Stránka 4 z 4

Napsal: 02.02.2010 2:13
od DUsoft
Já mám TOTO a konečně to za kola tahá.

Napsal: 02.02.2010 8:03
od milan008
ANO ANO, také ho používám na dvou autech, super poměr cena/výkon, opravdu doporučuji...

Napsal: 02.02.2010 13:20
od RomanSori
DUsoft: Mám dotaz vždycky sem si myslel že ten model brzdí motorek a tam píšou že přes servo tak nechápu? Jak můžet brzdit ten model přes servo myslel sem že servem je hlavním úkolem zatáčet a né ještě k tomu brzdit.Myslel sem že auto brzdí pomocí regulátoru a motorku prosím poučte mě... Třeba Corec mi tady předtím psal že mám moc silný motorek a proto mi to nebrzdí... TAk jak to teda je vysvětlete mi to prosím dík moc

Napsal: 02.02.2010 13:35
od Kuba93
Servo se pouziva i k brzdeni ale u BENZINOVYCH aut, ne u elektro aut. Elektro auta brzdi pomoci motoru a regulatoru, motor s vetsim poctem zavitu brdzi lepe nez motor s mesim poctem zavitu, ty ted mas standartni motor ze stavebnice, ze ? Ten ma tusim 27 zavitu, kdyz si koupis ten integy s 65ti zavity a nastavis "ostrou brzdu v neutralu" na tvem regulatoru, auto ti uz bude brzdit dobre.. ;-)

Napsal: 02.02.2010 14:07
od RomanSori
JJ standartní motor Johnson 540 ale předtím s tím origo regulátorem to przdilo perfektně s tím dsysem nic moc.Moc to nechápu origo který je údajně šmečko dsys kvalitka a neví si s tím mototrem rady tak jak ten origo za pár šupů?Tomu nerozumím...

Napsal: 02.02.2010 15:41
od jerry-mouse
RomanSori píše:JJ standartní motor Johnson 540 ale předtím s tím origo regulátorem to przdilo perfektně s tím dsysem nic moc.Moc to nechápu origo který je údajně šmečko dsys kvalitka a neví si s tím mototrem rady tak jak ten origo za pár šupů?Tomu nerozumím...
Ani ja tomu uz nerozumim :roll: pekne ma ten reg nasr.l tak ho odnesiem do kramu nech nanho mrknu! :evil:

Napsal: 02.02.2010 17:48
od RomanSori
zkuste nám to vysvětlit vy zkušenější...Děkujem

Napsal: 02.02.2010 19:03
od cores
To je tada zajímavý.
Origo Tamijáckej régl s origo motorem mi to v kopci nedržel ani náhodou a DSYS + INTEGY už bylo jiný kafe.

Celej problém CCčka je v rychlým zpřevodování.Ten model je prostě stavěnej na rychlý pojezdy.

Speca tam měl rychlejší motorek + převodovka 4:1 a bylo to strašně pomalý,zato v kopci to drželo jak tchýně okapu.

Jak jsem psal a hodně lidí přede mnou,chce to buď pomalej motor nebo rychlej a převodovku cca 2:1 - 3:1.

Pokud tam nebudete mít převodovku,tak to prostě nebude v kopci stát jak AXÍK.

Napsal: 02.02.2010 21:25
od DUsoft
Mám Axial 55T a je-li sklon 30° už to má tendenci popojíždět. Uvidíme v terénu, jestli to stačí nebo ne, když tak půjdu do nějaké 70tky.
Přídavná převodovka je třeba ZDE

Napsal: 02.02.2010 22:06
od RomanSori
ok budu kupovat tu INTEGU je možné ji koupit v ČR třeba přes e-shop nebo jenom tak jak tady nběkdo dával odkaz na nějakou stránku kde to bylo v dolarech :)