Stránka 30 z 40

Offroad trial v Mrakolandu AKTUAL vysledky str.1!

Napsal: 28.12.2011 21:28
od mara126
Čmeláku rozdíl mezi Mogem a Liazkou už tě tu byl vysvětlen a uvědom si že jezdíš na největších kolech ze všech a to je oproti 105mm který sou hojně zastoupený docela nefér,I ta Liazka jezdí na max. 120mm

Napsal: 28.12.2011 21:38
od Cmelak007
Je mi to naprosto jasné a nechápu, proč se domníváte, že ne. Neříkám, že Liazka má oproti Unimogu nějakou výhodu. Unimog je na trial stavěný, Liazka je scale, tak nechápu, proč si myslíte, že tato auta chci srovnávat. šlo mi jen o princip, viz předchozí příspěvky.


Doufám, žek když příště přijedu s jinou kastlí, budou všichni spokojeni. Vsadím se ale, že si zase něco najdete, jednomu budou vadit velká kola, druhému dva motory apod.

Napsal: 28.12.2011 21:49
od Wendis
Dneska jsem ti řikal že nepojedeš,protože si měl unimoga a to neni offroad,kdyby jsi řekl že ti to nevadí,že pojedeš mimo soutěž tak neřeknu ani popel,ale ty se budeš za každou cenu hádat a dohadovat se!!
Adam tam dneska měl xr10 nebo jak to jmenuje a když jsem mu řekl že pojede mimo bodování že je to crawler tak naprostá pohoda...
Od novýho roku zkusíme udělat minimální jednoduchý tech.pravidla,aby bylo všem jasný co jo a co ne...

Offroad trial v Mrakolandu AKTUAL vysledky str.1!

Napsal: 28.12.2011 21:51
od mara126
no pokud na tu budku použiješ i rozumný kola tak nic proti,vem si příklad z Adama kterej alespoň namontoval na XR-ko 1.9

Napsal: 28.12.2011 21:53
od mrak03
čmeldo jde právě o ten princip,ty cpeš do jednoho pytle truck trial, scale truck a offroad trial,tím že máš TTspeciál nemůžeš přece srovnávat se scale truck, offroad trial je přece ,,trial -osobní auto" a ty máš Truck trial auto ,,trial- nákladní auto" sice stále nechápu proč z principu ti vadí Liazky(scale truck -reálné nákladní auto) v závodu ikdyž tě nikdy nemůžou ohrozit v umístění

Napsal: 28.12.2011 21:53
od Pepe
Ahoj předem chci poděkovat organizátorům za dnešní parádní poježdení a všem za dobrou atmosféru :lol: čmeláku ve velkým TT mají auta rámy a musejí splňovat všechno podle pravidel.Rctt se to znaží kopírovat,proto ty rámy a rúzné omezení v konstrukci auta.Myslím si že tvé auto se 2 motory nepatří ani do RCTT možná do kategorie speciálů.Auto se 2motory jsem viděl jedině u stavebních strojů(skrejpr).Myslím si že v mrakolendu jde především o to parádně si offroudácky zajezdit a né stavět "megamonstra ale jezdi ti parádně".Hoj Pepe

Napsal: 28.12.2011 21:59
od Cmelak007
Wendis píše:Dneska jsem ti řikal že nepojedeš,protože si měl unimoga a to neni offroad,kdyby jsi řekl že ti to nevadí,že pojedeš mimo soutěž tak neřeknu ani popel,ale ty se budeš za každou cenu hádat a dohadovat se!!
Adam tam dneska měl xr10 nebo jak to jmenuje a když jsem mu řekl že pojede mimo bodování že je to crawler tak naprostá pohoda...
Od novýho roku zkusíme udělat minimální jednoduchý tech.pravidla,aby bylo všem jasný co jo a co ne...


Hele, jediný co mě naštvalo bylo, že "Technický pravidla jsou jasný a to že nejsou žádný…" , a když pak přijedu s Unimogem, dozvím se, že pojedu mimo závod. To mě zaskočilo. Po závodě jsem jasně napsal, že mě potěšilo, když jste mě nechali závodit a počítali mi body i s ostatními.

Pravidla off-road závodů 1:1 neznám, takže uvítám, když dáte dohromady něco porobného pro RC. S kastlí jsem pochopil, dám tam jinou a nebudu to už dál řešit. Jestli má někdo potřebu řešit i jiné věci - např. pneumatiky, tak s tím také nemám problém. Můžu dát menší, mám je v zásobě, nebo si můžu obstarat jiné. Myslím, že to ale o nich není, protože vítězný Stiffi jel na 1.9 a úplně bez problémů....


mrak03 píše:čmeldo jde právě o ten princip,ty cpeš do jednoho pytle truck trial, scale truck a offroad trial,tím že máš TTspeciál nemůžeš přece srovnávat se scale truck, offroad trial je přece ,,trial -osobní auto" a ty máš Truck trial auto ,,trial- nákladní auto" sice stále nechápu proč z principu ti vadí Liazky(scale truck -reálné nákladní auto) v závodu ikdyž tě nikdy nemůžou ohrozit v umístění


Já zase nechápu, proč si všichni myslíte, že mi vadí Liazky. Mě nevadí, šlo mi jen o to, že pravidla nebyla jasně daná, nebo jsem je nepochopil ("off-road" je pro mě cokoli, co jezdí mimo silnice), ale pak dostanu čočku, že tam nemám co dělat. To se mi nelíbilo.


Pepe píše:Ahoj předem chci poděkovat organizátorům za dnešní parádní poježdení a všem za dobrou atmosféru :lol: čmeláku ve velkým TT mají auta rámy a musejí splňovat všechno podle pravidel.Rctt se to znaží kopírovat,proto ty rámy a rúzné omezení v konstrukci auta.Myslím si že tvé auto se 2 motory nepatří ani do RCTT možná do kategorie speciálů.Auto se 2motory jsem viděl jedině u stavebních strojů(skrejpr).Myslím si že v mrakolendu jde především o to parádně si offroudácky zajezdit a né stavět "megamonstra ale jezdi ti parádně".Hoj Pepe


Hoj, vím, že RCTT se snaží kopírovat auta 1:1, proto ty rámy. Osobně jich ale nejsem příznivcem a o "maketovosti" některých aut v kategoriích S2 a S3 se dá polemizovat. Dvoumotorová koncepce není zakázána a např. v kategorii S3 se běžně jezdí. Ověřoval jsem to před tím, než jsem si auto pořídil, jinak bych do něj nešel. Co se týká této koncepce, tak automaticky neznamená lepší jízdní vlasnosti. V kopcích je to většinou nevýhoda, protože zadní kola nemají dostatek síly auto vytáhnout a předek se navíc dost smeká. Po přidání plynu, aby zadek více zabral, je auto díky vyšší rychlosti špatně ovladatelné.

Offroad trial v Mrakolandu AKTUAL vysledky str.1!

Napsal: 28.12.2011 22:09
od mara126
myslim že Mrak to tu popsal docela dobře co je truck a co off road,takže se toho budem držet a hotovo.

Napsal: 28.12.2011 22:11
od Cmelak007
Souhlasím. Jen, že to tu na začátku nebylo a já nejsem žádný odborník, tak jsem si to vyložil jinak.

A ještě k té zavrhnuté sekci pro CCčka. Neměl jsem v úmyslu separovat menší offroady, jen udělat reálnější terén pro tato auta, která jsou proti jiným a větším (jako např. Unimog) v nevýhodě. Nemyslel jsem ale, že by nemohli jezdit s ostatními. Pokud si však organizátoři z určitých důvodů myslí, že je to blbost, budu to akceptovat. Nemám s tím problém.

Napsal: 28.12.2011 22:23
od Pepe
Čmeldo myslím že v rctt jsou zakázány rozdílné otáčky náprav,ale o tom můžeme dát řeč přiště při ježdění.Toto téma patří spíš do rctt a né sem hoj.

Napsal: 28.12.2011 22:26
od Cmelak007
Jasně, ale u dvoumotorové koncepce, kde oba motory mají stejnou rychlost (počet závitů) se to toleruje. Pravidla zakazují úmyslné rozdíly, např. pokud bych dopředu dal motor, který se otáčí rychleji. Tak mi to bylo vysvětleno. čus

Offroad trial v Mrakolandu AKTUAL vysledky str.1!

Napsal: 28.12.2011 22:29
od mara126
možná že by pro příští závody šlo udělat to že pokud pojede více CCček tak se k tomu přihlídne a postaví se trať trochu jednoduší,ale to záleží na nejvyššim

Napsal: 28.12.2011 22:33
od dragoun
nerad se míchám do takovejhle diskusí, ale....
čmeláku mysli si co chceš ale jdi do pr.....pokud si myslíš co píšeš. Jasně se ti to řeklo než si vůbec stihnu nastartovat vysílačku co a jak a když si vjel do sekce tak ses začal divit. Mrak s liazkama? to bych vůbec neřešil páč jenom díky jemu si můžeme užívat takový bezva akce jako tam stále probíhají. A že se oháníš pravidlama?? minule když si tam byl tak jsem chyběl ale vždy se stiffi ptá jsetli je VŠE VŠE JASNÉ, tak jsi se mohl zeptat. U mě jsi prostě skončil jako je tu asi 1000x psaný že je to sranda a ty to tu pořád hrotíš jestli jsi si nevšim tak ty jsi jedinej kdo s tím má problém. Já měl posledních pár akcí problém se zatáčením a stěžuju si?? ne!!!!( tím chci poděkovat berounskejm za vyřešení problému) a jinak dneska sem slyšel od 2 expertů stížnosti na postavení sekcí!! tak buďte takový frajeři a přijeďte dřív a postavte taky jednu, třeba já měl dneska možnost, ale jen proto že jsem si netroufl jsem to nedělal. Kritizovat umí každej ale aby někdo přiložil ruku k dílu tak si jí radši utrhne a uteče o 10m dál. Buť prostě pomožte nebo držte pusu. Díky Honza

Re: Offroad trial v Mrakolandu AKTUAL vysledky str.1!

Napsal: 28.12.2011 22:34
od dragoun
mara126 píše:možná že by pro příští závody šlo udělat to že pokud pojede více CCček tak se k tomu přihlídne a postaví se trať trochu jednoduší,ale to záleží na nejvyššim

ale to by všicky museli začít jezdit včas

...

Napsal: 28.12.2011 22:36
od DavePr
Sice s tímhle nemám nic společnýho, ale tak chlapi, snad se tu nemusíme posílat "někam"... Tohle bych uzavřel, dyť je to pořád to samé už... :roll: