Jo, něco takovýho jsem myslel.
Jinak moc pěkný video, líbí se mi že máš stejnou gumu i na rezervě :tleskam: :tleskam:
DUsoft píše:viko píše:Teď mě došlo, že v silniční tamce mám brushless. :o) Vyšší krouťák nižší spotřeba a hlavně bezuhlíková technologie... Tenhle motor může točit pod vodou celý dny a nic se neděje...
Stříďák bych pod vodou moc neprovozoval - tedy pokud není od výrobce vodotěsnej.
Droxa7 píše:viko píše:Teď mě došlo, že v silniční tamce mám brushless. :o) Vyšší krouťák nižší spotřeba a hlavně bezuhlíková technologie... Tenhle motor může točit pod vodou celý dny a nic se neděje... budu kuchat... Máte někdo s brushless v CC01 zkušenost??? nevadí ten krouťák při akceleraci šasí? Nekroutí se? Mám 15 závitů.
Do CC se dává standartně 27závitová plechovka a už s tou dostává celý auto víc zabrat než by bylo třeba...já ho provozoval dva měsíce a už sem se nemoh dočkat novýho...ted mám 65T integy. Když se porozhlídneš zjistíš že drtivá většina lidí tady používá stejnosměrný uhlíkáče 55T a víc. Pro tohle ježdění je to asi ideální.
Jo a s tou krabičkou... je přišroubovaná dvěma šroubkama k šásku. Šroubky jsou utěsněný. Pokud by mi to auto nespadlo do řeky, nedokážu si představit situaci, kdy by proteklo tolik vody mezi podběhama do kastle, aby se dostala vrchem kolem víka do tý krabičky v takovym množství, aby ublížila elektronice která je přilepená na stropě. 8)