Stránka 4 z 9
Napsal: 06.04.2009 13:27
od Worlusho
Pokud šasí naladíš na větší rychlost, tak musí mít tvrdší pružení i tlumení, jinak by se to převracelo a na lezení zase potřebuješ měkčí zavěšení. Jako kompromis se mi to zdá jako dobrý set-up. A tady je video, kde to už tolik neskáče. :wink:
http://www.youtube.com/watch?v=PuxTPj09FOw&hl=cs
Napsal: 06.04.2009 19:41
od cores
SCX jako BAJA truck,hmm zajímavý.By mě zajímalo jestli podvozek vydrží takovej motor.
Napsal: 06.04.2009 20:04
od Filip
měl by, sem měl taky nějáký takový na Ax 10 a přežil to.
Napsal: 09.04.2009 10:54
od Mutant
Zdravim panove. Tam mam postaveno a po prvni jizde mam nasledujici poznatky.
1. Vubec ale vubec se tomu nechce zatacet, zrejme vinou zamcenejch difu. Vychylka kol je na maximu (servo by si jeste dalo rict) a chudak guma se jakoby smejka anebo zvejka, jak ji to chce furt vytlacovat do primyho smeru a ne do zvolene zatacky. Takze do prudsi zatacky furt dopredu dozadu dopredu dozadu, nez se clovek vytoci.
2. Vim, ze to je spis na crawleni, ale jezdi to neeeeskutecne pomalu. S motorem 45T uplnej snek. Na druhou stranu jezdi pekne scalove plynule. Takze vymena spur gearu me nemine.
3. Rado se to preklapi v prudsim kopci na zada i se zavazima v prednich kolech vinou baterie v zadni casti. Dnes poputuje do predu na krabicku s prijimacem. Na rccravler je peknej navod, jak na to.
4. Ze stavebnice me zbyla hromada dilu, pritom na sasi nic nechybi. To je jen detail, ale dali tam toho opravdu nejak moc.
Jinac to vypada bytelne a moc pekne. Ale preci jen jsem ze zacatku kapku rozcarovan :wink:
Takze doladit boudicku a svetla a uvidi se.
Napsal: 09.04.2009 11:28
od Flare
Baterka musí dolů, budu ji věšet na úroveň spodku převodovky rozdělenou na 2x 3 články po stranách. Rychlost je super, osobně jsem motor 600 ECO zpomalil ještě převodovkou 4:1 ... závaží v každém kole 80g a je to vyvážené ... zatáčení moc lepší nebude, nutnost je u zamčených difů jezdit tam, kde si kolo může hrábnout / štěrk, písek, hlína.
Napsal: 15.04.2009 8:07
od Worlusho
Někdo o svátcích maloval vajíčka a já se konečně pustil do kastle. Není to sice žádná scale karoserie, ale v mezích možností jsem se s tím snažil vypořádat. Fotky jsem přidal do albumu
http://worlusho.rajce.idnes.cz/rajce_SCX_I/#album
Napsal: 15.04.2009 9:15
od gyzmo777
Worlusho píše:Někdo o svátcích maloval vajíčka a já se konečně pustil do kastle. Není to sice žádná scale karoserie, ale v mezích možností jsem se s tím snažil vypořádat. Fotky jsem přidal do albumu
http://worlusho.rajce.idnes.cz/rajce_SCX_I/#album
vypadá to výborně :D
Napsal: 15.04.2009 16:10
od sistri
Jo vipadá to dobře.A kastle je od hpi??????? :?: :?:
Napsal: 15.04.2009 17:17
od Worlusho
sistri píše:Jo vipadá to dobře.A kastle je od hpi??????? :?: :?:
Kastle je od HPI
http://www.hpiracing.com/products/en/7194/
Délka 475mm, šíře předek 200mm, zadek 215mm, rozvor 305mm
Nárazníky Losi
Napsal: 21.04.2009 22:15
od Worlusho
Tak jsem dnes byl testovat v Bohnicích a udělal jsem video, jelikož mi tam momentálně upravují zvukovou stopu, tak to může být bez zvuku. :oops: autorská práva :wink:
http://www.youtube.com/watch?v=5tCKb61wBoA
Napsal: 22.04.2009 16:50
od Mutant
Moc pekne ti to jezdi! I pocasko`s chytnul a kameny akorat na scale jezdeni. Velka pochvala! Zda se, ze to bude dobrej podvozek, jen koukam, ze ti to taky 2x nezataci, to uz je asi ta dan za diffy...Priserna hudba u toho hraje. Peace
Napsal: 22.04.2009 17:10
od sistri
Jasně při jízdě to vypadá dobře
Napsal: 22.04.2009 18:11
od Worlusho
Hudbu jsem moc neřešil, to přiznávám, původní zvuková stopa byla Metallica. Systém jakým je u těhle aut řešeno řízení odporuje všem pravidlům geometrie pro vedení stopy, nadruhou stranu, to zase nejsou auta na cvičiště. A výsledný průměr zatáčení není v poměru měřítka až tak mimo.
Napsal: 22.04.2009 18:59
od sistri
:wink: No ale může být. :wink:
Napsal: 22.04.2009 20:41
od gyzmo777
mě se to zatáčení zdá dostatečný :D