Borik: pohon přímo na šroub by opravdu řešil problém technicky, ale já se zatím stále držím iluze, že navenek to autko bude co nejvíce kopírovat origoš. Takže tohle řešení si nechám na seznamu řešení pro chvíle nouze nejvyšší :)
Všem: ta skládačka je hodně o trpělivosti, podruhé bych si to hodně rozmyslel. Navíc řezání 2mm PSH takhle do oblouku vyžaduje i trošku silnější ruku. Jinak nejlépe to zkomentoval kolega z práce citací z filmu: "To muselo dát ale práce... a přitom taková blbost..." :)
Také by mohl vyhovovat náhon šroubu strunou v teflonové trubičce. Tam je výhoda v tom zakřivení náhonu, takže se dá dát motor i do místa, kde je víc prostoru. S těma proužkama jsi si opravdu dost pohrál. Takto je to opravdu velice pracné. Měl jsem původně na mysli páskování laminátovými pásky lepenými souběžně s podélnou osou auta. Podle fotek mi to připadá jako přímková ( ne sférická ) plocha a tak by to snad těmi pásky podél mělo jít také - ale nemám výkres, takže to jen odhaduju. Ale podle fotek by to neměl být problém. Ale hlavní je, že je to už vyřešený. :hura:
Náhon strunou v teflonové trubičce? Takže nějaká varianta ohebného hřídele? Máš nějaký odkaz kam se podívat na nějaké komerčně dostupné řešení? Něco podobného už jsem hledal, ale zatím jsem se nedopátral ničeho použitelného ... ale třeba jsem se díval blbě...
Jinak ta příď sice není přímo sférická, ale na moje možnosti zakřivená až až. Pokud bych dal dohromady rozumné kopyto, na které bych ty pásky skládal jak říkáš, tak už by to šlo i rovnou obtáhnout nahřátým PSH, ale kopyto nebylo.. anebo možná jen to kopyto co drželo skalpel...
Už jsem se na to díval - pravda, některá místa povážlivě zeslábnou díky drobným nepřesnostem při vyřezávání, ale na to jsem myslel už dopředu - ty schodečky z vnitřní strany pro změnu zaliju rozpuštěným PHS, takže to zase trošku nabude.
To zalévání rozpuštěným PSH je cesta do pekel ! Důrazně varuju, nedělej to. Ušetříš si hodně starostí a problémů. Hlavně proto, že naleptáš původní jakž-takž tvrdý materiál, ten změkne, může se začít kroutit a deformovat, ale největší problém nastává po čase, kdy to začne vysychat a tvořit prohlubně a materiál dost velkou silou deformovat. Takový problém se nedá odstranit ani po několika letech ... prostě pořád to pracuje.