie funguje aj korba so zeriavom vzadu (na T813 spolahlivo zhodila MP). Podarilo sa mi to rozchodit az po mnohych manualnych zasahoch do Editorom rozdrbanych suborov, takze este to pouzitelne nie je. No fungovat to bude.
jaryn
Uživatel
Příspěvky: 197
Registrován: 02.02.2014 0:53

Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)

Zdar a sílu, někdo jste tu myslím chtěl odkaz na tu T815 http://modfiles.ru/download.html?aHR0cD ... M0NDgtMjA=
Uživatelský avatar
V12
Píšu hodně
Příspěvky: 1575
Registrován: 25.02.2013 20:34

Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)

Jaryn :
Linka mrtva :(

Nasiel som sposob, ako obabrat vadny Oovee Truck Editor (popis zavad nebudem rozvadzat) :
- v Editore skompletizovat mod (bacha na odkazy pre meshe a textury, nepouzivat adresare specialne pre auto, pretoze mody uz nic nezdielaju)
- vyplnit potrebne udaje v strings.xml
- publikovat mod na WorkShop ako privat
- nainstalovat mod do ST a otestovat, co je vadne
- najst mod podla cisla v adresari steamapps/workshop/content, cely mod je v samostatnom .zip subore
- pri problemoch s texturovanim, ked cast modelu zostane biela (cize jej chyba materialova definicia v MHC subore, co je zlepenec .XML a .X), pouzit genialny MarijinS95 nastroj z http://www.oovee.co.uk/forum/files/file ... ml-editor/ a prekontrolovat nazvy jednotlivych casti modelu, na 100% budu biele celky premenovane, tie treba premenovat spat podla povodneho materialoveho XML
- prekontrolovat XML v classes, pripadne chyby opravit
- ked je vsetko hotove, do povodneho archivu zazipovat poupravovane subory
- po tychto upravach by malo vsetko makat ako treba
- zazipovat prisusny adresar z .....workshop/content a niekde to uploadnut pre dalsich hracov
- mod vo workshope nastavit ako public a do popisu dat odkaz, kde sa da stiahnut opravena verzia
- dalsi hraci stiahnu mod z WS a prepisu ho tymto upravenym

Cely tento cirkus okrem poslednych 2 bodov som absolvoval s Terrnom, vcera som mod podrobil rozsiahlemu testovaniu, dnes mienim pokracovat. Pri prvom teste mi to pri pokuse o nainstalovanie Frame Extendra crashlo, pomohla uprava XML aut, v sockete pre extender chybal ParentFrame, po doplneni dalsie 2 hodiny tazka pohoda na Kopci, vsetky automaticke naklady fungovali. Dnes chcem vyskusat vsetky kombinacie addonov s manualnou nakladkou do kriza - syn nalozi mna, ja jeho, ako aj manualnu nakladku do vlastnych privesov.

Este pre ukazku pridavam obrazok, ako vyzera Terrno stiahnute z WS :

Obrázek

- nenamaterialovane casti modelu
- Vasil sedi na zemi a nie na sedadle
- chybna pozicia kolies 2. napravy
- pruzenie cele zle
- v niektorych addonoch chyby polohy socketov
- rozmrdane prevody
- atd. atd. atd.

Vidiet, ze Oovee opat dodalo neochutnany nedovareny plesnivy zaprdok
Naposledy upravil(a) V12 dne 26.11.2015 12:58, celkem upraveno 1 x.
Uživatelský avatar
Patholog
Uživatel
Příspěvky: 274
Registrován: 27.05.2015 19:28
Bydliště: Ostrava

Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)

Tak konečně se mi podařilo získat T815-7.
A takto zatím vypadá.
Obrázek


V12 - Jinak ten formát je nějaký divný ale stáhni si" 3D Ripper DX "
http://www.deep-shadows.com/hax/3DRipperDX.htm
přes ten se dají ze všech her uložit celá scéna jako objekty formát *.OBJ nebo 3dr.
Pokud se ti to podaří pošli mi pak ten 3dr soubor, vykutám ho z toho. Umí to jen 3dMax 2010 žádný jiný.
Uživatelský avatar
V12
Píšu hodně
Příspěvky: 1575
Registrován: 25.02.2013 20:34

Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)

Skusim to.
Uživatelský avatar
V12
Píšu hodně
Příspěvky: 1575
Registrován: 25.02.2013 20:34

Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)

Kam to treba nakopirovat, ked to nechcem stahovat z workshopu ?
rogerer
Nově příchozí
Příspěvky: 51
Registrován: 02.07.2014 13:36

Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)

Zdarec :)
Tak jsem si vcera dal mapu Flood (pro me novinka) no dal jsem si tam tatrovku 813 a jeden kamaz, samozrejme hardcore, hraju to celej vecer a kdyz jsem to vse odkryl tak zjistim ze je tam jen jedna neodemknuta garaz a ja mam jen 2 servisni body na tatrovce a zadny auto na dřevo, to sem se teda nastval :)

Jinak ten workshop je supr, uz tam je i muj oblibeny Zil Mongo. Jeste by to chtelo mapy.

Jakou mi doporucite mapu? Russian Express nebo TaigA? Neco hezkeho a zabavneho a aby to bylo funkcni po updatu. Musim prostudovat jak se instaluji snad to pujde pres ten jsgme :)
Uživatelský avatar
V12
Píšu hodně
Příspěvky: 1575
Registrován: 25.02.2013 20:34

Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)

Rogerer :
Tak Ti treba, nemal si spekulovat :mrgreen:

WorkShop je super, ale nastroj, ktorym donho tlacis vlastne vytvory je zabugovany az hroza.
no107064
Častý přispěvatel
Příspěvky: 671
Registrován: 01.09.2014 13:52

Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)

rogerer píše:Zdarec :)
Tak jsem si vcera dal mapu Flood (pro me novinka) no dal jsem si tam tatrovku 813 a jeden kamaz, samozrejme hardcore, hraju to celej vecer a kdyz jsem to vse odkryl tak zjistim ze je tam jen jedna neodemknuta garaz a ja mam jen 2 servisni body na tatrovce a zadny auto na dřevo, to sem se teda nastval :)

Jinak ten workshop je supr, uz tam je i muj oblibeny Zil Mongo. Jeste by to chtelo mapy.

Jakou mi doporucite mapu? Russian Express nebo TaigA? Neco hezkeho a zabavneho a aby to bylo funkcni po updatu. Musim prostudovat jak se instaluji snad to pujde pres ten jsgme :)


Jestli můžu doporučit stáhni si tento pack jsou tam tři moje mapy na poslední verzi http://ulozto.cz/xr4rBEi1/mappack04-rar "Siberian express", "Russian taiga" a "7 days", ale pokud tuto nechceš tak ji stačí jen odmazat z levels. A stačí tento pack jen nacpat přes jsgme a bude to valit uvnitř balíčku je i tatra 813 a 148

Zpět na „Počítače, hry a jiné virtuální světy“