Re: TATRA 815-7 8x8 (CAPO)
Napsal: 02.01.2014 19:21
mal som chvilu cas, tak som sa blizsie pozrel na atrapu motora, ktora skryva redukcnu prevodovku a tri serva - riadenie,
radenie 1 alebo 2 rychlostneho stupna a zapinanie uzavierok diferencialov.

Ozubene kolesa maju dost jemne ozubenie - maly modul, len dufam, ze sa to negativne neprejavi na zivotnosti.

Cinania sa opat nezapreli :-(
Po zlozeni prevodovky nesadol zadny kryt prevodovky- chybal asi 1mm.

Mozno pribalili nespravne lozisko-5x14x5 namiesto 5x14x4, alebo je zapustenie pre lozisko plytke, alebo je zapich pre segerku o ktoru sa opiera lozisko posunuty....
Casom nahradim lozisko spravnym, zatial som odstranil segerku a vysustruzil z mosadze distancne puzdro, aby hriadel nemal v prevodovke axialny posuv.
Pod chladic stlaceneho vzduchu na vrchu motora by sa mohol zmestit maly ventilator na chladenie motora, alebo dalsia moznost sfunkcnit atrapu motoroveho ventilatora.

radenie 1 alebo 2 rychlostneho stupna a zapinanie uzavierok diferencialov.

Ozubene kolesa maju dost jemne ozubenie - maly modul, len dufam, ze sa to negativne neprejavi na zivotnosti.

Cinania sa opat nezapreli :-(
Po zlozeni prevodovky nesadol zadny kryt prevodovky- chybal asi 1mm.

Mozno pribalili nespravne lozisko-5x14x5 namiesto 5x14x4, alebo je zapustenie pre lozisko plytke, alebo je zapich pre segerku o ktoru sa opiera lozisko posunuty....
Casom nahradim lozisko spravnym, zatial som odstranil segerku a vysustruzil z mosadze distancne puzdro, aby hriadel nemal v prevodovke axialny posuv.
Pod chladic stlaceneho vzduchu na vrchu motora by sa mohol zmestit maly ventilator na chladenie motora, alebo dalsia moznost sfunkcnit atrapu motoroveho ventilatora.
