Stránka 30 z 82
Napsal: 14.04.2012 23:04
od Alindur
Takže by asi bylo lepší jeden 90A na oba motory a dig řešit servem a vypínačem.Styl jízdy "šlapací autíčko" a k tomu zpátečku nepraktikuju.
Převod je teď zhruba 30:1 a zmenšovat ho už neplánuju
Edit: tak sem měřák nakonec našel.Na volno si motor bere 0.8A když lehce přibrzdim kolo tak kolem 1A. A když sem kolo zastavil rukou tak na nicd baterii se to vyšplhalo na 8A s polovinou plynu, víc sem nezkoušel měřák mám do 10A a s lipolkou to bylo 8A na čtvrt plynu.Takže pokud 2 tak 56A a nebo tu 90A jednu.
Napsal: 27.04.2012 23:15
od minotaur
Pokud by někoho zajímalo (třeba rakpavla), jaký rozdíl je mezi firmwarem 4.4 a 4.5 u reglů DSYS, tak uživatelsky tam žádný rozdíl není. Jde jen o změnu kvůli testování regulátoru při výrobě související s novou řadou W reglů (těch zalitých).
Napsal: 28.04.2012 7:05
od Borik
Alindur píše: .... Takže pokud 2 tak 56A a nebo tu 90A jednu.
Lepší jsou dva regulátory, protože si regulátor hlídá i otáčky motoru a pokud regulátorem prochází proud a motor se netočí, tak to software vyhodnotí jako nestandardní stav a automaticky sníží proud, aby nebyly barevné čmoudíky. Jestliže tam ale budou motory dva a jeden se točit bude a druhý ne, tak by z toho mohl být regulátor zmatený a v případě té 90A verze by to ten motor mohl odskákat .... Ale jinak to jde, u lodí se klidně používají i 3-4 motory na jeden reglec.
Napsal: 24.05.2012 19:53
od sosak
15 minut testovani na zahrade pred expedickou
krasne kourove efekty a otevreny ohen pod kapotou :SHIT:
mate nekdo tuseni, kde se mohla stat chyba?
myslite, ze je to reklamovatelny?
http://www.sosak.net/P1090053.JPG
http://www.sosak.net/P1090054.JPG
http://www.sosak.net/P1090055.JPG
http://www.sosak.net/P1090058.JPG
Napsal: 24.05.2012 20:03
od Dave
Nepodačilo se ti ho omylem třeba přepólovat?
Napsal: 24.05.2012 20:07
od stiifii
Mozna se da jeste opravit :lol:
Napsal: 24.05.2012 20:07
od sosak
myslim, ze ne. naposledy to jezdilo na podzim ok, pak jsem to poslal na update software a ted jsem to po par mesich chtel pred expedici protahnou a jediny co jsem udelal, ze jsem elektroniku nacpal do balonku. ca. 15-20 minut to dnes jezdilo a pak najednou z niceho nic KO. Jeste kdyz se z toho kourilo, tak to bylo ovladatelny ...
Napsal: 24.05.2012 20:15
od Dave
Napiš do DSYS, minimálně ti řeknou co mohlo být špatně... :wink:
Napsal: 24.05.2012 20:15
od stiifii
v balonku tak si ho treba upekl...muzes mit pridrenej motor nebo neco...
Napsal: 24.05.2012 20:19
od sosak
ted jsem to same dal s nahradnim reglem z ciny za 300 a vse ok, motor ani regle se nezahral
Napsal: 24.05.2012 22:22
od Borik
Podle té první fotky to vypadá na neodrušený motor. Jinak je to bohužel neopravitelné, ten reglec vyhořel totálně. :cry:
Napsal: 25.05.2012 5:36
od sosak
s tim pocitam, ze to je neopravitelny, ale ze by odruseni udelalo takovou paseku!? 8o
Napsal: 25.05.2012 13:42
od Borik
Bohužel při neodrušeném motoru vznikají při brždění napěťové špičky, které v několika případech, co se měřilo na osciloskopu, dosahovaly až k 60V. Zrovna nedávno se takový případ řešil. pokud tam ty odrušovací kondenzátory jsou, tak ty špičky přes ně do regulátoru neprojdou. Bohužel je úplně jedno, jestli je regulátor 16A nebo 90A, protože to vysoké napětí výkonové prvky nevydrží.
Napsal: 25.05.2012 15:50
od DeadMan
Tak to si na môj Speed 600eco asi idem dať kondíky, ak tam nie sú. Je nejaká európska smernica, aké kondíky by tam mali byť? 10u? 1u? 100n?
Vďaka.
Ináč, k tomu motoru zatiaľ (klop klop) používam MDD32 :) Ale plný plyn mám oneskorený o 0,5-1s, neviem presne... Možno preto zatiaľ neprotestuje.
Napsal: 25.05.2012 16:35
od jobik
Joj též podobně se mi to stalo,výsledek přepětový špičky a neodrušený motor.tak jsem si nechal poslat od p. Davida nový reglec a zkusil jsem vzít ty kondíky. :wink: Sice jak píše Borik,reglec těma kondezátoram uplně nezachráním při nějakým problému ale můžu snížit riziko.
A teď se chci zeptat napájel jsem ty kondezátory na motor dle návodu ale motor nefunguje při manipulaci s vysílačkou jak by měl.Když pustim vysílačku potom regl tak se motor po přidání plynu sám rozjede ale potom pustim plyn na neutrál a stále se točí když opět zmáčknu plyn motor se zastaví a když zmáčknu zpátečku tak se akorát motor roztočí na maximum. Zkoušel jsem přehazování reversu na vysílačce ale bez výsledku Nemůže to být těma kondezátorama ?? Díky :wink: