Stránka 4 z 6

Napsal: 26.05.2010 13:05
od lukai
mal si pravdu tie fotky riadne skreslovali ale teraz co tam je :hura: :hura: :hura:
a volaco mi tam chybalo a teraz som na to prisiel-ta biela sa mi najprv nepacila ale teraz ked si nastriekal ciernou dookola tie blatniki a odfotil to na malej trave to uz je radost pozerat :mrgreen: :hura:

Napsal: 26.05.2010 13:22
od PetrBarty
Díky, byl už nejvyžší čas s tim něco udělat aby to vypadalo jako auto :lol: .
Dneska jsem to pěkně provětral, takových 10km, na rozhlednu a zpátky, byl jsem docela mile překvapen že jsem si vystačil s 3 baterkami (3300, 3300 a 1800mAh) v rámci školy máme turistický kurz a chodíme po rozhlednách, tak jsem to využil k ježdění, zítra snad udělám nějaké nové fotky.

Napsal: 31.05.2010 18:16
od PetrBarty
Konečně jsem se dokopal k tomu abych udělal zahrádku se světelnou rampou, přitom za 1 den byla hotová. Materiál Al plech 2mm a šroubky jsou M3, klasika jako vždy :lol: . Chtěl jsem to vyfotit venku tak jsem to trochu projel, po těch deštích jsou všude samý louže, hrůza... :lol: :lol:
Posuďte sami jak to vypadá:
Obrázek
Obrázek
Obrázek

Všechny fotky zde:
http://petrbarty.rajce.idnes.cz/Mitsubi ... ero/#album

Napsal: 31.05.2010 18:49
od Majlo
ty pruziny jsou fakt husty :YOP: :lol:

Napsal: 31.05.2010 19:02
od PetrBarty
Díky :lol: , všimnul jsem si že motor dneska moc neměl výkon (ta koupel minule mu asi moc neprospěla), takže to v dohledný době vydim na novej motor :cry:

Napsal: 31.05.2010 19:19
od Kuba93
Jaky mas motor ? Jestli uhlikovy tak tem voda nevadi.. Spise vadi necistoty co ve vode jsou.. Casto staci proplachnout motor proudem ciste vody.. :-)

Napsal: 31.05.2010 19:31
od PetrBarty
Mám tam origo, ale asi 2 baterky odjel s docela solidnim bordelem uvnitř, i když jsem ho trochu proplíchnul vodou, v lese to bylo takový provizorní. Celou cestu pak vydával takový pazvuky, takže za chvilku se asi odebere do věčných lovišť :lol:

Napsal: 31.05.2010 19:40
od ferdovic
To pořád ještě nemusí se odebírat do věčných lovišť,promazej mu kluzná ložiska a bude sloužit klidně dál a po umytí vodou mu neuškodí prostřik nějakým olejovým sprejem,nejlíp dielektrický a silikonový. :idea:

Napsal: 31.05.2010 19:45
od PetrBarty
Díky za rady, ložiska jsem namazal, zkusím ještě ten sprej, něco jako konkor?

Napsal: 31.05.2010 19:50
od ferdovic
Tohle se hodí skoro na vše,hlavně to chrání proti vode el zařízení.
http://www.soselectronic.cz/index.php?s ... tnum=33231 :tleskam:

Napsal: 31.05.2010 19:52
od ferdovic
Já tím mám vystříkaný přijímač,servo a regulátor a voda se mě tolik nechytá.Samozřejmě ponorka to není,na to je třeba se chránit jinak,ale jezdím reálně,tak se snažím vodu jen po kola a víc ne.
http://www.gme.cz/cz/search/?q=SILICONE+72&w=1111
Tady je to asi nejlevnější.

Napsal: 31.05.2010 20:06
od PetrBarty
Díky moc, určitě se po tom poptám, fakt že třeba servo nemám nijak chráněné.

Napsal: 31.05.2010 20:09
od Kuba93
Ja pouzivam tohle.. http://ges.cz/sprej-urethan-clear-200ml ... 03216.html Nastrikl jsem to na servo a funguje i komplet ponorene pod vodou.. Jinak ja se vody opravdu nebojim, servo jsem osetril tamtim sprejem, motor neresim - jen ho obcas proplachnu vodou a regl s prijimacem mam zalepeny v krabicce od serva.. Jo jeste bych zapomnel na svetelnou jednotku TLU - ta je evidentne vodotesna - byla pod vodou uz xkrat a bez problemu.. :lol:

Napsal: 31.05.2010 20:51
od PetrBarty
No budu to muset nějak pořešit, louže a jakákoliv forma vody mě láká :lol: .
Kuba93: Asi máš štěstí, já u prvního rcčka odrovnal regulátor tak že mi něj cálka voda a přestala jít zpátečka.
Já mám vůbec s elektronikou smůlu, večer jsem zkoušel auto jestli funguje, všechno fungovalo, přijdu na místo zapnu a regulátor se zbláznil, úplně přestal jít a jelikož to bylo se školou tak jsem se s pajerem na baťohu prošel asi 6km :lol: :lol:

Napsal: 01.06.2010 8:08
od DUsoft
ferdovic píše:Tohle se hodí skoro na vše,hlavně to chrání proti vode el zařízení.
http://www.soselectronic.cz/index.php?s ... tnum=33231 :tleskam:


Jestli to je to pravé právě pro kolektorový motor. Cituji Datasheet:

Electrical contacts should also not be treated with it. The
extreme insulating properties and the silicon dioxide decomposition product created by switching sparks might increase the contact resistances.


Po našem - kolektor bude jiskřit (brzy se vypálí) a bude mít zvýšený odpor (sníží se výkon motoru).

Si myslím já. Možná jsou jiné praktické zkušenosti.