Stránka 290 z 574

Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)

Napsal: 08.12.2015 21:08
od V12
Ta Army Tatra ma specialny garazovy naklad...

Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)

Napsal: 09.12.2015 0:05
od Alindur
Zdravím pánové,
novej update kde funguje workshop je pecka ale nevíte někdo jak to vypadá s možností novejch map přez workshop?

Díky

Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)

Napsal: 09.12.2015 6:58
od V12
Terrno 12x12 dostalo novy naklad za 8 bodov, takze plnenie ukolov bude jednoduchsie. Ale aby to nebolo az tak velmi jednoduche, naklad je dost vysoky a ma tendenciu prevracat auto, takze bacha na vec - az tak jednoduche to nebude. A ked k tomu pridam spotrebu miestami az 100/minuta, tak ... :twisted:

Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)

Napsal: 09.12.2015 15:38
od V12
zidon :
Idem sa Ti pozriet na toho lakatosa...

Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)

Napsal: 09.12.2015 15:54
od Bohus
Idem sa vas spitat ci je aj nejaky iny program ako 3D max ..ak viete niekto napiste ...diky

Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)

Napsal: 09.12.2015 17:34
od Luiggy
som sklamany z worshopu....mapy 0 a tie tatrovky tiez nic moc , lepsie mody tam nevedia hodit?

Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)

Napsal: 09.12.2015 18:03
od zidon155
V12: Diky moc pane :hura:

Bohus: Jeste muzes mody tvorit v programu "Blender" - ten je free ;) - tady mas tema tykajici se primo tvorby v Blenderu http://www.oovee.co.uk/forum/topic/1126 ... spintires/ - vic uz musis hledat a ucit se sam ;) na youtubu urco neco taky bude ;-)

Luiggy: Tak mapy zadny ofiko nejsou, protoze OFICIELNE jeste nebyl map editor vydanej :NO: ( ale Pavel mi psal, ze snad uz "brzy" ... ale zname co s tim "vedeni" dokaze udelat ... pozdrzet atd ...) jinak mapy pro nejnovejsi verzi muzes najit tu: http://spintires-mods.com/spintires-8-1 ... 1-15-mods/

.... no a pokud se ti nelibi nase Tatrovky ( ci jine mody, na kterych bylo straveno mnooooho casu a prace .. :roll: :P (( beru, ze na workshopu je mnoho modu velmi pochybne kvality ..)) ) - tak ti nikdo nebrani v tom udelat si mod podle svych predstav ..

Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)

Napsal: 09.12.2015 18:04
od Renglon
WorkShop je z většiny z klamání, nicméně máme tam již tatru 813 Kolos a 815 S3 ta je sice taková divná, trošku divoká, ale lepší než původní obsah na 15 způsobů co zaplnilo WorkShop. Je tam poměrně zábavný Hilux Truggy 1990, UAZ - 2206 (dodávka s vozíkem a povedená). Je vidět, že někteří svoji tvorbu vylepšují a nový obsah se pravidelně přidává.

Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)

Napsal: 09.12.2015 18:43
od V12
zidon155 :
S tym lakatosom je nejaky divny problem. Snazil som sa donho pridat definiciu naprav (<Axles>), to ale vo vysledku model zhovadilo, co nasvedcuje tomu, ze nieco nie je zlinkovane a zbonovane tak, ako treba. Asi by ho bolo treba totalne prelinkovat presne podla vzoru T150K, ten je kdesi stiahnutelny este v starom formate, takze sa da pozriet aj linkovanie modelu v .X.
Suma sumarum, zatial mi to nechodi :(

Ta 815 S3 je fakt divna - mne sa zda nejaka mala, Vasil v nej sedi ako v detskom auticku s neprirodzene predlzenymi rukami. Ale inak model je spracovany paradne, hlavne ta podvozkova cast. Ten tociaci sa ventilator je ceresnicka na torte, je to sice somarina, ale povedzme...

Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)

Napsal: 09.12.2015 20:08
od zidon155
V12: Tak to nepredelavej na WS format ... jen zkus najit proc nechodej ty dva vozejky prosim ;)
Nahraju to pro instalaci postaru a bude to ;)

Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)

Napsal: 09.12.2015 20:18
od V12
Uz som na to kapnul, voziky uz spawnuju a daju sa pripojit a da sa s nimi jazdit. Neuveris, ale problem bol v pomenovani zvukovych suborov - mali rovnake nazvy ako tagy <EngineHigh> atd. Editor asi pri konverzii vyuziva regex kniznicu a to potom narobi chaos. Este musim poriesit cisternu, je cela biela, tiez je nejaka chyba v mene MeshParts s textura. Ale uz je to na dobrej ceste :wink:

EDIT 1:
Problem s texturou cisterny vyrieseny - subor sa vola cistern.X a cistern.XML, v meshparts bolo cisterna, takze regex opat zablbol. Toto som opravil. No je tam nejaky problem, pretoze tento prives sa otaca spolu so zadnou castou lakatosa. Skusim opravit este aj toto. A na LKT nefunguje predna radlica.

EDIT 2 :
LKT vs V12 0:1

Obrázek

Zajtra ho este potestujem, ci je vsetko OK, skusim doriesit aj ten predny pluh, nevidim dovod, preco by to nemalo ist. Mam este otazku k tomu minitraileru - ta ruka je tam iba na ozdobu ? Lebo naklad je na nom napevno...

Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)

Napsal: 09.12.2015 23:27
od zidon155
Super - jsi sikula :tleskam:

Jojo predni radlice by mela fungovat normalne ...
Vozejky musis dat pripojit v xml na "rearschield" .... ;)
A na tom minitraileru je naklad napevno a ta ruka nefunguje ... jen se muzou sklopit ty "nohy" .. ;)

Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)

Napsal: 10.12.2015 6:21
od V12
Ta predna radlica sa hybat nechce a nechce, pozeral som povodneho lakatosa, ktory ju mal ako pridavny addon, ci tam nieco nenajdem, ale po logickej stranke je to vsetko zhodne. Takze neviem, dnes este nieco poskusam. Mne to nejde ani v Provingu.
Problem s cisternou som vyriesil - nemala urobeny Reset XForm, takze sa nezhodovali smery osi objektov. Okrem toho dochadzalo ku kolizii CDT toho zadneho stitu a oja cisterny, takze to blblo. Cisternu som v Maxe trochu faceliftoval - bolo potrebne zvarit vertexy, aby fungovalo smoothovanie (ten isty problem, ako na budke a kapote T148 a Terrne). Okrem toho na nej musim este resetnut XForm na ostatnych dieloch, riesil som iba nadrz na vrchole hierarchie. Je zjavne, ze bol pouzity rovnaky .X konvertor, ktory je ale bohuzial nejaky posahany. Alebo posahana je priamo aplikacia, v ktorej to modelovali.

Inak to LKT je celkom fajn stroj, na to, aku ma hmotnost ma neskutocnu taznu silu, kombinacia superheavy hmotnosti kolies a trenia typu chained je v bahne super.

Pre vsetkych moderov tuziacich po uploade modu na WS cez TruckEditor :
Pri prevode do WS formatu treba dodrzat tieto 2 zasadne pravidla :
- povolene znaky pre nazvy suborov su male pismena, cisla a podtrhovnik, ostatne znaky ako []{} medzera a pod. nepouzivat
- ziadne meno suboru (textura, zvuk, .X subor atd.) bez pripony (napr. textura.dds - bez pripony teda textura) sa nesmie vyskytovat v ziadnom inom subore

Nedodrzanie tychto 2 pravidiel sposobi chyby prevodu, ktore sa kua tazko hladaju.

Skusim na to nakodovat nejaky predzuvaci program pre WS, to co mam je iba ako kontrola a aj to nie kompletna...

Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)

Napsal: 10.12.2015 11:36
od Patholog
Heuréka
Odpověď vývojářů :
Díky všem, kteří mě kontaktoval. Problém s Windows XP je vyřešen a bude opraven v příští aktualizaci.

:hura: :hura: :hura: :hura: :hura:

Konečně budu moct pokračovat ve tvoření, nakupilo se mi to tady :D

Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)

Napsal: 10.12.2015 12:03
od V12
A odpovedali Ti, kedy bude ta aktualizacia ? Problem s TruckEditorom je znamy, objasneny a vyvojarom nahlaseny uz 3 tyzdne a oprava stale ziadna...