Re: Mikovo Cheero
Napsal: 18.06.2016 14:23
Největších změn kromě náprav doznala převodovka, která má v rámci větší scaleovosti integrovanou rozvodovku. Všechny díly viz níže.

Na dalším obrázku je vidět interní sestavení převodů. Za povšimnutí stojí, že všechna ozubená kola jsou v kovu.

Porovnání hlavního bloku převodovky s původním scx10. Celej komplet je masivnější, i když uvnitř jsou jen 2 hřídele. Nicméně je to navržené tak, aby se převodovka dala upgradovat na 2-kvalt.

Nasazená rozvodovka...

... a boční pohled.

Porovnání celé sestavy nasazené na skidplate. Zajímavé je, že kit obsahuje i druhý skidplate pro původní převodovku, kdyby snad někdo chtěl jít touto cestou. Na první pohled je jasné, že nová převodovka navíc výrazně přesahuje mimo oblast skidplatu, takže již není uchycena jen tam, ale pomocí plastových pacek i přímo do rámu.


Držák motoru včetně krytu spurgearu je v plastu. Motor je přišroubován přímo k části nejvíce vpravo. Dle mého názoru to bude jeden z prvních dílů pro tuning. Ne že by se mi zdál příliš měkký, ba naopak, ale raději mám, když je motor na kovu i kvůli lepšímu chlazení. I když chápu, že v případě výrazného přehřívání je stejně lepší větrák a navíc expedice nemívají s přehřátím takový problém (jak u koho samozřejmě)

Sestava i s motorem - různé pohledy. SCX10-II už má dvojitou prokluzku a 32pitch spur. Tato sestava byla představená v rámci modelu SCX10 - Dodge Power Wagon tušim.


Následuje komplet sestavená převodovka včetně krytu a namontovaného motoru. Pod krytem spur gearu je rovněž patrná jedna z pacek sloužící k uchycení na rám.

Na závěr bych dodal, že sice Axial píše o jakési snaze vše umístit co nejníže. Což je sice pravda, výstupy z rozvodovky jsou o něco níž, celá sestava je taky nižší, ale kupodivu nejtěžší část - tedy motor - je o něco výš.

Na dalším obrázku je vidět interní sestavení převodů. Za povšimnutí stojí, že všechna ozubená kola jsou v kovu.


Porovnání hlavního bloku převodovky s původním scx10. Celej komplet je masivnější, i když uvnitř jsou jen 2 hřídele. Nicméně je to navržené tak, aby se převodovka dala upgradovat na 2-kvalt.

Nasazená rozvodovka...

... a boční pohled.

Porovnání celé sestavy nasazené na skidplate. Zajímavé je, že kit obsahuje i druhý skidplate pro původní převodovku, kdyby snad někdo chtěl jít touto cestou. Na první pohled je jasné, že nová převodovka navíc výrazně přesahuje mimo oblast skidplatu, takže již není uchycena jen tam, ale pomocí plastových pacek i přímo do rámu.


Držák motoru včetně krytu spurgearu je v plastu. Motor je přišroubován přímo k části nejvíce vpravo. Dle mého názoru to bude jeden z prvních dílů pro tuning. Ne že by se mi zdál příliš měkký, ba naopak, ale raději mám, když je motor na kovu i kvůli lepšímu chlazení. I když chápu, že v případě výrazného přehřívání je stejně lepší větrák a navíc expedice nemívají s přehřátím takový problém (jak u koho samozřejmě)

Sestava i s motorem - různé pohledy. SCX10-II už má dvojitou prokluzku a 32pitch spur. Tato sestava byla představená v rámci modelu SCX10 - Dodge Power Wagon tušim.


Následuje komplet sestavená převodovka včetně krytu a namontovaného motoru. Pod krytem spur gearu je rovněž patrná jedna z pacek sloužící k uchycení na rám.

Na závěr bych dodal, že sice Axial píše o jakési snaze vše umístit co nejníže. Což je sice pravda, výstupy z rozvodovky jsou o něco níž, celá sestava je taky nižší, ale kupodivu nejtěžší část - tedy motor - je o něco výš.